Twee keer heb ik aanmaningen gehad van GGN om te betalen + acceptgiro's. Gereageerd dat ik niet betaal + redenen. Enkele maanden geleden ben ik verhuisd en heb mijn nieuwe adres op de brieven gezet. Ik ontvang de post van GGN dus op mijn nieuwe adres.
Vandaag kreeg ik van GGN een brief n.a.v. mijn laatste reactie.vermeld. Ik citeer uit de brief:
U bent te aller tijde contractueel aansprakelijk voor een correcte adreswijziging. Wanneer u dit destijds aangetekend heeft gedaan zouden wij gaarne een kopie ontvangen. Tevens delen wij u mede dat gezien het feit dat de zaken worden gezien als huurkoop dit u niet weerhoudt van uw contractuele betalingsverplichting.
Dat laatste begrijp ik, maar waarom zo moeilijk doen over de adreswijziging? Waarom verzoekt GGN een kopie? Ik heb Dexia indertijd een standaardadreswijziging gestuurd. Dit om de reden dat iemand hier adviseerde om dat te doen om te voorkomen om bij verstek te worden veroordeeld. Andere instellingen stuur je toch ook niet aangetekend een adreswijziging, waarom zou dat hier dan wel moeten?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] adreswijziging
-
Re: adreswijziging
Laat ze toch het heen en weer krijgen.
Hebben ze jou die brief van vandaag ook aangetekend toegestuurd?
Hebben ze jou die brief van vandaag ook aangetekend toegestuurd?