LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung Cashback aktie Galaxy S4
Samsung Cashback aktie Galaxy S4
Beste medeconsumenten,
Een paar maanden geleden heb ik de Samsung Galaxy S4 aangeschaft en dat gedaan tijdens de cashback aktie periode (€100 retour) bij een door Samsung erkend verkooppunt te weten Dixons(online).
Dixons heeft mij na betaling en verzending van de telefoon een factuur gestuurd in een e-mailbijlage.
Na de gevraagde stukken opgestuurd te hebben en ook nog de Samsung consumercare telefoonlijn gebeld te hebben om er zeker van te zijn dat de cashback goed zo verlopen was ik daarom uiterst verbaasd dat de aanvraag afgekeurd was. De twee aangegeven redenen waren: dat de aankoop buiten de aktie periode zou zijn gevallen en dat de aankoop niet bij een officieel verkooppunt zou zijn gedaan.
Omdat beide redenen feitelijk onjuist zijn heb ik dan ook direct telefonisch contact opgenomen.
De consumer care representative Sagal heeft me toen te woord gestaan en ook aangegeven dat na eea bekeken te hebben beide redenen onjuist waren. Wel gaf ze aan dat een factuur er niet bij zou hebben gezeten. Dit was wel het geval maar goed misschien is driemaal scheepsrecht bij Samsung. Opnieuw heb ik de factuur zoals deze mij is verzonden genaamd factuur door Dixons nog een keer verstuurd op verzoek van Sagal van de consumer care. Tot verbazing krijg ik wederom een afwijzing en verzoek van Samsung Consumer Care medewerker Danny om de juiste factuur, zoals die ook voor de garantie gebruikt zou worden, nog aan Samsung verzonden worden en dat terwijl ik het hele mailtje van de bevestiging door Dixons en met het bestand door Dixons genaamd 'factuur' in bijlage heb doorgestuurd aan Samsung. Men geeft dus met andere woorden aan dat de factuur zoals verzonden door Dixons niet de juist zou zijn!
Het frusterende is dat ik er nu wel erg veel tijd en moeite al in heb gestoken en bovendien ik gewoon aan alle voorwaarden voor die €100 cashback aktie voldoe! In afwachting op de volgende beslissing van Samsung houd ik jullie op de hoogte.
Een paar maanden geleden heb ik de Samsung Galaxy S4 aangeschaft en dat gedaan tijdens de cashback aktie periode (€100 retour) bij een door Samsung erkend verkooppunt te weten Dixons(online).
Dixons heeft mij na betaling en verzending van de telefoon een factuur gestuurd in een e-mailbijlage.
Na de gevraagde stukken opgestuurd te hebben en ook nog de Samsung consumercare telefoonlijn gebeld te hebben om er zeker van te zijn dat de cashback goed zo verlopen was ik daarom uiterst verbaasd dat de aanvraag afgekeurd was. De twee aangegeven redenen waren: dat de aankoop buiten de aktie periode zou zijn gevallen en dat de aankoop niet bij een officieel verkooppunt zou zijn gedaan.
Omdat beide redenen feitelijk onjuist zijn heb ik dan ook direct telefonisch contact opgenomen.
De consumer care representative Sagal heeft me toen te woord gestaan en ook aangegeven dat na eea bekeken te hebben beide redenen onjuist waren. Wel gaf ze aan dat een factuur er niet bij zou hebben gezeten. Dit was wel het geval maar goed misschien is driemaal scheepsrecht bij Samsung. Opnieuw heb ik de factuur zoals deze mij is verzonden genaamd factuur door Dixons nog een keer verstuurd op verzoek van Sagal van de consumer care. Tot verbazing krijg ik wederom een afwijzing en verzoek van Samsung Consumer Care medewerker Danny om de juiste factuur, zoals die ook voor de garantie gebruikt zou worden, nog aan Samsung verzonden worden en dat terwijl ik het hele mailtje van de bevestiging door Dixons en met het bestand door Dixons genaamd 'factuur' in bijlage heb doorgestuurd aan Samsung. Men geeft dus met andere woorden aan dat de factuur zoals verzonden door Dixons niet de juist zou zijn!
