LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tulp autobedrijf Tilburg

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Tulp autobedrijf

Re: Tulp autobedrijf Tilburg

Ongelezen bericht door Tulp autobedrijf »

Geachte B. Veltman,
bij deze een reactie van Tulp autobedrijf;
Ik heb in mijn administratie terug gekeken en nu blijkt dat ik in januari 2012 geen Fiat Punto heb verkocht en evenmin een Renault Laguna heb ingekocht.
Uw verhaal kan dus niet kloppen!
Verder is het zo dat wanneer er een NAP op een auto is afgegeven de kilometerstand onmogelijk kan zijn teruggedraaid. deze zou dan niet logisch zijn en dan wordt er geen NAP afgegeven.
Als laatste geeft U aan contact met mij te hebben opgenomen maar ik heb U nooit gesproken en uw naam komt ook niet voor in mijn administratie.
Mocht U toch nog overtuigd zijn van uw gelijk dan verzoek ik U niet meer hier te reageren maar mij te bellen voor het maken van een afspraak. Mijn telefoonnummer kunt U vinden op tulpautobedrijf.nl
Laatst gewijzigd door Radar op 11 okt 2014 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link en beledigende uitingen verwijderd

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

etimmer1 schreef:Ik heb een opel meriva gekocht bij dit bedrijf en moet zeggen dat dit allemaal erg goed is gegaan,
er was een probleem met de autoradio dit is gelijk opgelost en een nieuwe radio gekregen.
Auto was in prima staat. Prima bedrijf.
en hoe was de koffie? http://wouterhol.nl/ik-kwam-toevallig-op-deze-site-uit/

Juin d'Olivier

Ongelezen bericht door Juin d'Olivier »

Ik kocht verleden maand een tweedehands Ford model T bij Tulp Autobedrijf. Fantastisch vriendelijke mensen, ben heel goed behandeld. Er was lekkere koffie met een likeurtje en een koekje erbij.
Tijdens de proefrit rammelde er wat, dit is direct gemaakt. Na aankoop werd mij zomaar duizend euro teruggegeven. Wij houden van tevreden klanten zei meneer. Nou wij natuurlijk helemaal blij. Thuis bij aankomst bleek dat er geen gordels in de auto zaten. Dit is direct door meneer Yilmzaer opgelost, twee gloednieuwe gordels. En de auto is ook nog gratis gewassen. Waar tref je deze service nog?
Bij dit autobedrijf zullen wij altijd terugkomen.

70res

Ongelezen bericht door 70res »

Juin d'Olivier schreef:Er was lekkere koffie met een likeurtje en een koekje erbij.
Fijn bedrijf. Die sturen je met alcohol op weer de weg op. :wink:

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

Juin d'Olivier schreef:Ik kocht verleden maand een tweedehands Ford model T bij Tulp Autobedrijf. Thuis bij aankomst bleek dat er geen gordels in de auto zaten.
Een Ford model T heeft ook helemaal geen gordels :lol:

jerwarm

Ongelezen bericht door jerwarm »

het verhaal wordt steeds fantastischer, ik moet zeggen dat ik steeds minder bereid ben om tha story van het autobedrijf klakkeloos aan te nemen.

+ punten bedrijf,
je krijgt zomaar 1000 euro terug,
je krijgt koffie en likeur
je krijgt gratis gordels,
ze wassen ook nog gratis je auto,
+ ineens allemaal nieuwe forumgebruikers na TS die de meest mooie verhalen over dit bedrijf de ronde doen.

mmmmmmmm, :mrgreen: :mrgreen:

sonja.rigter

Ongelezen bericht door sonja.rigter »

bij Tulp auto gekocht. 4 weken garantie.
2e week wer'd er een nieuwe accu geplaatst en de zitting van de stoel gerepareerd zonder ervoor te betalen.
Na 5 weken bleek dat de rubbers van de stabilisator stang versleten waren waardoor er veel gerammel onder de motorkap kwam.
Ondanks dat de garantie VERLOPEN was heeft men het probleem opgelost door nieuwe stangen te plaatsen.
Wederom geen rekening.
WAT EEN SERVICE. welbedankt.
Dus mensen als je een goede auto en service wil ga dan naar autobedrijf Tulp te Tilburg.

