Ik heb Essent de laatste dagen enkele e-mails gestuurd waarin ik vraag naar een betalingsregeling.
Ga namelijk een forse bijbetaling krijgen waarover ze nog niks kunnen zeggen. Ik heb mijn contract inmiddels overgezet naar een andere leverancier en nu krijg ik geen reacties meer van Essent. Heb vorige week gebeld en toen zei een mevrouw a/d telefoon "u bent geen klant meer van ons" ... ook raar want ik betaal nog steeds aan Essent. Blijkbaar zijn ze zuur dat ik weg ben gegaan>?
Graag zou ik alsnog in contact komen met een medewerker die mij hiermee verder kan helpen, uiteraard per e-mail.
Groetjes Bas
Mijn gegevens zijn op te vragen via privé bericht
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent geeft niet thuis
-
forumessent
Re: Essent geeft niet thuis
Beste imthecool1,
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u geen reactie krijgt op uw e-mails. Mijn excuus.
Wij vinden het uiteraard ontzettend jammer dat u geen klant meer bij Essent bent. Echter is dat geen reden om u niet de service te verlenen die u van ons mag verwachten. Ik wil u vragen om uw NAW gegevens te versturen naar [email protected]. Ik zal dan per e-mail reageren en samen met u naar de mogelijkheden kijken om een betalingsregeling te treffen.
Met vriendelijke groet,
Dave
Essent Klantenservice Webcare
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u geen reactie krijgt op uw e-mails. Mijn excuus.
Wij vinden het uiteraard ontzettend jammer dat u geen klant meer bij Essent bent. Echter is dat geen reden om u niet de service te verlenen die u van ons mag verwachten. Ik wil u vragen om uw NAW gegevens te versturen naar [email protected]. Ik zal dan per e-mail reageren en samen met u naar de mogelijkheden kijken om een betalingsregeling te treffen.
Met vriendelijke groet,
Dave
Essent Klantenservice Webcare
-
imthecool1
Goedemorgen
Ik heb u zojuist een email verstuurd en wacht uw reactie af.
Groetjes Bas
Ik heb u zojuist een email verstuurd en wacht uw reactie af.
Groetjes Bas
-
witte angora
Wel weer triest dat er pas iets geregeld kan worden als er een bericht op dit forum staat. Goed dat dit forum er is; maar het had ook anders, beter en sneller gekund.
-
imthecool1
Dat ben ik helemaal met je eens, maar je geeft tig keren in mails aan dat je per telefoon niet bereikbaar bent overdag. dan bellen ze nog steeds en mailen (zoals gevraagd) niet terug. Ik hoop dat ze mij een passende oplossing kunnen bieden en hou jullie hiervan op de hoogte!