LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten afhandeling bij kpn
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 mei 2014 16:15
Re: klachten afhandeling bij kpn
Deze week ben ik weer ruim 4,5 uur bezig geweest te trachten een klacht in te dienen bij KPN over mijn mail die zomaar is beeindigd sinds februari, wat nog werkte tot 3dgn geleden
Klacht indienen via internet of telefoon is echter onmogelijk! Ofwel je wordt steeds doorverwezen naar andere sites of lijnen,of er wordt je gevraagd een 0900 nummer te bellen waar je naar eindeloos te zijn doorverbonden alleen bij een spraakcomputer terecht kan,er is ook nog de mogenlijkheid te chatten met een virtuele medewerkster?! Als je bij consumentenklachten uitkomt,wordt je consequent doorgestuurd naar de zakelijke afdeling?! Kortom,diensten en aanbiedingen volop,maar absoluut geen klachtenafhandeling.Ik vind dit de absolute arrogantie van de macht.
Ik heb nu nog steeds mijn mail niet, wat ik gebruik voor zakelijk contact, ik heb hierdoor al problemen en schade opgelopen en ben nog steeds niet geholpen...
Klacht indienen via internet of telefoon is echter onmogelijk! Ofwel je wordt steeds doorverwezen naar andere sites of lijnen,of er wordt je gevraagd een 0900 nummer te bellen waar je naar eindeloos te zijn doorverbonden alleen bij een spraakcomputer terecht kan,er is ook nog de mogenlijkheid te chatten met een virtuele medewerkster?! Als je bij consumentenklachten uitkomt,wordt je consequent doorgestuurd naar de zakelijke afdeling?! Kortom,diensten en aanbiedingen volop,maar absoluut geen klachtenafhandeling.Ik vind dit de absolute arrogantie van de macht.
Ik heb nu nog steeds mijn mail niet, wat ik gebruik voor zakelijk contact, ik heb hierdoor al problemen en schade opgelopen en ben nog steeds niet geholpen...
Re: klachten afhandeling bij kpn
Pardon? Begrijp ik dit goed? De betaalde dienst liep tot februari maar je kon er langer gebruik van maken?[email protected] schreef:Deze week ben ik weer ruim 4,5 uur bezig geweest te trachten een klacht in te dienen bij KPN over mijn mail die zomaar is beeindigd sinds februari, wat nog werkte tot 3dgn geleden
Klacht indienen via internet of telefoon is echter onmogelijk! Ofwel je wordt steeds doorverwezen naar andere sites of lijnen,of er wordt je gevraagd een 0900 nummer te bellen waar je naar eindeloos te zijn doorverbonden alleen bij een spraakcomputer terecht kan,er is ook nog de mogenlijkheid te chatten met een virtuele medewerkster?! Als je bij consumentenklachten uitkomt,wordt je consequent doorgestuurd naar de zakelijke afdeling?! Kortom,diensten en aanbiedingen volop,maar absoluut geen klachtenafhandeling.Ik vind dit de absolute arrogantie van de macht.
Ik heb nu nog steeds mijn mail niet, wat ik gebruik voor zakelijk contact, ik heb hierdoor al problemen en schade opgelopen en ben nog steeds niet geholpen...
Dat je het gebruikt voor zakelijke doeleinden en nu zogenaamd schade hebt opgelopen (?) doet er niet toe en je kunt er ook geen rechten aan ontlenen.
Zou je het probleem wat duidelijker willen maken?