Het frusterende is dat ik er nu wel erg veel tijd en moeite al in heb gestoken en bovendien ik gewoon aan alle voorwaarden voor die €100 cashback aktie voldoe! In afwachting op de volgende beslissing van Samsung houd ik jullie op de hoogte.
Re: Samsung Cashback aktie Galaxy S4
Is dat niet alleen voor een Prepaid toestel geldig? Samsung ziet op de factuur waarschijnlijk een bedrag van 0,00?
Als je een abbonement hebt afgesloten weet ik niet of het wel geldig is.
Succes!
Als je een abbonement hebt afgesloten weet ik niet of het wel geldig is.
Succes!
Re: Samsung Cashback aktie Galaxy S4
Ik hetzelfde probleem met een Samsung Galaxy Fame Lite, ook een cashback actie van €20,- bij aanschaf van het toestel, benodigde papieren opgestuurd, ook niks ontvangen,
We zijn nu 9 weken verder, Samsung heeft geen haast, bijna geneigd dat het een ordinaire lokactie is waar Samsung niks mee doet, het toestel wordt toch niet meer terug gebracht en steekt de casback centen in de eigen zak,
Ik ben benieuwd of ik ooit het geld nog krijg, ik denk het niet, het is zeer waarschijnlijk een ' dooie mus ' actie,
Als ik al het geld krijg, maak ik hierbij een reactie op dit bericht.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
We zijn nu 9 weken verder, Samsung heeft geen haast, bijna geneigd dat het een ordinaire lokactie is waar Samsung niks mee doet, het toestel wordt toch niet meer terug gebracht en steekt de casback centen in de eigen zak,
Ik ben benieuwd of ik ooit het geld nog krijg, ik denk het niet, het is zeer waarschijnlijk een ' dooie mus ' actie,
Als ik al het geld krijg, maak ik hierbij een reactie op dit bericht.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Samsung Cashback aktie Galaxy S4
Bij een abo heb je ook recht op die 100 euro.Dio1987 schreef:Is dat niet alleen voor een Prepaid toestel geldig? Samsung ziet op de factuur waarschijnlijk een bedrag van 0,00?
Als je een abbonement hebt afgesloten weet ik niet of het wel geldig is.
Succes!
Re: Samsung Cashback aktie Galaxy S4
Mijn dochter had precies hetzelfde. Paar maanden geleden een S4 gekocht, alles opgestuurd, voldeed aan alle voorwaarden krijgt ze een afwijzing. Reden: uw heeft geen deelnemend product gekocht. Huh
Gemaild, nogmaals het nummer dat op de doos staat doorgegeven en nu een mail gekregen dat ze gewoon recht heeft op de 100 euro. Als het goed is zou het deze week op de rekening staan.
Ben benieuwd
Gemaild, nogmaals het nummer dat op de doos staat doorgegeven en nu een mail gekregen dat ze gewoon recht heeft op de 100 euro. Als het goed is zou het deze week op de rekening staan.
Ben benieuwd
Re: Samsung Cashback aktie Galaxy S4
Ook wij hebben slechte ervaring met Dixons cashback actie. In eerste instantie werd in de winkel aangegeven dat dit niet gelde voor een telefoon (€ 0) met abonnement. Echter na diverse telefoontjes naar de klantenservice van Dixons werd toegezegd dat dit wel mogelijk was.
Telefoon ingeleverd met het benodigde formulier. Betaling zou binnen 21 dagen plaats vinden. We wachten nu al 6 weken op het geld. Ik bel wekelijks naar een leidinggevende bij de klantenservice. Hij geeft aan dat deze actie uitbesteed is en hij ook geen reactie ontvangt.
Ik overweeg om aangifte te doen van diefstal. Telefoon kwijt en geen geld. Weet niet of dit mogelijk is.
Telefoon ingeleverd met het benodigde formulier. Betaling zou binnen 21 dagen plaats vinden. We wachten nu al 6 weken op het geld. Ik bel wekelijks naar een leidinggevende bij de klantenservice. Hij geeft aan dat deze actie uitbesteed is en hij ook geen reactie ontvangt.
Ik overweeg om aangifte te doen van diefstal. Telefoon kwijt en geen geld. Weet niet of dit mogelijk is.
