eleven schreef:ruud_a schreef:eleven schreef:
Via mail, had ik niet gedaan.
Mijn bank schrijft dan een brief en ik ga dan persoonlijk naar kantoor met een kopie en laat het paspoort zien.
ik heb het ook niet verstuurd via mail.
aangetekend via de post, want ik heb geen ASN naast de deur zitten.
Dus dat is niet wat je gedaan hebt?
vooral dat copie paspoort per mail verbaast me enigszins.
nee ik heb de mail niet gebruikt, ik verbaas me er over dat mij gevraagd wordt een copie van mijn paspoort per mail te versturen samen met naam, adres en rekeningnummer (iban wel te verstaan, korter mag blijkbaar niet).
1 ik kreeg een mail van de ASN.
2 Daarin werd gevraagd een antwoordformulier uit te printen, in te vullen, te scannnen en dit met een copie van mijn paspoort terug te mailen.
3 ik heb toen eens wantrouwig naar die mail gekeken en het antwoord formulier voorlopig gelaten voor wat het was en niet geopend.
4 ik heb toen contact opgenomen met de ASN en gevraagd naar de door mij ontvangen mail.
5 ik heb antwoord gekregen, dat de mail door de ASN is verstuurd en of ik zo vriendelijk zou willen zijn het formulier in te vullen en samen met een copie paspoort terug te sturen.
6 formulier ingevuld, paspoort gecopieerd, samen in een enveloppe en aangetekend teruggestuurd naar de postbus die wel op het antwoordformulier stond, maar niet in de mail.