LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerwaarde Systemat opties

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kasteel

Meerwaarde Systemat opties

Ongelezen bericht door kasteel »

Hallo keukenkenners,

Ik heb een vraag met betrekking tot de meerwaarde van diverse systemat opties. Sommige keukenzaken vertellen je namelijk vol trots dat ze gratis (jazeker!) glazen inzetstukken in de lades zetten, anti-slipmatjes in de lades leggen en ingefreesde (???) fluisterprofielen monteren.

Nu is mijn vraag wat is de meerwaarde hiervan en vooral ook de meerprijs? De verkopers doen namelijk alsof ze je een enorm voordeel geven.

Ik kan me voorstellen dat door de glazen inzetstukken in de laden de inhoud minder snel aan de zijkant eruit kan vallen. Maar is dat alles of is de constructie ook degelijker?
De anti-slipmatjes kun je ook voor een paar euro bij Ikea kopen en tochtstripjes bij de bouwmarkt. Mis ik iets, of worden deze opties mooier verkocht dan dat ze misschien zijn?

Wat zijn de ongeveer de meerkosten van de 4 glazen inzet stukken per ladekast? Dezelfde vraag voor de anti-slipmatjes en fluisterprofielen.

Alvast bedankt voor de reacties.

stofzuigertje

Re: Meerwaarde Systemat opties

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je bij Ikea kijkt zie je dat veel extra dingen daar gewoon standaard zijn....

De zacht sluitende laden, alleen enkele onder kookplaat of onder de kasten zijn nog zonder leverbaar maar verder dus standaard zonder meerprijs....

Mooi doen omdat de meeste een oude keuken hebben zonder maar nu is het meeste dus vrijwel overal standaard tenzij je de discount spaanplaat keuken zou bestellen voor budget prijzen...

noobizoekteenkeuken

Re: Meerwaarde Systemat opties

Ongelezen bericht door noobizoekteenkeuken »

Hallo kasteel,

Zou je me misschien kunnen vertellen waar je systemat keukenzaken zitten?
Wij zijn ook opzoek naar een keuken en wij zagen de systemat keukens via hun website. Ik heb geen zin om mijn gegevens daarachter te laten. Je kan me ook een prive bericht sturen.

alvast bedankt.

Gr. van een noob

Gesloten