LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerdere storingen, geen compensatie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
monique_01

Meerdere storingen, geen compensatie

Ongelezen bericht door monique_01 »

Ben klant bij Zeelandnet, waar ik een internet- en telefoonabonnent heb. Op 29 april hadden zij een storing, 13 uur niet kunnen bellen en internetten. Ook alle emails niet binnengekregen. Ik krijg mijn opdrachten binnen via de mail, dus heb inkomsten misgelopen. Ik heb bij Zeelandnet aangegeven dat ik graag een compensatie wil, ze vonden het dlechts heel vervelend voor me en wezen op de voorwaarden dat ze niet compenseerden. Vandaag alweer storing, nu alleen internet, dus opnieuw geen mail en opnieuw kan ik geen opdrachten zien....weer inkomstenverlies. Is een clausule in de voorwaarden dat er niet gecompenseerd wordt werkelijk oneindig bindend, ik heb toch wel ergens recht op? Zelfs 1/30 deel abonnement teruggave kreeg ik niet!!

monique_01

Re: Meerdere storingen, geen compensatie

Ongelezen bericht door monique_01 »

Als we maar wel de volle pond betalen...

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

monique_01 schreef:Als we maar wel de volle pond betalen...
Onzin beredenering. Als die opdrachten zo belangrijk zijn moet u gewoon een zakelijk abonnement nemen en niet hier op een consumentenforum klagen. U wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Tsja. het is al gezegt. als je zoals ik lees letterlijk moet leven van internet.
Dan had er wel ene zakelijk account af gekunt. wat trouwens ook niet altijd wat zegt.
of beter een goedkope adsl lijn er naast als backup en natuurlijk
een maildomein dat niet afhankelijk is van provider.
13 uur is niet zo lang om te kunnen klagen en evrgoeding eisen.
naast dat het een consumenten pakket is.

AL is 13 uur geen inmternet wel irritant :lol: :shock:

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ik sluit me aan bij de rest neem een zakelijk abonnement dan weet je dat je veilig zit. Je heb nu een particulier abonnement en het is heel vervelend dat je geen internet heb maar betreft inkomsten derving kunnen zij weinig voor je betekenen.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Pareltje31 schreef:ik sluit me aan bij de rest neem een zakelijk abonnement dan weet je dat je veilig zit. Je heb nu een particulier abonnement en het is heel vervelend dat je geen internet heb maar betreft inkomsten derving kunnen zij weinig voor je betekenen.
Gen internet????????? Smartphones tablets etc etc

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Smartphones heeft niet iedereen. en voor een tablet heb je wifi nodig dus vast internet. en niet idereen hefet een tablet om mara voor alles te gebruiken. als ze er al 1 hebben.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Thuiswerkers hebben dit probleem ook.

Maar elders bij familie of vrienden kun je vaak wel online als je werkelijk niet zonder kunt.
Verder geven ze bij bepaalde lengte een vergoeding / compensatie en meerdere korte storingen worden dus niet als 1 storing gezien meestal helaas.

Gesloten