Ik heb februari dit jaar de Blender To Go van Princess gekocht.
Dat is een handige combinatie, want er zit een aparte drinkbeker bij, die je direct op de Blender kan zetten.
Wekenlang de drinkbeker met plezier gebruikt, altijd met de hand afgewassen.
Op een gegeven moment heb ik de drinkbeker in de afwasmachine gedaan (50 graden) en dit kon volgens de gebruiksaanwijzing.
Echter, de drinkbeker was gekrompen en niet meer bruikbaar.
Op een invulformulier via de site van Princess werd na een week nog geen reactie gegeven en toen ben ik gaan bellen. Van het kastje naar de muur en weer terug, een hele discussie over de gebruiksaanwijzing (op hun eigen site stond nota bene de gebruiksaanwijzing als PDF waarin stond dat de drinkbeker in de afwasmachine kon).
OK, puntje bij paaltje kreeg ik na veel gebel en gemail, een mail van een medewerker op 9 mei jl. dat ik even mijn adresgegevens door moest geven; dan zou Princess mij een nieuwe drinkbeker sturen.
Tot vandaag heb ik nog geen drinkbeker ontvangen, wel een onnozele mail van Princess of ik een TVO nummer door wilde geven waarop ik geantwoord heb dat ik die niet heb, wel een mail van een collega.
Vandaag weer gebeld, en ik ontving een mail met een link om de drinkbeker te bestellen, met een activatiecode zodat het voor mij kosteloos zou zijn.
Helaas werkt de activatiecode niet, en kan ik de drinkbeker nog niet gratis vergoed krijgen.
Jullie begrijpen dat ik het onderdehand spuugzat ben, volgens de voorwaarden en garantie heb ik recht op een nieuw artikel, echter om dat te verkrijgen blijkt een hels karwei te zijn.
Heeft iemand hier ook dergelijk slechte ervaringen met Princess ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Princess Blender To Go
Re: Princess Blender To Go
Geen ervaring gelukkig maar behoudt mij wel om producten van dit merk te kopen. Slechte reclame toch?
-
Re: Princess Blender To Go
Update :
6 juni jl. ontving ik een email van Princess, met excuses, en de melding dat de Drinkbeker die dag verzonden zou worden.
Op 12 juni jl. nog steeds geen beker ontvangen en wederom een mail gestuurd.
Krijg ik het volgende als antwoord :
Geachte mevrouw xxxxx,
Helaas is er in ons magazijn een vertraging door een interne reorganisatie. Daarom duurt het zo lang. Uw Bottle2Go zal begin volgende week naar u worden verzonden. Onze excuses voor de verwarring.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet | Kind regards,
Princess Customer Service
Princess Household Appliances BV
Liesboslaan 57, 4813 EB Breda
Postbus 4722, 4803 ES Breda
email: [email protected]
web: www.princess.nl
6 juni jl. ontving ik een email van Princess, met excuses, en de melding dat de Drinkbeker die dag verzonden zou worden.
Op 12 juni jl. nog steeds geen beker ontvangen en wederom een mail gestuurd.
Krijg ik het volgende als antwoord :
Geachte mevrouw xxxxx,
Helaas is er in ons magazijn een vertraging door een interne reorganisatie. Daarom duurt het zo lang. Uw Bottle2Go zal begin volgende week naar u worden verzonden. Onze excuses voor de verwarring.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet | Kind regards,
Princess Customer Service
Princess Household Appliances BV
Liesboslaan 57, 4813 EB Breda
Postbus 4722, 4803 ES Breda
email: [email protected]
web: www.princess.nl