gilas schreef:Ik hoop niet dat TS in Barneveld woont.
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3789224/ju ... eveld.html

Dan vraag ik me af hoe ze daar het noemen als het dondert. O ja, het onweert natuurlijk.
Dat wordt dan volgende keer Roy Onweer....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat had ik ook niet door, om de simpele reden dat ik dat helemaal niet belangrijk vindt. Het gaat mij om de mens, niet wat iemand uitspookt op momenten dat ik er niet bij ben en waar ik ook niet bij hoor te zijn (en waar ik ook niet bij wil zijn).bprosman schreef:Ze hebben nog niet helemaal door dat hij van de herenliefde isHet is dus eigenlijk puur discriminatie want het gaat om zijn achternaam.
Het zijn ook gewoon meestal plofkippen die in een huispak over straat lopen, dat heeft roy donders goed in de gaten.gilas schreef:Na de rel dat het bavaria jurkje alleen voor kleine maten is,krijgen we nu de rel dat het jumbo juichpak alleen voor grote maten is.
Hier een gratis tip,koop een oranje t shirt en eventueel een oranje broek(zijn er vast),schaf textiel stiften aan,wordt een crea bea of een crea bob en maak je eigen unieke t shirt.
Of ze hadden niet verwacht dat er zoveel gekken zijn die in een juichpak willen lopenwitte angora schreef:Dan was het aantal spaarkaarten kennelijk vele malen groter dan het aantal pakken. Foutje...
Ik wist het wel en ik heb zo een vermoeden dat dat de echte reden is in Barneveld.witte angora schreef:Dat had ik ook niet door, om de simpele reden dat ik dat helemaal niet belangrijk vindt. Het gaat mij om de mens, niet wat iemand uitspookt op momenten dat ik er niet bij ben en waar ik ook niet bij hoor te zijn (en waar ik ook niet bij wil zijn).
Valt weinig te kijken/bestellen op de site alleen filmpje en tekst dat alles op is.Ook zijn worstenbroodjesdoor Pareltje31 » 30 mei 2014 12:52
ik heb deze week het pak besteld en kon gewoon alle maten kiezen dus misschien nogmaals kijken?
Die zondagse is toch wel stemmig zwart mag ik hopen? Met een hoedje erbij?47712 schreef:Ik heb 2 van die juichpakken één voor de zaterdag en één voor de zondag.
Dan ben je altijd netjes gekleed !
47712 schreef:Ik heb 2 van die juichpakken één voor de zaterdag en één voor de zondag.
Dan ben je altijd netjes gekleed !
Het is het WK, maar ik ben net als jij, totaal "ontboeit" haha, over voetbal. Wat mij betreft mag iedereen juichen, met of zonder pak. Voor mij een aankomende zware periode, ik haat voetbal, vooral die 16 miljoen scheidsrechters (in hun juichpakwitte angora schreef:Maar wat ik me nu dus afvraag he.
Straks heb je dat voetbal (is het nou Wk of Ek, zoveel boeit het me nou, daarom zal ik het niet snappen). Als je nou zo'n pak aanhebt mag je juichen als er ergens een punt gescoord is. Want het is een juichpak. Maar als je nou niet zo'n juichpak aan hebt? Mag je dan niet juichen? Moet je dan op de bank zitten kniezen, zelfs als dit land van bekrompenheid en Barneveldse ontplofkippen kampioen wordt?
Maak je geen zorgen,ze gaan er toch in de poule fase uittenormin schreef:Het is het WK, maar ik ben net als jij, totaal "ontboeit" haha, over voetbal. Wat mij betreft mag iedereen juichen, met of zonder pak. Voor mij een aankomende zware periode, ik haat voetbal, vooral die 16 miljoen scheidsrechters (in hun juichpakwitte angora schreef:Maar wat ik me nu dus afvraag he.
Straks heb je dat voetbal (is het nou Wk of Ek, zoveel boeit het me nou, daarom zal ik het niet snappen). Als je nou zo'n pak aanhebt mag je juichen als er ergens een punt gescoord is. Want het is een juichpak. Maar als je nou niet zo'n juichpak aan hebt? Mag je dan niet juichen? Moet je dan op de bank zitten kniezen, zelfs als dit land van bekrompenheid en Barneveldse ontplofkippen kampioen wordt?); die weten alles beter. En dan dat ge o.h. op TV na de wedstrijden. Gelukkig zijn er nog zenders die geen voetbal uitzenden.
Kijken of de 'mannen' hierop gaan reagerengilas schreef:Maak je geen zorgen,ze gaan er toch in de poule fase uit(de leukste reacties krijg ik als ik dit zeg,
)
Nou, voor mij mogen ze Downton Abbey gaan herhalen, vanaf de eerste keer en dan graag 2 afleveringen achter elkaar. Ja, da's waar; heb ook nog heel wat niet gekeken Dvd's hier.Ik ga voor de detectives die de KRO uitzend in die maand en er zijn vast nog wel wat andere zenders met leuke programma`s.
En anders kom ik ook nog eens een keer door mijn DVD verzameling heen
Kom ik virtueel naast je zitten... wat een gedonder om zo'n voetbalpak....Maak je geen zorgen,ze gaan er toch in de poule fase uit(de leukste reacties krijg ik als ik dit zeg,
)
Ik ga voor de detectives die de KRO uitzend in die maand en er zijn vast nog wel wat andere zenders met leuke programma`s.
En anders kom ik ook nog eens een keer door mijn DVD verzameling heen