Re: klachten afhandeling bij kpn
Het probleem is duidelijk te onderkennen, het woord zogenaamd van Encore is wederom sugestief gesteldencore schreef:Pardon? Begrijp ik dit goed? De betaalde dienst liep tot februari maar je kon er langer gebruik van maken?[email protected] schreef:Deze week ben ik weer ruim 4,5 uur bezig geweest te trachten een klacht in te dienen bij KPN over mijn mail die zomaar is beeindigd sinds februari, wat nog werkte tot 3dgn geleden
Klacht indienen via internet of telefoon is echter onmogelijk! Ofwel je wordt steeds doorverwezen naar andere sites of lijnen,of er wordt je gevraagd een 0900 nummer te bellen waar je naar eindeloos te zijn doorverbonden alleen bij een spraakcomputer terecht kan,er is ook nog de mogenlijkheid te chatten met een virtuele medewerkster?! Als je bij consumentenklachten uitkomt,wordt je consequent doorgestuurd naar de zakelijke afdeling?! Kortom,diensten en aanbiedingen volop,maar absoluut geen klachtenafhandeling.Ik vind dit de absolute arrogantie van de macht.
Ik heb nu nog steeds mijn mail niet, wat ik gebruik voor zakelijk contact, ik heb hierdoor al problemen en schade opgelopen en ben nog steeds niet geholpen...
Dat je het gebruikt voor zakelijke doeleinden en nu zogenaamd schade hebt opgelopen (?) doet er niet toe en je kunt er ook geen rechten aan ontlenen.
Zou je het probleem wat duidelijker willen maken?
Re: klachten afhandeling bij kpn
Ik vrees dat de klachten-afdeling van de KPN net zo werkt als de rest, niet dus...
Vandaar het uitwijken naar dit forum.
Na 6 weken zit ik nog steeds op het herstellen van mijn internetverbinding te wachten en het gaat blijkbaar nog veel langer duren.
Ik had internet van KPN via een zakelijke abonnement van mijn wergever. Dit zou afgesloten worden.
Dit is hen zeker gelukt, eind april was de lijn plotesling dood. Geen verlengings/ overneemaanbod gehad, niets!
In de week daarop heb ik gebeld met de zakelijke accountmanager, deze mailde netjes terug, hij zou een collega van de particulierenafdeling terug laten bellen met een aanbieding. Nou, hier zit ik na verschillende keren aandringen nog steeds op te wachten.
Ik heb daarom op 15 mei vrij genomen om naar een KPN winkel in Spijkenisse te gaan. na een half uur wachten heb ik een abonnement voor bellen + internet afgesloten.
Ik zou 3 juni pas een aansluiting krijgen. Belachelijk laat natuurlijk maar vooruit dan.
De beloofde modem hadden ze niet in huis, waarom eigenlijk niet? , deze zou ik 3 dagen voor de aansluiting thuis krijgen.
Natuurlijk lukte dit niet, verschillende malen gebeld, verschillende beloftes, niets gekregen.
5 mei weer gebeld: de modem zou nu echt verstuurd worden en er zou een monteur naar mij bellen om een ISDN modem af te sluiten.
6 mei eindelijk de modem thuis, monteur had natuurlijk niet gebeld. Halve vrijdag thuis gewacht hierop.
uiteindelijk zelf aangesloten: modem OK, maar geen signaal.
7 mei weer gebeld, na lang wachten:"ik heb slecht nieuws voor u: u bent 25 juni voor het eerst aan de beurt voor een actieve aansluiting".
Ik herinnerde hem er aan dat ik al 6 weken op een internetverbinding wachtte.
Maar er waren geen manieren om mij eerder te helpen.
Ik ben nog nooit zo slecht geholpen door een provider.
De vragen waar ik mee ben achtergebleven:
Waarom kan een internetverbinding via een bestaande, vaste lijn door eenzelfde provider niet meteen
weer actief worden gemaakt?
waarom moet dit 2 maanden duren?
en de belangrijkste: wanneer er bij een wachtende klant vele fouten worden gemaakt is het echt buiten elk voorstellingsvermogen dat deze klant opnieuw 3 weken in de wacht gezet wordt!
Voor mensen die denken dat KPN de meest betrouwbare is: NIET DUS...
Vandaar het uitwijken naar dit forum.
Na 6 weken zit ik nog steeds op het herstellen van mijn internetverbinding te wachten en het gaat blijkbaar nog veel langer duren.
Ik had internet van KPN via een zakelijke abonnement van mijn wergever. Dit zou afgesloten worden.
