LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vouchers C1000 voor Centerparcs
-
Vouchers C1000 voor Centerparcs
Hallo,
Ik heb net als vele Nederlanders ook de zegels gespaard van C1000 voor een weekend of midweek vakantie bij Centerparcs. We hebben inmiddels de vouchers in huis. Dus mijn man ging even kijken op de site van Centerparcs m.b.t. het boeken en de korting. Mijn man heeft even vergeleken hoeveel hij kwijt was met voucher en zonder voucher. Nu blijkt tot onze stomme verbazing dat je goedkoper uit bent zonder voucher dan met. En dat scheelt toch zo'n 80,- euro. Rara hoe kan dit??? Ik begrijp dit niet.
Ik heb net als vele Nederlanders ook de zegels gespaard van C1000 voor een weekend of midweek vakantie bij Centerparcs. We hebben inmiddels de vouchers in huis. Dus mijn man ging even kijken op de site van Centerparcs m.b.t. het boeken en de korting. Mijn man heeft even vergeleken hoeveel hij kwijt was met voucher en zonder voucher. Nu blijkt tot onze stomme verbazing dat je goedkoper uit bent zonder voucher dan met. En dat scheelt toch zo'n 80,- euro. Rara hoe kan dit??? Ik begrijp dit niet.
Re: Vouchers C1000 voor Centerparcs
Dat is niet raar, zulke dingen hoor je zo vaak !famhaan10910 schreef:Hallo,
Het is gewoon misleiding en sommige mensen trappen daar nog
steeds in, jullie waren gelukkig zo slim om te kijken wat het kost zonder
de zegels.
-
Tja gewoon stukje markering,c1000 denkt laten mensen sparen voor...centerparcs ,in samenwerking met cp...maar uiteindelijk heb je lekker al je boodschappen daar gedaan en....schiet je er niks mee op,
Misschien cp eens bellen kijken wat die zeggen.,,
Pure strategie,misleiding en men trapt erin....nou dan hebben ze je,
Misschien cp eens bellen kijken wat die zeggen.,,
Pure strategie,misleiding en men trapt erin....nou dan hebben ze je,
Dat voucher geeft korting op de standaardprijs. Er zijn echter vrijwel altijd wel acties zodat je bijna nooit de standaardprijs hoeft te betalen. En veel mensen betalen liever een bedrag in de wetenschap dat ze korting hebben gekregen dan hetzelfde bedrag zonder korting....
Kan je eens het voorbeeld noemen, waar op de site het zonder korting goedkoper is!famhaan10910 schreef:Hallo,
CP zelf al gebeld? Wat zeiden die?
Dat is inderdaad een punt bij Center Parcs. Vaak lopen er zoveel acties dat een voucher weinig zin heeft. Mijn ervaring is dat je bij CP het goedkoopste boekt door gewoon alle acties te vergelijken. Deze staan trouwens meestal niet op de website van Center Parcs. Ik haal ze altijd van Parkaanbiedingen.nl. Hier staat overigens een speciale Center Parcs actiepagina. Hier kun je dus alle acties in 1 keer vergelijken.
Jammer dat je bij Center Parcs meestal maar 1 actie tegelijk kan gebruiken. Soms kun je ze wel combineren, maar meestal niet ben ik ook achtergekomen.
Jammer dat je bij Center Parcs meestal maar 1 actie tegelijk kan gebruiken. Soms kun je ze wel combineren, maar meestal niet ben ik ook achtergekomen.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jan 2016 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd
Reden: Link verwijderd
Ik heb meegedaan aan de actie van de Jumbo en hiervoor geldt precies hetzelfde.
Misleiding noemen ze dit.
Misleiding noemen ze dit.
Wie zijn "ze"?