| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Phillips outlet.
-
pinkpanter66
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 feb 2014 07:44
Phillips outlet.
Op 28 april een Philips 5.1 home cinema HTB3570/12’ gekocht via de Phillips Outlet store, betaald 256,75 via ideal.
Na 3 dagen kwam het pakket binnen echter bleek dit een koffie apparaat te zijn van zo`n 500 euro.
Ik bellen kreeg te horen dat ik deze kosteloos terug kon sturen en dat mijn geld terug gestort zou worden, echter vroeg ik de vrouw aan de lijn of ze niet alsnog de Philips 5.1 home cinema HTB3570/12’ op kon sturen, ik moest even in de wacht en ze ging voor mij kijken, na enkele minuten vertelde ze me dat dit zeer waarschijnlijk wel zou lukken en dat ze mij terug ging bellen, na een dag belde ik terug een 0900 nummer met starttarief en dergelijke en kreeg een andere klantenservice medewerker aan de lijn na zoals gebruikelijk eerst in de wacht te hebben gestaan zoals tevens alle de daarop volgende telefoontjes, deze medewerker vertelde dat ik 48 uur moest wachten na ieder gesprek en als zij dan nog niet gebeld hadden ik opnieuw mocht bellen. Dus op maandag maar weer gebeld en deze man zei heel vervelend allemaal, ik ga er spoed achter zetten en bel u vandaag nog terug, niet dus. Na wederom twee dagen wachten weer bellen, mijnheer ik ga dit even met mijn meerdere uitzoeken wacht een moment, oké geen probleem zei ik, na even wachten vertelde hij mij dat ze hun oprechte excuses maakt en dat ik dezelfde dag nog gebeld zou worden al dan niet met goed of slecht nieuws, wederom niet dus. Op vrijdag weer gebeld en daar kreeg ik Paul (fictief) aan de lijn die verontschuldigde zich en besloot een dossiernummer aan te maken en er spoed bij te zetten, hij zou me terug bellen en dat deed hij middags dan ook echter zonder nieuwe ontwikkelingen hij vertelde wel als je weer belt vraag dan naar mij, dus na het weekend ik maar weer eens bellen en vroeg naar Paul, die bleek een dagje vrij te zijn dus deze meneer nam de zaak even over na inzien van mijn dossier diepe excuses en ik bel u vandaag nog terug met een oplossing, niet dus. na 2 dagen maar weer bellen en daar hadden we Paul aan de lijn die zei ik bel u terug hetgeen hij direct ook deed, Paul ging overleggen met zijn meerdere want er moest nu toch wel eens een oplossing komen, hij vertelde mij dat er communicatie problemen waren tussen de verschillende afdelingen en dat dit uitdraaide op conflicten ik zei verbind mij dan door met de andere afdeling en het liefst een leiding gevende daar, maar doorverbinden kan niet bij Phillips, Paul vertelde mij dat 19-5 2014 zijn laatste werkdag was voor hij op vakantie gaat en hij mij rond de middag zou terug bellen hetgeen hij gisteren dan ook deed echter wederom zonder een oplossing, ik ga maar weer eens bellen....................... (dd 2-5-2014)
Na 3 dagen kwam het pakket binnen echter bleek dit een koffie apparaat te zijn van zo`n 500 euro.
