Heb onlangs een bistrotafeltje besteld bij deze webwinkel en vooraf betaald want anders krijg je niet geleverd. Vrij snel had ik een mail dat het artikel was verzonden. Maar dit is nu ruim een week geleden. Heb intussen eind vorige week contact gehad (gelukstreffer??) via de chat van hun website want telefonisch is geen contact met ze te krijgen. De medewerkster waarmee ik chatte vond het vreemd dat ik het nog niet had ontvangen en zou mij laten terugbellen diezelfde dag zo werd mij meerdere malen verzekerd. Maar niet teruggebeld uiteraard.
Sindsdien is er geen contact meer te krijgen met ze en betwijfel ik - gezien veel andere negatieve ervaringen van anderen op het internet - of ik het artikel nog zal krijgen. Ik geef ze nog heel even het voordeel van de twijfel maar een bedrijf waarmee je geen contact kunt krijgen wekt geen vertrouwen bij mij.
Dus Somultishop mochten jullie dit lezen. Neem contact met mij op en zorg dat ik mijn bestelling ontvang of geef mij anders mijn geld terug.
En anderen adviseer ik hier niet te bestellen want het lijkt een soort russische roulette of je je bestelling ontvangt of niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Somultishop
-
Re: Somultishop
ik heb ookal hetzelfde verhaal. had een partytent 4x3 besteld en kreeg een 3x3 geleverd vanuit deuba uit duitsland de leverancier dus en je besteld bij SOMULTISHOP . goed gebeld gebeld en geen gehoor voicemail was vol kreeg ik alsmaar te horen. vervolgens via chat op hun site meerdere berichten gestuurd geen reactie! gebeld met andere telefoon van een vriend en ja eindelijk aan de lijn , word inderdaad gezegd dat het fout is en dat dinsdag de tent opgehaald zou worden en dat er dan zo snel hij terug binnen was bij hun of deuba dat er een nieuwe verzonden zou worden. maar dinsdag word de tent niet opgehaald woensdag dan misschien nee ook niet . bellen weer geen gehoor bellen bellen bellen mailen mailen op facebook op hun site weer bellen met andere nummers er word gewoon niet opgenomen. goed het is nu vrijdag dus heb de bank gebeld om geld terug te halen , die vertelden me dat ik eerst aangifte moet gaan doen dus dat gedaan. en nu dus iedere site waar ik mijn klacht over somultishop aanschrijven en meerdere slachtoffers zoeken om mijn en hun schade of besteld product te krijgen. SOMULTISHOP te Elsloo schuttersbaan 26m is het allerslechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. maar ja wat kun je doen rustig blijven he en wachten tot je geduld op is . en het gaan halen.!