Dit is hen zeker gelukt, eind april was de lijn plotesling dood. Geen verlengings/ overneemaanbod gehad, niets!
In de week daarop heb ik gebeld met de zakelijke accountmanager, deze mailde netjes terug, hij zou een collega van de particulierenafdeling terug laten bellen met een aanbieding. Nou, hier zit ik na verschillende keren aandringen nog steeds op te wachten.
Ik heb daarom op 15 mei vrij genomen om naar een KPN winkel in Spijkenisse te gaan. na een half uur wachten heb ik een abonnement voor bellen + internet afgesloten.
Ik zou 3 juni pas een aansluiting krijgen. Belachelijk laat natuurlijk maar vooruit dan.
De beloofde modem hadden ze niet in huis, waarom eigenlijk niet? , deze zou ik 3 dagen voor de aansluiting thuis krijgen.
Natuurlijk lukte dit niet, verschillende malen gebeld, verschillende beloftes, niets gekregen.
5 mei weer gebeld: de modem zou nu echt verstuurd worden en er zou een monteur naar mij bellen om een ISDN modem af te sluiten.
6 mei eindelijk de modem thuis, monteur had natuurlijk niet gebeld. Halve vrijdag thuis gewacht hierop.
uiteindelijk zelf aangesloten: modem OK, maar geen signaal.
7 mei weer gebeld, na lang wachten:"ik heb slecht nieuws voor u: u bent 25 juni voor het eerst aan de beurt voor een actieve aansluiting".
Ik herinnerde hem er aan dat ik al 6 weken op een internetverbinding wachtte.
Maar er waren geen manieren om mij eerder te helpen.
Ik ben nog nooit zo slecht geholpen door een provider.
De vragen waar ik mee ben achtergebleven:
Waarom kan een internetverbinding via een bestaande, vaste lijn door eenzelfde provider niet meteen
weer actief worden gemaakt?
waarom moet dit 2 maanden duren?
en de belangrijkste: wanneer er bij een wachtende klant vele fouten worden gemaakt is het echt buiten elk voorstellingsvermogen dat deze klant opnieuw 3 weken in de wacht gezet wordt!
Voor mensen die denken dat KPN de meest betrouwbare is: NIET DUS...
Re: klachten afhandeling bij kpn
Eén grote ramp. Ik probeer nu al 6 maanden een Spotify activeringscode te krijgen. Dit zit standaard bij het Alles-in-1 standaard pakket. Ondanks bellen en e-mailen nog steeds niets ontvangen. Een klacht indienen via e-mail is onmogelijk. Je wordt voortdurend doorgelinkt.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Een 80 jarige heer, nu 85. sluit in 2010 een tv abonnement bij kpn. Op bezoek ontdek ik dat deze heer sindsdien voor kpn en ziggo tv heeft betaald.
De kpn mist de souplesse om dit te vergoeden. Een vriendelijke kpndame, vindt het vervelend dat het antwoord negatief moet. Mijn poging om via mail hierop te reageren blijkt onmogelijk te zijn.
En slechte zaak.
De kpn mist de souplesse om dit te vergoeden. Een vriendelijke kpndame, vindt het vervelend dat het antwoord negatief moet. Mijn poging om via mail hierop te reageren blijkt onmogelijk te zijn.
En slechte zaak.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 apr 2016 21:44
Re: klachten afhandeling bij kpn
We zijn als familie al 30 jaar lid bij de KPN en we hebben onlangs veel kleine probleempjes achter elkaar gehad, elke keer werd het ene probleem opgelost met het volgende. Toen we de KPN belde voor opheldering hierover en ons te helpen zijn we van Medewerker naar medewerker gegaan.
We hebben 3x een telefonische afspraak gemaakt me KPN dat ze ons zouden terug bellen op een afgesproken datum en tijd, al 3x hebben we niks van KPN gehoord ze lieten ons gewoon zitten zonder ook maar een woord. We hebben ook verschillende klachten e-mails verstuurd waarbij we alleen maar e-mails terug kregen met letterlijk gekopieerde juridische teksten.
