LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laagste Prijsgarantie Saturn

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
mark1541

Laagste Prijsgarantie Saturn

Ongelezen bericht door mark1541 »

Dit bericht ook op Klacht.nl gezet en mail naar Saturn.

Ik krijg als reactie: Ja u had dan de tablet moeten laten liggen en dan had u de korting gekregen.
Sta ik in mijn recht??

Geachte LS,

Afgelopen woesdag, bij de Saturn in Zaandam een nieuwe televisie gekocht.

Het gaat om de Samsung UE55F7000, waarbij ook een Samsung Galaxy Tab 3 werd bij gegeven, wegens jullie georganiseerde WK actie.
Nu was ik op internet aan het kijken en bij https://www.klein.nl/samsung-ue-55-f-70 ... keurig_cpc is de tv €1445 euro en bij BCC €1499,-.
Ik met deze prijzen naar de Saturn gegaan, waarbij mij werd verteld, dat ik het verschil niet terug kreeg.
Er werd mij verteld, dat ik bij de tv een tablet erbij had gekregen, wat meer was dan het verschil in prijs.
Ik had dan moeten kiezen, of €100,00 korting of de tablet van €300.00.
Dit vind ik een onterechte opmerking, omdat ik er niet voor heb gekozen, om er een tablet bij te krijgen, ik ging naar de Saturn, om een Tv te kopen.
Op deze manier streven jullie niet meer naar een laagste prijs garantie, wat mij ik persoonlijk een teleurstellend iets vind.
Ik ga hier wel verder mee aan de slag, mits jullie een gepaste oplossing hebben.

Graag zie ik jullie reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

MArk

Link, vergelijking site: https://www.kieskeurig.nl/led_tv/samsun ... 94#prijzen

Voorwaarden laagste prijsgarantie:

Laagste prijsgarantie

Saturn garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer u een aankoop doet in een van de Saturn-winkels (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt u van Saturn het prijsverschil contant retour. U dient dan wel te voldoen aan de voorwaarden van de laagste prijsgarantie:

Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
Het prijsverschil moet door Saturn controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.
De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de winkel van Saturn in Nederland waar de aankoop is gedaan.
Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.
Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.
Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.
Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Saturn en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.
Indien de klant bij aankoop in een winkel van Saturn kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Saturn het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.

stofzuigertje

Re: Laagste Prijsgarantie Saturn

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zie Kassa forum waar deze ook al gesteld is en beantwoord....

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

hetzelfde product
Even los van de vreemde taal, het zelfde product is in dit geval dus de zelfde combinatie van tv en tablet. Heb je die zelfde combinatie voor minder geld gezien?

nibt

Ongelezen bericht door nibt »

Nee natuurlijk sta je niet in je recht.

Je hebt een combinatie van een tv en een tablet gekocht en gaat dat nu vergelijken met prijzen voor alleen een tv.

Zou je je bericht weer van klacht.nl willen verwijderen? Door dit soort onredelijke claims zorg je dat winkels die site niet meer serieus nemen en terechte klachten daar ook niet meer worden opgepakt.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Zoals ik ook op Kassa heb geschreven heb je een punt als de tablet gratis was. Maar dat is tot zover nergens uit gebleken. Verder is op Kassa terecht aangegeven dat de prijzen van andere webwinkels niet meetellen.

Gesloten