LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] J.KNOESTER ONDERHOUD schade niet willen betalen
-
J.KNOESTER ONDERHOUD schade niet willen betalen
In januari hadden wij lekkage aan ons dakkapel.
J. Koester onderhoud heeft dat perfect voor ons gerepareerd alleen tijdens de reparatie is er een dakpan naar beneden gevallen boven op onze glazen tuintafel (€250,-). Dat kan gebeuren....
J. Koester zou het regelen via zijn verzekering (lijkt ons niet zo moeilijk).
We zijn nu bijna 5 maanden verder en nog steeds niks.
Wij hebben sinds die tijd veel mailtjes verstuurd naar J. Knoester.
In het begin reageerde hij hier op, de ene belofte na de ander.
Na dat het een aantal weken erg stil was zijn wij weer gaan bellen, weer de ene na de andere belofte.
J. Knoester reageerd nu niet meer op onze mailtjes, smsjes en neemt ook zijn gsm en huis telefoon meer op.
Zijn laatste reactie op een sms was letterlijk "val mij op deze tijd niet lastig daar kan ik heel slecht tegen ik ben er geen eens en je krijgt je centen heus wel. maar ik heb wel meer dingen te doen".
Wij weten eigenlijk niet zo goed meer wat we hier aan kunnen doen en zitten nog steeds zonder tuintafel.
Wie o wie heeft advies of kan ons helpen met dit probleem?????
Groeten Fam. van Houten
J. Koester onderhoud heeft dat perfect voor ons gerepareerd alleen tijdens de reparatie is er een dakpan naar beneden gevallen boven op onze glazen tuintafel (€250,-). Dat kan gebeuren....
J. Koester zou het regelen via zijn verzekering (lijkt ons niet zo moeilijk).
We zijn nu bijna 5 maanden verder en nog steeds niks.
Wij hebben sinds die tijd veel mailtjes verstuurd naar J. Knoester.
In het begin reageerde hij hier op, de ene belofte na de ander.
Na dat het een aantal weken erg stil was zijn wij weer gaan bellen, weer de ene na de andere belofte.
J. Knoester reageerd nu niet meer op onze mailtjes, smsjes en neemt ook zijn gsm en huis telefoon meer op.
Zijn laatste reactie op een sms was letterlijk "val mij op deze tijd niet lastig daar kan ik heel slecht tegen ik ben er geen eens en je krijgt je centen heus wel. maar ik heb wel meer dingen te doen".
Wij weten eigenlijk niet zo goed meer wat we hier aan kunnen doen en zitten nog steeds zonder tuintafel.
Wie o wie heeft advies of kan ons helpen met dit probleem?????
Groeten Fam. van Houten
Re: J.KNOESTER ONDERHOUD schade niet willen betalen
Zojuist ook een slechte ervaring gehad met dit "bedrijf"!!
Een aanbetaling gedaan voor te verrichten werkzaamheden en laten het vervolgens afweten.
Aangifte proberen te doen van oplichting,wordt echter niet opgenomen omdat het een civiele zaak betreft.
Wie weet hoe ik zonder hoge kosten mijn recht kan halen of kunnen deze type's maar straffeloos hun gang gaan?
Fam.Pauwels
Een aanbetaling gedaan voor te verrichten werkzaamheden en laten het vervolgens afweten.
Aangifte proberen te doen van oplichting,wordt echter niet opgenomen omdat het een civiele zaak betreft.
Wie weet hoe ik zonder hoge kosten mijn recht kan halen of kunnen deze type's maar straffeloos hun gang gaan?
Fam.Pauwels
margovhouten
Ik denk dat je met een ****** te doen hebt. Als je een RBV hebt, dan zou ik die inschakelen.
Sukses, Maxiem.
Ik denk dat je met een ****** te doen hebt. Als je een RBV hebt, dan zou ik die inschakelen.
Sukses, Maxiem.
-
J Knoester heeft vele mensen de afgelopen 2 jaar gedupeerd - ons heel recentelijk. Minstens 2 mensen zijn al naar de politie gestapt.
Ik heb een afspraak met een juridisch adviseur gemaakt in augustus om te kijken of hier iets aan te doen is.
Ik zoek nog andere gedupeerde mensen om te proberen ons geld terug te krijgen en ervoor te zorgen dat hij zijn oplichtingspraktiken stopt.
Stuur mij aub een email zodat ik nog meer bewijslast kan verzamelen.
B van Driel te Den Haag
[email protected]
Ik heb een afspraak met een juridisch adviseur gemaakt in augustus om te kijken of hier iets aan te doen is.
Ik zoek nog andere gedupeerde mensen om te proberen ons geld terug te krijgen en ervoor te zorgen dat hij zijn oplichtingspraktiken stopt.
Stuur mij aub een email zodat ik nog meer bewijslast kan verzamelen.
B van Driel te Den Haag
[email protected]
…op verzoek van de radarredactie is dit verwijzingsbericht gewist…
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 09 jul 2012 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Lucas Avink op 13 mar 2017 12:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Even je persoonlijke gegevens verwijderen vriend, is helemaal niet nodig en nog gevaarlijk ook...