Ik bellen kreeg te horen dat ik deze kosteloos terug kon sturen en dat mijn geld terug gestort zou worden, echter vroeg ik de vrouw aan de lijn of ze niet alsnog de Philips 5.1 home cinema HTB3570/12’ op kon sturen, ik moest even in de wacht en ze ging voor mij kijken, na enkele minuten vertelde ze me dat dit zeer waarschijnlijk wel zou lukken en dat ze mij terug ging bellen, na een dag belde ik terug een 0900 nummer met starttarief en dergelijke en kreeg een andere klantenservice medewerker aan de lijn na zoals gebruikelijk eerst in de wacht te hebben gestaan zoals tevens alle de daarop volgende telefoontjes, deze medewerker vertelde dat ik 48 uur moest wachten na ieder gesprek en als zij dan nog niet gebeld hadden ik opnieuw mocht bellen. Dus op maandag maar weer gebeld en deze man zei heel vervelend allemaal, ik ga er spoed achter zetten en bel u vandaag nog terug, niet dus. Na wederom twee dagen wachten weer bellen, mijnheer ik ga dit even met mijn meerdere uitzoeken wacht een moment, oké geen probleem zei ik, na even wachten vertelde hij mij dat ze hun oprechte excuses maakt en dat ik dezelfde dag nog gebeld zou worden al dan niet met goed of slecht nieuws, wederom niet dus. Op vrijdag weer gebeld en daar kreeg ik Paul (fictief) aan de lijn die verontschuldigde zich en besloot een dossiernummer aan te maken en er spoed bij te zetten, hij zou me terug bellen en dat deed hij middags dan ook echter zonder nieuwe ontwikkelingen hij vertelde wel als je weer belt vraag dan naar mij, dus na het weekend ik maar weer eens bellen en vroeg naar Paul, die bleek een dagje vrij te zijn dus deze meneer nam de zaak even over na inzien van mijn dossier diepe excuses en ik bel u vandaag nog terug met een oplossing, niet dus. na 2 dagen maar weer bellen en daar hadden we Paul aan de lijn die zei ik bel u terug hetgeen hij direct ook deed, Paul ging overleggen met zijn meerdere want er moest nu toch wel eens een oplossing komen, hij vertelde mij dat er communicatie problemen waren tussen de verschillende afdelingen en dat dit uitdraaide op conflicten ik zei verbind mij dan door met de andere afdeling en het liefst een leiding gevende daar, maar doorverbinden kan niet bij Phillips, Paul vertelde mij dat 19-5 2014 zijn laatste werkdag was voor hij op vakantie gaat en hij mij rond de middag zou terug bellen hetgeen hij gisteren dan ook deed echter wederom zonder een oplossing, ik ga maar weer eens bellen....................... (dd 2-5-2014)
Re: Phillips outlet.
misschien een idee om ergens anders te kopen?
Re: Phillips outlet.
pinkpanter66 schreef:Op 28 april een Philips 5.1 home cinema HTB3570/12’ gekocht via de Phillips Outlet store, betaald 256,75 via ideal.
Na 3 dagen kwam het pakket binnen echter bleek dit een koffie apparaat te zijn van zo`n 500 euro.
Ik bellen kreeg te horen dat ik deze kosteloos terug kon sturen en dat mijn geld terug gestort zou worden, echter vroeg ik de vrouw aan de lijn of ze niet alsnog de Philips 5.1 home cinema HTB3570/12’ op kon sturen, ik moest even in de wacht en ze ging voor mij kijken, na enkele minuten vertelde ze me dat dit zeer waarschijnlijk wel zou lukken en dat ze mij terug ging bellen, na een dag belde ik terug een 0900 nummer met starttarief en dergelijke en kreeg een andere klantenservice medewerker aan de lijn na zoals gebruikelijk eerst in de wacht te hebben gestaan zoals tevens alle de daarop volgende telefoontjes, deze medewerker vertelde dat ik 48 uur moest wachten na ieder gesprek en als zij dan nog niet gebeld hadden ik opnieuw mocht bellen. Dus op maandag maar weer gebeld en deze man zei heel vervelend allemaal, ik ga er spoed achter zetten en bel u vandaag nog terug, niet dus. Na wederom twee dagen wachten weer bellen, mijnheer ik ga dit even met mijn meerdere uitzoeken wacht een moment, oké geen probleem zei ik, na even wachten vertelde hij mij dat ze hun oprechte excuses maakt en dat ik dezelfde dag nog gebeld zou worden al dan niet met goed of slecht nieuws, wederom niet dus. Op vrijdag weer gebeld en daar kreeg ik Paul (fictief) aan de lijn die verontschuldigde zich en besloot een dossiernummer aan te maken en er spoed bij te zetten, hij zou me terug bellen en dat deed hij middags dan ook echter zonder nieuwe ontwikkelingen hij vertelde wel als je weer belt vraag dan naar mij, dus na het weekend ik maar weer eens bellen en vroeg naar Paul, die bleek een dagje vrij te zijn dus deze meneer nam de zaak even over na inzien van mijn dossier diepe excuses en ik bel u vandaag nog terug met een oplossing, niet dus. na 2 dagen maar weer bellen en daar hadden we Paul aan de lijn die zei ik bel u terug hetgeen hij direct ook deed, Paul ging overleggen met zijn meerdere want er moest nu toch wel eens een oplossing komen, hij vertelde mij dat er communicatie problemen waren tussen de verschillende afdelingen en dat dit uitdraaide op conflicten ik zei verbind mij dan door met de andere afdeling en het liefst een leiding gevende daar, maar doorverbinden kan niet bij Phillips, Paul vertelde mij dat 19-5 2014 zijn laatste werkdag was voor hij op vakantie gaat en hij mij rond de middag zou terug bellen hetgeen hij gisteren dan ook deed echter wederom zonder een oplossing, ik ga maar weer eens bellen....................... (dd 2-5-2014)
Sorry, maar ik weet niet, waar je hebt gebeld, want het is geen 0900 nummer.
