LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile spaarpunten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wandelaar1966

T-Mobile spaarpunten

Ongelezen bericht door wandelaar1966 »

Ik heb onlangs, najaren een abonnement te hebben gehad bij T-Mobile, deze stopgezet.
Bij T-Mobile heb je een spaarpunten actie. Op het moment van beindigen van mijn abonnement
had ik 2090 punten. Ik wilde deze gaan inwisselen, nadat ik mijn laatste factuur zou ontvangen.
Zodoende kon ik precies zien hoeveel punten ik uiteindelijk gespaard had. Echter ging dit
niet meer. Zodra je abonnement is beindigd, zijn ook je punten weg.

Ik heb contact gezocht, schriftelijk, met T-Mobile en heb mijn verbazing kenbaar gemaakt.
Helaas, men verwijst naar de voorwaarden en daar moet je het maar meedoen.
Aangegeven dat je op het moment dat je abonnement gaat verlopen, krijg je sms enz. of je niet
gebruik wil maken van verlening. Ook als je prepaid heb krijg je steeds sms met actie's. Maar je
krijgt geen bericht met de melding: "vergeet niet u spaarpunten in te wisselen".
Ik heb T-Mobile hierop opgewezen echter krijg je een verwijzing naar de voorwaarden en ze kunnen niets doen. Wederom heb ik hierop een reactie gegeven, echter heb ik geen bericht meer ontvangen.

Zijn er meer gewezen klanten van T-Mobile die hier tegen aan zijn gelopen.

atesli

Re: T-Mobile spaarpunten

Ongelezen bericht door atesli »

Voorwaarden zijn voorwaarden , als ik op de site zoek op opzegging dan krijg ik daar uitleg over en daar wordt ook gemeld dat de punten vervallen.
Door je eigen aktie ben je deze punten nu kwijt.

Wat wil je met dit topic bereiken?

Harrie Kierie

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

atesli schreef: Wat wil je met dit topic bereiken?
Een reactie van de webcare en de punten terug.

Prolix

Ongelezen bericht door Prolix »

Voor een reaktie van TMob webcare kun je beter Twitteren of Fb-en. En je punten ben je kwijt, dat hebben ze je al duidelijk aangegeven. Overigens is dat ook iets dat je zelf had kunnen weten als je maar eens de Voorwaarden van die punten had gelezen. En je krijgt volgens mij geen reaktie omdat ze het na twee keer wel genoeg vinden...

Esther Vink

Ongelezen bericht door Esther Vink »

Ik ben ze ook kwijt. Belachelijk, want je hebt er gewoon recht op. Ze zullen ook niet even een herinnering sturen dat je nog punten hebt staan.... Lezen we allemaal die partij voorwaarden door? Nee!

Maar goed. Ik ben blij dat ik daar weg ben, want het is een waardeloos bedrijf met een nog waardelozer bereik. Ze steken die punten maar ergens waar het heeel donker is. ;-)

Gesloten