Re: Samsung Cashback aktie Galaxy S4
Dit topic gaat over de cashback actie van Samsung en U heeft het over een cashback aktie van Dixons. Dat zijn verschillende zaken volgens mij.Hanno64 schreef:Ook wij hebben slechte ervaring met Dixons cashback actie. In eerste instantie werd in de winkel aangegeven dat dit niet gelde voor een telefoon (€ 0) met abonnement. Echter na diverse telefoontjes naar de klantenservice van Dixons werd toegezegd dat dit wel mogelijk was.
Telefoon ingeleverd met het benodigde formulier. Betaling zou binnen 21 dagen plaats vinden. We wachten nu al 6 weken op het geld. Ik bel wekelijks naar een leidinggevende bij de klantenservice. Hij geeft aan dat deze actie uitbesteed is en hij ook geen reactie ontvangt.
Ik overweeg om aangifte te doen van diefstal. Telefoon kwijt en geen geld. Weet niet of dit mogelijk is.
De Samsung cashback aktie wordt uitgevoerd door Samsung en als je aan alle voorwaarden voldoet (juiste formulieren en bonnen enz enz) dan krijg je inderdaad die 100 euro terug. Wij hebben er 2 aangeschaft en hebben ook 2 maal 100 euro terug gekregen zonder probleem. Het ging in beide gevallen overigens om de aanschaf van een losse telefoon (dus niet een telefoon bij een abonnement of een prepaid).
Wat ik ook niet snap is waarom je je telefoon moest inleveren. Kortom iets meer uitleg is welkom.
Re: Samsung Cashback aktie Galaxy S4
Waarom uitleg door Ts over: waarom en bij wie aangifte?, Dixons gaat overigens correct met z,n klanten om, weer een onjuiste berichtgeving, bij cashback krijg je geld je levert geen phone inDirkie schreef:Dit topic gaat over de cashback actie van Samsung en U heeft het over een cashback aktie van Dixons. Dat zijn verschillende zaken volgens mij.Hanno64 schreef:Ook wij hebben slechte ervaring met Dixons cashback actie. In eerste instantie werd in de winkel aangegeven dat dit niet gelde voor een telefoon (€ 0) met abonnement. Echter na diverse telefoontjes naar de klantenservice van Dixons werd toegezegd dat dit wel mogelijk was.
Telefoon ingeleverd met het benodigde formulier. Betaling zou binnen 21 dagen plaats vinden. We wachten nu al 6 weken op het geld. Ik bel wekelijks naar een leidinggevende bij de klantenservice. Hij geeft aan dat deze actie uitbesteed is en hij ook geen reactie ontvangt.
Ik overweeg om aangifte te doen van diefstal. Telefoon kwijt en geen geld. Weet niet of dit mogelijk is.
De Samsung cashback aktie wordt uitgevoerd door Samsung en als je aan alle voorwaarden voldoet (juiste formulieren en bonnen enz enz) dan krijg je inderdaad die 100 euro terug. Wij hebben er 2 aangeschaft en hebben ook 2 maal 100 euro terug gekregen zonder probleem. Het ging in beide gevallen overigens om de aanschaf van een losse telefoon (dus niet een telefoon bij een abonnement of een prepaid).
Wat ik ook niet snap is waarom je je telefoon moest inleveren. Kortom iets meer uitleg is welkom.
Re: Samsung Cashback aktie Galaxy S4
u heeft uw telefoon "ingeruild". Dat is geen cashback maar gewoon het verkopen van uw oude telefoon zoals ik het lees. en zoals al gezegd, totaal wat anders dan waar dit topic over gaat.Hanno64 schreef:Ook wij hebben slechte ervaring met Dixons cashback actie. In eerste instantie werd in de winkel aangegeven dat dit niet gelde voor een telefoon (€ 0) met abonnement. Echter na diverse telefoontjes naar de klantenservice van Dixons werd toegezegd dat dit wel mogelijk was.
Telefoon ingeleverd met het benodigde formulier. Betaling zou binnen 21 dagen plaats vinden. We wachten nu al 6 weken op het geld. Ik bel wekelijks naar een leidinggevende bij de klantenservice. Hij geeft aan dat deze actie uitbesteed is en hij ook geen reactie ontvangt.
Ik overweeg om aangifte te doen van diefstal. Telefoon kwijt en geen geld. Weet niet of dit mogelijk is.