We zijn ondertussen twee maanden verder en hebben met een beetje doorduwen een medewerker van de klachten afhandeling aan de lijn gekregen , want wat blijkt wat op hun site staat als KLACHTEN formulier is dus helemaal niet het officieel klachten formulier en word dan ook gewoon afgehandeld door dezelfde klantenservice medewerkers als die van de telefoon, met veel bellen kregen we dus eindelijk een professioneel iemand aan de lijn die ons echt kan helpen (althans zo dachten we) deze Mevrouw deed heel luchtig en lacherig over onze klachten en problemen, ze liet niks blijken van hulp het enige wat ze wou doen is ons afkopen met een eenmalige korting als we dan maar op zouden houden met klagen.
Daar doen wij zeer zeker niet aan mee en hebben dit aanbod dan ook afgeslagen.
We hoeven er natuurlijk niet aan toe te voegen dat wij onze banden met KPN na 30 jaar zullen beëindigen.
We hebben 3x een telefonische afspraak gemaakt me KPN dat ze ons zouden terug bellen op een afgesproken datum en tijd, al 3x hebben we niks van KPN gehoord ze lieten ons gewoon zitten zonder ook maar een woord. We hebben ook verschillende klachten e-mails verstuurd waarbij we alleen maar e-mails terug kregen met letterlijk gekopieerde juridische teksten.
We zijn ondertussen twee maanden verder en hebben met een beetje doorduwen een medewerker van de klachten afhandeling aan de lijn gekregen , want wat blijkt wat op hun site staat als KLACHTEN formulier is dus helemaal niet het officieel klachten formulier en word dan ook gewoon afgehandeld door dezelfde klantenservice medewerkers als die van de telefoon, met veel bellen kregen we dus eindelijk een professioneel iemand aan de lijn die ons echt kan helpen (althans zo dachten we) deze Mevrouw deed heel luchtig en lacherig over onze klachten en problemen, ze liet niks blijken van hulp het enige wat ze wou doen is ons afkopen met een eenmalige korting als we dan maar op zouden houden met klagen.
Daar doen wij zeer zeker niet aan mee en hebben dit aanbod dan ook afgeslagen.
We hoeven er natuurlijk niet aan toe te voegen dat wij onze banden met KPN na 30 jaar zullen beëindigen.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Na mijn vakantie bleek mijn vaste lijn niet meer te werken. De KPN gebeld (10 minuten in de wacht), die aangeven binnen 2 dagen het probleem op te lossen of contact op te nemen. Na 4 dagen niks gehoord dus gebeld (10 minuten in de wacht). KPN geeft aan dat het probleem is opgelost en dossier is gesloten. Mijn telefoon doet het nog steeds niet.
KPN stuurt een monteur. Ik neem hiervoor een halve dag vrij. De monteur kan het niet oplossen en geeft aan dat het probleem in de kabels onder de grond zit. De “grondwerkers” moeten hiervoor langskomen. Hij gaat dit regelen.
Een paar dagen later komt er een nieuwe monteur, geen “grondwerker”. Ik neem hiervoor weer een halve dag vrij. De nieuwe monteur geeft aan dat het probleem onder grond zit en dat de “grondwerkers” moeten langskomen om de kabels te checken. Hij gaat dit regelen. Een paar dagen later komen de “grondwerkers” die de kabel herstellen. Ik neem hiervoor weer een halve dag vrij. De kabel wordt hersteld maar mijn telefoon doet het nog steeds niet. De “grondwerkers” geven aan dat er een monteur bij moet komen. Zij gaan dit regelen. Ik bel met KPN (10 minuten in de wacht) voor het inplannen van de afspraak en kom uit bij de escalatie desk. Daar tonen ze begrip voor de situatie en mijn probleem dat mijn vrije dagen op raken (niet aan vakantie maar aan de KPN!!!). Ze gaan het in de volgende afspraak echt oplossen. Ik moet nog een keer thuis zijn en een halve dag vrij nemen maar het is gegarandeerd de laatste keer. Ik neem een halve dag vrij (voor de 4e keer!) en de monteur komt niet opdagen.
