Wij hebben in januari 2014 een dressoir besteld en betaald bij Design 247.
Deze gehele transactie is keurig verlopen en we zijn tussendoor continu op de hoogte gehouden van de status.
Alles is binnen het tijdsbestek geleverd en kwalitatief is er een uitstekend product afgeleverd waar we met veel plezier gebruik van maken. Ik zou Design 247 zeker aanbevelen ,maar wel altijd met dit soort zaken 'onder rembours' betalen.
Hierro schreef:Wij hebben in januari 2014 een dressoir besteld en betaald bij Design 247.
Deze gehele transactie is keurig verlopen en we zijn tussendoor continu op de hoogte gehouden van de status.
Alles is binnen het tijdsbestek geleverd en kwalitatief is er een uitstekend product afgeleverd waar we met veel plezier gebruik van maken. Ik zou Design 247 zeker aanbevelen ,maar wel altijd met dit soort zaken 'onder rembours' betalen.
het mag duidelijk zijn, dat het oude forum nogal ontevreden is over de zelfde winkel.
dat maakt uw posting wel erg ongeloofwaardig.
het lijkt meer op reclame voor u zelf.
Hierro schreef:Wij hebben in januari 2014 een dressoir besteld en betaald bij Design 247.
Hoeveel moest je dokken voor dat dressoir, incl. de rembourskosten? Trekt me eigenlijk wel, een betrouwbare meubelzaak.
Inderdaad rembours en eerst laten uitpakken en controleren of er geen schade is. Dat was gezien de andere topics nogal eens het geval bij Design 247. ( zo ze al spullen kregen )
"Besteld en betaald" maar het advies is wel omdat onder rembours te doen. Wonderlijk. Maar maakt niet uit, bij die zaak bestel je toch niets gezien alle klachten. Zelfs niet onder rembours.
Ha ha, ja of op posterformaat uitprinten en over mijn eigen meubels heen plakken.
Maar serieus, als die winkel goed functioneerde hadden ze aan mij zeker een klant gehad.
Gelukkig google ik altijd eerst even op een winkel voor ik serieus geld uit geef.
Zie mijn reactie in het andere topic over design247.
In het kort:
Telefonisch bestellen en betalen bij aflevering (geen rembourskosten) of bij ophalen.
Je loopt dan geen risico's.
design 247 geeft aan er alles aan te willen doen om van hun slechte imago af te komen nu ze een nieuwe eigenaar hebben. ( wie handhaaft die naam met zo'n voorgeschiedenis???? )