B. Metz Breda

Juin d'Olivier

Ongelezen bericht door Juin d'Olivier »

sonja.rigter schreef:bij Tulp auto gekocht. 4 weken garantie.
2e week wer'd er een nieuwe accu geplaatst en de zitting van de stoel gerepareerd zonder ervoor te betalen.
Na 5 weken bleek dat de rubbers van de stabilisator stang versleten waren waardoor er veel gerammel onder de motorkap kwam.
Ondanks dat de garantie VERLOPEN was heeft men het probleem opgelost door nieuwe stangen te plaatsen.
Wederom geen rekening.
WAT EEN SERVICE. welbedankt.
Dus mensen als je een goede auto en service wil ga dan naar autobedrijf Tulp te Tilburg.

B. Metz Breda
Hallo Sonja, ik kan je verhaal volledig be-amen. Jij was toch die klant voor me die ook nog 500 euro aan kadobonnen kreeg van meneer yilmaz?

Geweldig service bij tulp. Ik ga er nog regelmatig langs om een bakje te doen alleen maar voor de gezelligheid. De klanten daar worden stuk voor stuk heel goed behandeld. Altijd tip top in orde autoos en altijd voor een absolute bodemprijs. Zodra ik weer een auto nodig heb wordt het zeker en vast een tulp auto. Ik kan iedereen trouwens aanraden een tulp auto te kopen. Fantastisch bedrijf.

Missing in action

Ongelezen bericht door Missing in action »

Sonja Rigter heeft een gespleten persoonlijkheid, ze tekent haar bericht namelijk deze keer met B. Metz uit Breda. Nu ligt het er wel heel dik bovenop.

Een collega van mij heeft hier ooit een auto gekocht. Hij is na de koop naar een garage bij hem in de buurt geweest. Daar waren ze wel blij met hem, er was namelijk van alles mis met de auto. Mijn collega zal wel pech hebben gehad want uit bovenstaande berichten blijkt dat als je terug gaat dat alle mankementen aan de auto gratis worden gemaakt.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Opmerkelijk dat Cor en Tinie op dezelfde manier de Caps gebruiken...

Vast broer en zus die af en toe samen een bakkie doen.

Marcel1957

Ongelezen bericht door Marcel1957 »

Vorige week bij Tulp, Tilburg een Kia Cearato gekocht. Wagen beviel ons, uitgebreide proefrit gemaakt. Over de auto en eigenaar Ertan Yilmazer goed gevoel. Prijs overeengekomen, met nieuwe APK. Hoefde niet veel aan te gebeuren. De APK wordt bij de Ford dealer ( vlakbij) gedaan, de reparatie in ander bedrijf. Hadden dit goed gedaan. Inmiddels een 450 km mee gereden, nog geen spijt. En nee, ik ben geen familie en ik werk er ook niet !

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Marcel1957 schreef:Vorige week bij Tulp, Tilburg een Kia Cearato gekocht. Wagen beviel ons, uitgebreide proefrit gemaakt. Over de auto en eigenaar Ertan Yilmazer goed gevoel. Prijs overeengekomen, met nieuwe APK. Hoefde niet veel aan te gebeuren. De APK wordt bij de Ford dealer ( vlakbij) gedaan, de reparatie in ander bedrijf. Hadden dit goed gedaan. Inmiddels een 450 km mee gereden, nog geen spijt. En nee, ik ben geen familie en ik werk er ook niet !
http://wouterhol.nl/ik-kwam-toevallig-op-deze-site-uit/

Guido Engelbarts

Ongelezen bericht door Guido Engelbarts »

Ook ik heb een auto gekocht bij Garage Tulp, en ben tevreden over de auto.
Heb veel ervaring bij garage bedrijven en bij velen zelf officiele dealers houd het
niet over.
Ik denk dan dat ik in de toekomst toch weer een keer naar Tilburg rij als ik weer aan
een ander toe ben.
De persoon in kwestie is klantvriendelijk en ook hij weet dat eerlijkheid het langst duurt.

mvg Guido

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

Guido Engelbarts schreef: Ik denk dan dat ik in de toekomst toch weer een keer naar Tilburg rij als ik weer aan
een ander toe ben.
mvg Guido
Dit soort reacties zijn altijd weer een aanleiding om het genoemde bedrijf te mijden en naar een zaak te gaan die deze flauwe ongein niet nodig heeft.Garage Tulp? dacht het niet hoor.