Ik bel naar de KPN (10 minuten in de wacht), ze gaan uitzoeken waarom de afspraak misloopt (ik word in de wacht gezet bij het uitzoeken). Na 20 minuten verbreken zij de verbinding. Ik bel opnieuw (10 minuten in de wacht), ze gaan uitzoeken wat er misgaat. Na 25 minuten moeten ze me doorschakelen naar een collega die mij spoedig te woord zal staan. Ze zetten me even in de wacht. Na 50 minuten (!) wordt de verbinding verbroken. Ik bel opnieuw (10 minuten in de wacht) en krijg een medewerker aan de lijn die het allemaal nogal amusant vindt en pedant reageert. Ik verbreek de verbinding na 20 minuten. Ik bel voor de vierde keer (10 minuten in de wacht), ze gaan uitzoeken wat er mis gaat. Ik hang 10 minuten in de wacht en krijg het horen dat ze een melding voor het management gaan maken. Na 25 minuten wordt plotseling de verbinding verbroken. Na 3 weken, 3 monteurs, 2 vrije dagen en uren bellen met de helpdesk kan ik nog steeds niet bellen. Ik doe waar de KPN op aan stuurt, ik geef op.
Aan alles is te merken dat KPN een organisatie is zonder empathie. Onprofessioneel en onfatsoenlijk. Het enige wat goed loopt is de incasso van de rekeningen. Die is altijd stipt op tijd ….
KPN stuurt een monteur. Ik neem hiervoor een halve dag vrij. De monteur kan het niet oplossen en geeft aan dat het probleem in de kabels onder de grond zit. De “grondwerkers” moeten hiervoor langskomen. Hij gaat dit regelen.
Een paar dagen later komt er een nieuwe monteur, geen “grondwerker”. Ik neem hiervoor weer een halve dag vrij. De nieuwe monteur geeft aan dat het probleem onder grond zit en dat de “grondwerkers” moeten langskomen om de kabels te checken. Hij gaat dit regelen. Een paar dagen later komen de “grondwerkers” die de kabel herstellen. Ik neem hiervoor weer een halve dag vrij. De kabel wordt hersteld maar mijn telefoon doet het nog steeds niet. De “grondwerkers” geven aan dat er een monteur bij moet komen. Zij gaan dit regelen. Ik bel met KPN (10 minuten in de wacht) voor het inplannen van de afspraak en kom uit bij de escalatie desk. Daar tonen ze begrip voor de situatie en mijn probleem dat mijn vrije dagen op raken (niet aan vakantie maar aan de KPN!!!). Ze gaan het in de volgende afspraak echt oplossen. Ik moet nog een keer thuis zijn en een halve dag vrij nemen maar het is gegarandeerd de laatste keer. Ik neem een halve dag vrij (voor de 4e keer!) en de monteur komt niet opdagen.
Ik bel naar de KPN (10 minuten in de wacht), ze gaan uitzoeken waarom de afspraak misloopt (ik word in de wacht gezet bij het uitzoeken). Na 20 minuten verbreken zij de verbinding. Ik bel opnieuw (10 minuten in de wacht), ze gaan uitzoeken wat er misgaat. Na 25 minuten moeten ze me doorschakelen naar een collega die mij spoedig te woord zal staan. Ze zetten me even in de wacht. Na 50 minuten (!) wordt de verbinding verbroken. Ik bel opnieuw (10 minuten in de wacht) en krijg een medewerker aan de lijn die het allemaal nogal amusant vindt en pedant reageert. Ik verbreek de verbinding na 20 minuten. Ik bel voor de vierde keer (10 minuten in de wacht), ze gaan uitzoeken wat er mis gaat. Ik hang 10 minuten in de wacht en krijg het horen dat ze een melding voor het management gaan maken. Na 25 minuten wordt plotseling de verbinding verbroken. Na 3 weken, 3 monteurs, 2 vrije dagen en uren bellen met de helpdesk kan ik nog steeds niet bellen. Ik doe waar de KPN op aan stuurt, ik geef op.
