LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparcs Meerdal informatie voorziening website faalt

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
scrapretnec
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jun 2014 22:56

Centerparcs Meerdal informatie voorziening website faalt

Ongelezen bericht door scrapretnec »

Afgelopen dinsdag een korte midweek bij Centerparcs Het Meerdal geboekt via de website

Hieronder een gedeelte van de bevestiging:
Van: Center Parcs
Verzonden: dinsdag 3 juni 2014 20:13:48
Bedankt voor uw boeking bij Center Parcs.
Hieronder vindt u uw boekingsgegevens.
Boekingsnummer 2919xxx
Park Het Meerdal
Aankomstdatum di 10-06-2014, 15.00 uur
Vertrekdatum vr 13-06-2014, 10.00 uur

Daarna nog een e-mail ontvangen van de general manager:
Van: Center Parcs
Verzonden: dinsdag 3 juni 2014 20:22:31
... Om uw vakantie zo makkelijk mogelijk te beginnen ...Met vriendelijke groet, General Manager Het Meerdal

Tot zover dachten wij, leuk kort midweekje, totdat we 2 dagen later de volgende e-mail ontvingen

Van: PVCP, Guestrelations
Verzonden: donderdag 5 juni 2014 17:26:47
Aan: PVCP, Guestrelations
Geachte gast, Binnenkort mogen wij u verwelkomen bij Center Parcs Het Meerdal waar u samen kunt genieten van een heerlijk actief of ontspannen verblijf. Zoals u van ons gewend bent, stelt Center Parcs hoge eisen aan haar accommodaties, faciliteiten en activiteiten. Daarnaast hechten wij veel belang aan comfort. Om te kunnen voldoen aan de veiligheids- en kwaliteitsnormen is regelmatige vernieuwing van groot belang. Om deze reden vinden er tijdens uw verblijf vernieuwings- en verbouwingswerkzaamheden plaats in het Market Restaurant. Deze faciliteit is tijdens de werkzaamheden buiten gebruik. Het Marketbuffet zal beschikbaar zijn in de Pizza é Pasta. Een deel van het assortiment van de Pizza é Pasta verhuisd hierdoor tijdelijk naar het Grand Café. Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons Customer Contact Centre via 010 49 89 973. Namens Center Parcs wens ik u alvast een goede reis en een prettig verblijf toe bij Het Meerdal. Met vriendelijke groet, Kees Luijbregts General Manager Het Meerdal

Blijkbaar was 2 dagen geleden nog niet bij Centerparcs bekend dat de aannemer een en ander gaat verbouwen.
Tip aan Centerparcs: gewoon op de website de verbouwingsinformatie uit de mail op de website zetten. Dan weten klanten waar ze aan toe zijn.

Vervolgens een dag later weer een e-mail van die general manager:
Van: PVCP, Guestrelations
Verzonden: vrijdag 6 juni 2014 17:04:37
Aan: PVCP, Guestrelations
Geachte gast, Binnenkort.. (zelfde tekst als vorige e-mail)... is regelmatig onderhoud van groot belang. Om deze reden vinden er tijdens uw verblijf onderhoudswerkzaamheden plaats in de Aqua Mundo, meer bepaald aan de wildwaterbaan. Deze faciliteit is tijdens de werkzaamheden buiten gebruik. De Aqua Mundo is wel beschikbaar voor urenlang waterplezier. Om eventuele ongemakken te vergoeden, ontvangt u bij aankomst in het park een Food & Fun voucher t.w.v. € 20 per cottage. U kunt deze voucher besteden in de restaurants en voor het reserveren van activiteiten. (zelfde tekst als vorige e-mail) Met vriendelijke groet, Kees Luijbregts General Manager Het Meerdal

Vervolgens heb ik nu een kind wat zwaar teleurgesteld is, want waarom ga je naar Centerparcs, juist ja, om die wildwaterbaan.

Blijkbaar was 3 dagen geleden nog niet bij Centerparcs bekend dat er onderhoud gepleegd gaat worden aan de wildwaterbaan.
Tip aan Centerparcs en met name de general manager: wederom gewoon op de website de onderhoudswerkzaamheden aan de wildwaterbaan uit de mail op de website zetten. Dan weten klanten waar ze aan toe zijn en kunnen dan nog voor een ander park kiezen.

