LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Horizonbox

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jeve1970

UPC Horizonbox

Ongelezen bericht door jeve1970 »

Na maanden dat het is goedgegaan met de Horizonbox zijn er sinds gisteren problemen opgetreden.
Zo erg blijkbaar dat men ook geen monteur voor mij kan inplannen ???

Hierbij korte uiteenzetting :

Gisteren aangegeven dat er met de afstandsbediening nier meer van kanaal verwisseld kan worden.
Na 3 a 4 maal deze Horizonbox te hebben uitgeschakeld ben ik ermee gestopt en heb gebeld.
Het “zappen”werkt dan even na opnieuw de box te hebben opgestart daarna loopt de box/afstandsbediening “vast”.
Ook hebben we batterijen verwisseld om te kijken of dit het probleem verhielp maar was helaas niet zo.

Met technische afdeling gebeld en deze konden niet een monteur inplannen omdat deze tot na 29 mei as volzitten.
Daar moest ik het maar mee doen en men ziet dus niet het belang in dat je met deze dagen en na het weekend zonder tv zit.
Na het weekend kon ik dan maar eens terugbellen om het opnieuw te proberen.
U moet weten dat dagen geen tv kijken met 2 kleine kinderen niet echt optimaal is.
Waarom geen storingsmonteurs die voor dit soort problemen direct te hulp kunnen schieten; ons probleem is niet dat we nog tv kunnen kijken en kunnen gaan zitten afwachten, nee we kunnen GEEN ! tv kijken.

Daarna heeft mevrouw mij beloofd dat vandaag Special Care zou bellen omdat ik het nu echt helemaal zat ben, ik hoef geen eur 5,- per dag terug voor de dagen dat we geen tv kunnen kijken.

En nu kunt u het wel raden, wederom een belofte die niet nagekomen is, hier heb ik in het verleden ook al eens 3 a 4 x mee te maken gehad, je moet gewoon zelf terugbellen.

Dus om nu to the point te komen, we wordenweer met een kluitje het riet ingestuurd en mogen gewoon wachten totdat ik maandag maar weer eens kan bellen.

trail46

Re: UPC Horizonbox

Ongelezen bericht door trail46 »

De horizonbox is digitale tv, maar je hebt ook altijd nog het analoge (mindere kwaliteit) signaal waarmee je toch gewoon tv kunt kijken en de afstandsbediening van de tv kunt gebruiken. Dus zonder tv zitten is onnodig.Eventueel zolang het duurt de coaxkabel rechtstreeks uit de muur naar de tv .Blijft een noodoplossing natuurlijk.
jeve1970....Daar moest ik het maar mee doen en men ziet dus niet het belang in dat je met deze dagen en na het weekend zonder tv zit.
Na het weekend kon ik dan maar eens terugbellen om het opnieuw te proberen.
U moet weten dat dagen geen tv kijken met 2 kleine kinderen niet echt optimaal is.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

snuffel1 schreef:. Hang de tv rechtstreeks aan de antenne kabel en laat de tv digitale zenders zoeken want UPC biedt een groot aantal zenders ook digitaal aan.

Klopt. http://www.upc.nl/over-upc/nieuws/persb ... gitale-tv/

jeve1970

Zijn we allemaal medewerkers van UPC die niet durven toe te geven dat UPC slechte nazorg levert ?
Ik mag toch wel voor bijna Eur 100,- p/maand iets verwachten ?
Utopie ? nee goede service, dat is het minste wat ik vraag.
Maar nog iets, Special Care zou de volgende dag terugbellen, dat was gisteren dus wat is goede service.

jeve1970

snuffel1 schreef:De 27e loopt de box vast dus u gaat bellen, u verwacht dat de monteur binnen 24 uur bij u op de stoep staat dat is een utopie. UPC heeft niet alleen u als klant maar half Nederland dan kan het maar zo eens gebeuren dat de planning tot na het weekend vol zit, van een slechte service is dus geen sprake. Hang de tv rechtstreeks aan de antenne kabel en laat de tv digitale zenders zoeken want UPC biedt een groot aantal zenders ook digitaal aan.

Tot na het wekend volzitten snap ik maar gewoon geen alternatief aanbieden en geen monteur DAARNA inplannen lijkt me toch het minste wat UPC mag doen.
Kom op zeg....

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

http://www.chelloo.com/upc/index.php Met een beetje geluk , tref je morgen nog medewerkers hier aan.

Fijn dat wij allemaal bij UPC werken , man stel je niet aan!

Als je daar maar wat vriendelijker gaat reageren, je pakt jezelf!

UPC Webcare
verified

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Beste jeve1970,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de Horizon mediabox en dat terugbelafspraken niet worden nagekomen.

Ik snap dat je er niet op zit te wachten om lange tijd zonder Digitale TV dienst te zitten, om die reden proberen wij een monteur altijd binnen 5 werkdagen te laten komen. Dit kun je teruglezen in onze voorwaarden: http://www.upc.nl/voorwaarden/. Voor de tijd dat je geen dienst hebt gehad kun je aanspraak maken op een vergoeding, zie: http://www.upc.nl/klantenservice/uitleg/vergoedingen/.

Verder is het inderdaad niet netjes dat je niet bent teruggebeld als hierover een afspraak is gemaakt. Daar zou ik ook niet blij mee zijn.

Is het inmiddels al opgepakt? Zo niet, of je wilt sowieso nog contact, stuur dan een e-mail met je adresgegevens naar [email protected] onder vermelding van 'Tros Radar Forum'. Dan zorg ik dat het verder in behandeling wordt genomen.

Met vriendelijke groet,
Sarah

UPC Webcare

Gesloten