Aan alles is te merken dat KPN een organisatie is zonder empathie. Onprofessioneel en onfatsoenlijk. Het enige wat goed loopt is de incasso van de rekeningen. Die is altijd stipt op tijd ….
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: klachten afhandeling bij kpn
En daarom reageer je nu op een topic van 14 apr 2016?
Wat heel goed werkt bij KPN is het klachtkompas van de consumentenbond en daar je verhaal neer te zetten.
Wat heel goed werkt bij KPN is het klachtkompas van de consumentenbond en daar je verhaal neer te zetten.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Ik ben ook zeer ontevreden over stabiliteit en snelheid van KPN.
Dit is toch gek voor woorden, KPN levert mij een snelheid van minimale en ik betaal voor maximale!!!
Dit is toch gek voor woorden, KPN levert mij een snelheid van minimale en ik betaal voor maximale!!!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 17 mar 2016 10:30
Re: klachten afhandeling bij kpn
Ik ben ziek ik moet weg waar ik nu zit om dat ik op het anders Niek meer kan wonen ik ben dach in dach uit hoofd pijn ik moet weg en wil KPN opzeggen om dat in het gebied geen glasvezel ligt dus ik ga naar een ader provider binnen een maand moet het gergelt zijn nou de nieuwe provider zal dit regelen ik KPN opbellen ik nou dat zit wel goed wat ik krijgt te horen dat ik de contract dat juli nog heb oo meneer betaalt u even 300 euro ik schok me kapot ik dacht wat nu weer meneer wilt u verhuizen dan moet u het maar schiftlijk doen nou ik dacht dat mail aders zoek ik wel even op hè nee niets te vinden dit bedrijf kleemt me geld uit de zak wat ik goed kan gebruiken voor me verhuizing kan gebruiken ik hoop dat juli iets voor me kan doen om dit optelossen ik had het wel verwacht dat dit zal gebeuren moet maar dat maill aders zoek die nergens te vinden ik hoop dat juli me kan helpen mvg e jagersma
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geachte heer Jagersma,
Het doorgeven van uw nieuwe adres kan op 2 manieren. Telefonisch en via Livechat. Dit moet minimaal 3 weken voordat u op het nieuwe adres de service wilt ontvangen. Via de mail is volgens de site van KPN niet mogelijk. https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm
Ik zou u adviseren het verhuisbericht via de Livechat te doen. U kunt het gesprek dat u voert met een medewerker vervolgens opslaan. Desnoods een print-screen.
Ik begrijp dat u momenteel ziek bent, wat vervelend voor u. Als u moeite heeft met het doorgeven van uw verhuisbericht vraag of iemand in uw omgeving u hierbij kan helpen.
Succes en beterschap gewenst
Het doorgeven van uw nieuwe adres kan op 2 manieren. Telefonisch en via Livechat. Dit moet minimaal 3 weken voordat u op het nieuwe adres de service wilt ontvangen. Via de mail is volgens de site van KPN niet mogelijk. https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm
Ik zou u adviseren het verhuisbericht via de Livechat te doen. U kunt het gesprek dat u voert met een medewerker vervolgens opslaan. Desnoods een print-screen.
Ik begrijp dat u momenteel ziek bent, wat vervelend voor u. Als u moeite heeft met het doorgeven van uw verhuisbericht vraag of iemand in uw omgeving u hierbij kan helpen.
Succes en beterschap gewenst
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 mar 2017 13:49
Re: klachten afhandeling bij kpn
Ik heb een internet aansluiting van KPN die moet volgens KPN minimaal 60 m bit zijn maar dat haal ik niet heb nog niet eens de helft daar van.
Nu al van af jan. bezig om het voor elkaar te krijgen dat er wat aan gedaan word i.m. 7 monteurs verder en het gaat alleen maar slechter.