-
Hallo,
Wij zijn ook opgelicht door hem. Ca € 1800,-! Spullen geleverd maar nog niks betaald. Gelukkig heb ik alles van hem, kopie id, handtekening, adressen en 3 telefoon nummers. Ik heb hem pas opgezocht maar hij was er niet. Confronteer hem ermee, durf er op af te gaan!!
Wij zijn ook opgelicht door hem. Ca € 1800,-! Spullen geleverd maar nog niks betaald. Gelukkig heb ik alles van hem, kopie id, handtekening, adressen en 3 telefoon nummers. Ik heb hem pas opgezocht maar hij was er niet. Confronteer hem ermee, durf er op af te gaan!!
Dit bedrijf heeft na mij (dec 2013) dit jaar een alleenstaande moeder financieel benadeeld; zij is enkele weken geleden via een andere gedupeerde per email naar mij doorverwezen. Knoester heeft haar een aanbetaling van 1000 euro laten doen en vervolgens na veel loze beloftes het contact met haar verbroken!
Ikzelf heb hem laten dagvaarden en de rechtszaak gewonnen. Momenteel zit er een deurwaarder op deze zaak om mijn geld terug te vorderen... Invorderingsbedrijf te Den Haag heeft me daarbij goed geholpen. Ze kunnen alle particulieren helpen die niet langer dan 5 jaar geleden een 'Onverschuldigde betaling' gedaan hebben.
Het is onbegrijpelijk en heel jammer dat deze man herhaaldelijk op een oneerlijke manier zaken heeft kunnen blijven doen en dus ongestraft zijn gang blijft gaan. Misschien kunnen meerdere gedupeerden samen eens rond te tafel gaan.
Ik hoop dat dhr. J Knoester snel stopt met zijn oneerlijke praktijken en dat als hij dan nog zijn bedrijf blijft runnen, hij alle financiële schade herstelt en voortaan wel een tegenprestatie levert voor het geld dat men betaalt.
Ikzelf heb hem laten dagvaarden en de rechtszaak gewonnen. Momenteel zit er een deurwaarder op deze zaak om mijn geld terug te vorderen... Invorderingsbedrijf te Den Haag heeft me daarbij goed geholpen. Ze kunnen alle particulieren helpen die niet langer dan 5 jaar geleden een 'Onverschuldigde betaling' gedaan hebben.
Het is onbegrijpelijk en heel jammer dat deze man herhaaldelijk op een oneerlijke manier zaken heeft kunnen blijven doen en dus ongestraft zijn gang blijft gaan. Misschien kunnen meerdere gedupeerden samen eens rond te tafel gaan.
Ik hoop dat dhr. J Knoester snel stopt met zijn oneerlijke praktijken en dat als hij dan nog zijn bedrijf blijft runnen, hij alle financiële schade herstelt en voortaan wel een tegenprestatie levert voor het geld dat men betaalt.
Laatst gewijzigd door VA84 op 16 jul 2014 06:10, 4 keer totaal gewijzigd.
-
Via "kluswebsite.nl" hebben wij voor het maken van een tuinpoortdeur de offerte van onderhoudsbedrijf J Knoester geaccepteerd en volgens afspraak en 1e factuur een aanbetaling van 185 Euro gedaan ivm aanvang van de werkzaamheden, begin mei 2015.
Tot op heden heeft [persoonsgegevens gewijzigd] echter nog niet geleverd. Ondanks zeer vele beloften per e-mail dat e.e.a. snel geregeld zou gaan worden.
We gaan zeker aangifte doen, ook al gaat het om een relatief klein bedrag.
Tevens bij kluswebsite aangegeven dat er een oplichter in hun bestand is opgenomen; kan echter geen beoordeling geven indien er geen officiele overeenkomst op de website is gesloten en de klus niet is afgemaakt. Er zullen dus via deze website nog veel oplichters actief blijven indien men niet screened en het niet mogelijk maakt om klussers halverwege de klus te beoordelen.
Tot op heden heeft [persoonsgegevens gewijzigd] echter nog niet geleverd. Ondanks zeer vele beloften per e-mail dat e.e.a. snel geregeld zou gaan worden.
We gaan zeker aangifte doen, ook al gaat het om een relatief klein bedrag.
Tevens bij kluswebsite aangegeven dat er een oplichter in hun bestand is opgenomen; kan echter geen beoordeling geven indien er geen officiele overeenkomst op de website is gesloten en de klus niet is afgemaakt. Er zullen dus via deze website nog veel oplichters actief blijven indien men niet screened en het niet mogelijk maakt om klussers halverwege de klus te beoordelen.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jul 2015 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Het bedrijf heeft een naamswijziging ondergaan: Schilder en onderhoudsbedrijf Knoester. Alle gegevens zoals adres, kvk nummer, telefoonnummer (nog steeds niet bereikbaar) zijn ongewijzigd gebleven. Zo is hij online helemaal opnieuw begonnen. Let dus goed op!