Centerparcs kan zich wel verschuilen achter de algemene voorwaarden artikel 16. Aansprakelijkheid
Center Parcs en het betreffende park aanvaarden geen aansprakelijkheid voor o.a. het onklaar geraken of buiten werking stellen van technische apparatuur en het uitvallen of sluiten van voorzieningen in het park

Zo maak je geen vrienden.

Morgen ga ik even bellen met Centerparcs
Laatst gewijzigd door scrapretnec op 07 jun 2014 07:31, 2 keer totaal gewijzigd.

scrapretnec
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jun 2014 22:56

Re: Centerparcs Meerdal informatie voorziening website faalt

Ongelezen bericht door scrapretnec »

Weer een e-mail van Centerpars ontvangen dit keer van het Centerparcs team
Van: Center Parcs ([email protected])
Verzonden: vrijdag 6 juni 2014 23:20:52
Aan: xxxxx
Nog 4 dagen en u verblijft in Het Meerdal
Geachte heer xxx, Over een paar dagen is het zover, dan komt u gezellig samen ontdekken wat bij Center Parcs écht het verschil maakt. Heeft u uw e-ticket al geprint? U kunt dan straks sneller inchecken in Het Meerdal. Zo houdt u meer tijd over om te genieten. Wat u ook meeneemt straks, maakt u zich vooral geen zorgen over het eten en drinken. We hebben volop keuze voor u: uit of thuis. U ontdekt er alles over in deze e-mail. Tot binnenkort in Het Meerdal, het Center Parcs team
+ een overzicht van alle voorzieningen op Het Meerdal.

Blijkbaar weet het Centerparcs team ook niet dat er verbouwd gaat worden en dat de wildwaterbaan uit bedrijf gaat.
Interne communicatie is bij veel bedrijven en probleem maar laat dat de klant niet merken en geef eenduidige informatie naar de klant.

scrapretnec
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jun 2014 22:56

Re: Centerparcs Meerdal informatie voorziening website faalt

Ongelezen bericht door scrapretnec »

Vanmorgen contact opgenomen met Centerparcs en deze hebben ons omgeboekt naar een ander park.
Moet daar wel een kleine meerprijs voor betalen, maar dat had ik anders ook moeten betalen als ik direct het andere park had geboekt. Weer een blij kind.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Centerparcs Meerdal informatie voorziening website faalt

Ongelezen bericht door newmikey »

fijn.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Centerparcs Meerdal informatie voorziening website faalt

Ongelezen bericht door dhc »

Wereld probleem....je hele vakantie laten afhangen van een wildwaterbaan. ...

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: Centerparcs Meerdal informatie voorziening website faalt

Ongelezen bericht door mika21 »

wees blij dat je in ieder geval van te voren al op de hoogte bent gebracht. En alles is nu opgelost?
Nu kun je heerlijk van de water glijbaan. Bof je.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Centerparcs Meerdal informatie voorziening website faalt

Ongelezen bericht door Frantic2 »

nou, ik snap dat wel. TS verteld ook dat het juist die wildwaterbaan is waar haar kinderen van genieten. Voor mij had dat wel een reden geweest om niet te boeken of naar een ander park. Dat restaurant zal me worst wezen! Keuze genoeg eigenlijk.

maar wel jammer als iets zo netjes wordt opgelost dat je dan toch die e-mails hier neer pleurt..... Beetje natrappen lijkt het wel!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Centerparcs Meerdal informatie voorziening website faalt

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

scrapretnec schreef:Vanmorgen contact opgenomen met Centerparcs en deze hebben ons omgeboekt naar een ander park.
Moet daar wel een kleine meerprijs voor betalen, maar dat had ik anders ook moeten betalen als ik direct het andere park had geboekt. Weer een blij kind.

Ook tip

Als je nu eerst gelijk gebeld had,had topic niet gehoeven,was je dg niet boos geweest..
Of was het toch even proberen meer uit te krijgen..

Soms gooien ze ineens iets om...oke dan gaat dat niet doen we dan de glijbaan,,,tja zo werken dingen..
Maar gelukkig u kind nu happy

Gesloten