Volgens een van de monteurs lag het aan mijn computers en mijn verbindingen in huis.
Dat was het dus ook niet want die zijn goed.
Nu is het volgende aan de hand ik woon in zwartsluis waar het kabel net van KPN verouderd is dus er moet een nieuwe kabel komen maar dat doen ze niet is te duur maar mij wel jaren lang laten betalen voor een snelle internet verbinding die ik dus niet heb
Nu al van af jan. bezig om het voor elkaar te krijgen dat er wat aan gedaan word i.m. 7 monteurs verder en het gaat alleen maar slechter.
Volgens een van de monteurs lag het aan mijn computers en mijn verbindingen in huis.
Dat was het dus ook niet want die zijn goed.
Nu is het volgende aan de hand ik woon in zwartsluis waar het kabel net van KPN verouderd is dus er moet een nieuwe kabel komen maar dat doen ze niet is te duur maar mij wel jaren lang laten betalen voor een snelle internet verbinding die ik dus niet heb
Re: klachten afhandeling bij kpn
Vandaag helaas weer geruime tijd met KPN aan de telefoon gezeten.
De overstap was niet goed doorgegeven door t-mobile.
Na mijn telefoontje zetten ze er gelijk een nieuwe einddatum in terwijl het in het systeem al geregistreerd was door T-mobile.
Ik krijg een mail van KPN met een nieuwe einddatum???
Deze nieuwe einddatum hebben ze zelf verzonnen en ik heb nergens om gevraagd.
Weer in de wacht bij KPN en het verhaal nogmaals uitgelegd. Natuurlijk!!!! Dit kan niet meer veranderd worden.
Conclusie: Ik heb nergens om gevraagd maar om nog even meer geld af te troggelen van een klant die ruim 10 jaar bij KPN heeft gezeten zetten we gewoon een andere datum in het systeem en sturen we nog even een eindafrekening.
[offtopic passage verwijderd door moderatie]
De overstap was niet goed doorgegeven door t-mobile.
Na mijn telefoontje zetten ze er gelijk een nieuwe einddatum in terwijl het in het systeem al geregistreerd was door T-mobile.
Ik krijg een mail van KPN met een nieuwe einddatum???
Deze nieuwe einddatum hebben ze zelf verzonnen en ik heb nergens om gevraagd.
Weer in de wacht bij KPN en het verhaal nogmaals uitgelegd. Natuurlijk!!!! Dit kan niet meer veranderd worden.
Conclusie: Ik heb nergens om gevraagd maar om nog even meer geld af te troggelen van een klant die ruim 10 jaar bij KPN heeft gezeten zetten we gewoon een andere datum in het systeem en sturen we nog even een eindafrekening.
[offtopic passage verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jun 2017 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic passage verwijderd
Reden: Offtopic passage verwijderd
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: klachten afhandeling bij kpn
De einddatum wordt bepaald door wat T-Mobile doorgeeft (electronische) wanneer ze het nummer porteren. Niets met KPN te maken dus maar alweer een fout van T-Mobile.Coja1984 schreef:Vandaag helaas weer geruime tijd met KPN aan de telefoon gezeten.
De overstap was niet goed doorgegeven door t-mobile.
Na mijn telefoontje zetten ze er gelijk een nieuwe einddatum in terwijl het in het systeem al geregistreerd was door T-mobile.
Ik krijg een mail van KPN met een nieuwe einddatum???
Deze nieuwe einddatum hebben ze zelf verzonnen en ik heb nergens om gevraagd.
Weer in de wacht bij KPN en het verhaal nogmaals uitgelegd. Natuurlijk!!!! Dit kan niet meer veranderd worden.
Conclusie: Ik heb nergens om gevraagd maar om nog even meer geld af te troggelen van een klant die ruim 10 jaar bij KPN heeft gezeten zetten we gewoon een andere datum in het systeem en sturen we nog even een eindafrekening.
[offtopic passage verwijderd door moderatie]