Afgelopen week is mijn moeder van 86 gebeld door Pretium Telecom.
De medewerker van Pretium deed echter of hij van KPN was en mijn moeder dacht dus dat ze daar mee sprak.
Ze gaf aan dat ze niets wilde veranderen en dat ze ook niet echt goed begreep wat hij allemaal bedoelde.
Ook zei ze dat ze in de war was, omdat haar schoonzoon (mijn man) kort geleden plotseling is overleden en dat ze erg over mij inzat.
Maar hij ratelde gewoon door, zonder op mijn moeders antwoorden in te gaan.
Nadat het gesprek was beëindigd was mijn moeder erg zenuwachtig en durfde me niet te bellen, omdat ze bang was dat ik kwaad zou zijn.
Vervolgens heeft ze na 2 dagen de stoute schoenen maar aangetrokken en mij toch gebeld.
Ook vertelde ze dat ze van de zenuwen 2 nachten niet of nauwelijks heeft geslapen.
Ik ben inderdaad boos, maar niet op haar.
Wat voor een botte rotzak heeft ze wel niet aan de telefoon gehad, ze heeft zeker 3x gezegd dat ze niets wilde veranderen en dat ze in de war was.
Ik bedoel, zeg dan gewoon: Sorry mevrouw voor het storen en hang dan gewoon op!
Dit is overigens al de tweede keer dat Pretium dit heeft geflikt, in 2007 ook al.
Dit moet gewoon stoppen! Dit is gewoon pure misleiding en een zeer onbeschofte manier van leden werven, ik ben echt heel boos.
Van mij mogen ze voor elke oudere die ze erin hebben geluisd, de (ijs)koude douche ontvangen.
Ik hoop dat jullie die terreurverkopers, ik heb er geen ander woord voor, eens flink aan kunnen pakken.
Met vriendelijke groet,
W.G. Groeneveld.