acjzr1 schreef:Inderdaad Slobberbone,
De meeste mensen laten zich overbluffen door de verkopers.
Alsof die er wel verstand van hebben...?
Helaas zijn tegenwoordig de meeste verkopers gericht op het halen van zo veel mogelijk provisie.
En dat lukt je niet als je eerlijk blijft...
Iedere keer dat ik werd gevraagd om mijn advies vertrok de klant met iets anders dan een Bose Set...
Ik heb nooit gezegd dat het slecht was, enkel ; "luister naar wat U zelf mooi vindt klinken".
Dat was dus meestal niet de Bose Set...
Ik ben niet zo meer op de hoogte van prijzen van Bose speakers heden ten dage maar vroeger was het best prijzig.En veel echte audio zaken geen dozenschuivers die verkopen ook geen Bose.
Maar er zijn nog steeds wel Bose speakers waar ik wel onder de indruk ben zeker voor de aantrekkelijke 2e handse prijzen tegenwoordig. Bv de Bose 901 blijft een genot om naar te luisteren en ook ander PA matriaal van hun is erg goed.
Maar mensen die met 1,2,3 setje van Bose vertrekken willen gewoon wat kleins en denken dat Bose een goed hifimerk is, ik heb meegemaakt bij echte muziekliefhebber beste man had meer dan 50.000 cd,s ik kwam voor een paar cd,s en gingen beneden ff luisteren op zijn ''goede set'' nou toen kwamen we aan bij zijn Bose 123
Maar ik heb vroeger ook diverse Bose,s gehad en nu weet ik dat er veel meer is (na ruim 100 speakers die zeker heb gehad)