Hier is het nummer en GRATIS.
Hebt u uw bestelling ontvangen en hebt u vragen over uw bestelling?
U kunt de Philips Online Shop bellen:
08000230047 (Gratis) - kies optie 2
Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur
Re: Phillips outlet.
Wat is nu op dit moment dan eigenlijk feitelijk het probleem? Je hebt iets besteld, dat is verkeerd geleverd. Dit mag je binnen de wet koop op afstand kosteloos retour sturen en dan krijg je je geld terug. Maar je wilt niet je geld terug, maar de surroundgeluid set direct toegestuurd krijgen.
En omdat laatste in orde te krijgen zijn ze nu al zo lang bezig? Dat kan inderdaad ook vrij lastig zijn. Grote ondernemingen hebben standaard geautomatiseerde processen, het is dan bij de grote jongens lastig om dit proces te omzeilen. Soms hebben ze hun retouren ook nog eens uitbesteed, wat het geheel niet makkelijker maakt.
Stuur het gewoon retour, wacht tot je je geld terug hebt en bestel het juiste.
En omdat laatste in orde te krijgen zijn ze nu al zo lang bezig? Dat kan inderdaad ook vrij lastig zijn. Grote ondernemingen hebben standaard geautomatiseerde processen, het is dan bij de grote jongens lastig om dit proces te omzeilen. Soms hebben ze hun retouren ook nog eens uitbesteed, wat het geheel niet makkelijker maakt.
Stuur het gewoon retour, wacht tot je je geld terug hebt en bestel het juiste.
-
pinkpanter66
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 feb 2014 07:44
Re: Phillips outlet.
Ik heb inmiddels het gratis nummer gebeld en ook die vonden het schandalig en konden mijn dossier inzien ook zij sturen het geheel nogmaals door naar de betreffende afdeling die nog nooit enig contact met mij hebben gezocht.
-
pinkpanter66
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 feb 2014 07:44
Re: Phillips outlet.
Dat is het probleem nu juist, ik heb het in overleg direct terug gestuurd. En Phillips verzekerde mij dat zij spoedig contact op zouden nemen om alsnog het juiste product naar mij toe te sturen.berndv schreef:Wat is nu op dit moment dan eigenlijk feitelijk het probleem? Je hebt iets besteld, dat is verkeerd geleverd. Dit mag je binnen de wet koop op afstand kosteloos retour sturen en dan krijg je je geld terug. Maar je wilt niet je geld terug, maar de surroundgeluid set direct toegestuurd krijgen.
En omdat laatste in orde te krijgen zijn ze nu al zo lang bezig? Dat kan inderdaad ook vrij lastig zijn. Grote ondernemingen hebben standaard geautomatiseerde processen, het is dan bij de grote jongens lastig om dit proces te omzeilen. Soms hebben ze hun retouren ook nog eens uitbesteed, wat het geheel niet makkelijker maakt.
Stuur het gewoon retour, wacht tot je je geld terug hebt en bestel het juiste.
-
pinkpanter66
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 feb 2014 07:44
Re: Phillips outlet.
Inmiddels contact gehad met Phillips, geen enkele garantie dat het nog goed komt hoe spijtig dan ook, ze kunnen in hun magazijn geen vergelijkbaar product vinden en dat is logisch, Phillips is immers ook niet zo groot. Na woensdag krijg ik wel mijn geld terug gestort en dat is dan wel weer lief van Phillips.
Eind resultaat na ruim 5 weken en ongeveer 50 euro bel kosten ben ik niets opgeschoten, heb geen product maar krijg wel mijn geld terug, NOOIT MEER PHILLIPS.
Eind resultaat na ruim 5 weken en ongeveer 50 euro bel kosten ben ik niets opgeschoten, heb geen product maar krijg wel mijn geld terug, NOOIT MEER PHILLIPS.
Re: Phillips outlet.
Nooit meer Phillips, maar u koopt toch wel in het vervolg Philips?pinkpanter66 schreef:Inmiddels contact gehad met Phillips, geen enkele garantie dat het nog goed komt hoe spijtig dan ook, ze kunnen in hun magazijn geen vergelijkbaar product vinden en dat is logisch, Phillips is immers ook niet zo groot. Na woensdag krijg ik wel mijn geld terug gestort en dat is dan wel weer lief van Phillips.
Eind resultaat na ruim 5 weken en ongeveer 50 euro bel kosten ben ik niets opgeschoten, heb geen product maar krijg wel mijn geld terug, NOOIT MEER PHILLIPS.