ShockWave_Omega

Ongelezen bericht door ShockWave_Omega »

Hallo ik ben Tim uit Loon op Zand. En dit zijn mijn ervaringen over Tulp Autobedrijf:

Ik heb al 3 keer een auto bij Ertan gehaald. Erg prettige man in de omgang en houdt er van een geintje te maken ;). De eerste auto een VW Vento was op de accu na een perfect goed lopende wagen. Heb er ook +/- 9-12 maanden in gereden tot iemand het nodig vond de achterkant van de wagen te verbouwen met zijn auto. Dit is later allemaal netjes via de verzekering gelopen. Auto 1 geen problemen behalve de reguliere beurtjes en een accu.

Later een Audi A4 gekocht (welke ik vandaag heb ingerolen bij Ertan :) ) Wederom geen enkele problemen met de auto. Netjes mee kunnen rijden. 4k km terug nieuwe riemen enz opgezet allemaal regulier spul en onderhoud. Na die beurt .. hartproblemen (ik zelf niet de auto!) in de ziektewet gekomen en uiteindelijk mijn spullen kunnen inleveren omdat mijn contract niet werd verlengd. Tja dan wordt die 1.9tdi wel duur voor de deur als ornament..

Na wat zoek en stuntelwerk toch besloten eens langs Ertan te gaan. Want wie weet kan hij toch iets voor me doen. Dit was gelukkig ook het geval. Ik heb Ertan het verhaal uitgelegd en hij zag ook wel dat ik er erg mee zat (ja heb nog wat rekeningen van de Audi lopen). Ik ben nu de trotse eigenaar van een BMW 5 serie (benzine). Ertan heeft zelfs nog wat extra werk aan de BMW gehad en dit zelf betaald.

Ik ben GEEN familie van Ertan, ik ben ook niet inwonend of afhankelijk van hem maar ik ben erg blij dat ik hem ken.

Om een lang verhaal kort te maken. Goede garage, goede service, eerlijke verkoper (ja het is echt mogelijk in de auto business) en nette prijzen. Ik raad ook zeker al mijn vrienden en familie aan daar te kijken als ze een andere auto zoeken.

Ertan, bedankt voor de hulp!

ShockWave_Omega

Ongelezen bericht door ShockWave_Omega »

Ik ben gewoon goed behandeld bij Ertan. Een aankoopkeuring zat er voor mij niet in omdat ik zoals gezegd mijn baan kwijt ben en dus geld voor andere zaken nosig heb. Zo dus ook de keuze om van een diesel naar een benzine wagen over te gaan.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 okt 2014 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic uitingen verwijderd

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

ShockWave_Omega schreef:Ik heb Ertan het verhaal uitgelegd en hij zag ook wel dat ik er erg mee zat (ja heb nog wat rekeningen van de Audi lopen). Ik ben nu de trotse eigenaar van een BMW 5 serie (benzine). Ertan heeft zelfs nog wat extra werk aan de BMW gehad en dit zelf betaald.
Dus als ik het goed begrijp had u nog een schuld (openstaande rekening) bij de eigenaar en toch geeft hij (blijkbaar?) u (gratis of in ruil voor de oude?) een andere auto en werkt hij gratis aan die nieuwe auto?

Klinkt me toch, zeker met de nogal twijfelachtige andere "reacties" op dit topic, niet als waar in de oren.

Daarnaast is die reactie boven op deze pagina, als deze van die extreem aardige eigenaar is, meer dan genoeg reden om het tegenovergestelde te concluderen en er nooit mee in zee te gaan.

Gesloten