LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reparatie laptop euregio pc service

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
mestreech31

reparatie laptop euregio pc service

Ongelezen bericht door mestreech31 »

Laptop defect, door verzekering werd schaderapport gevraagd.
laptop aangeboden bij euregio pc service, moest gelijk 55 euro betalen voor rapport.
werd afgesproken dat laptop daar kon blijven, en zodra groen licht van verz. Er een telefoontje aan mij van euregio pc service, toen ik rapport ging ophalen moest ik de laptop toch meenemen.
kreeg groen licht van verz. Voor reparatie.
terug naar euregio pc service, werd me toen vertelt dat ik gelijk de helft moest aanbetalen voor reparatie.
ik had dit niet verwacht, en had geen pinpas bij me.
[persoonsgegevens verwijderd] wilde de laptop niet repareren, omdat ik gevraagd had waarom dit niet was gezegd toen ik schaderapport ging ophalen. Weer moest ik terug,, ook al afspraak 1e keer niet nagekomen van[persoonsgegevens verwijderd] .nu weer slechte info.
maakte hem hier op attent,, toen duwde hij me de laptop in mijn handen en zei toen.
eruit ik wens deze toon niet.
hij was er niet van gediend dat ik hem met JE aanspraak.
ik ben 60. Hij zeker 15 jonger
hij wilde respect voor elkaar.
respect maar hoe dan met afspraken die hij niet na komt, en onvoldoende in info.
[persoonsgegevens verwijderd] weigerd de laptop te repareren, wel even 55 euro betaald voor schaderapport.
Nu bij computer service maastricht, schade rapport 35 euro, en wordt afgetrokken als deze gerepareerd wordt.

EUREGIO PC SERVICE is zeer klant onvriendelijk, de eigenaar [persoonsgegevens verwijderd] wenst met U aangesproken te worden, zo niet is al zijn service voorbij, respect voor hem, maar niet naar klant. en daarbij nog eens veel duurder dan anderen.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jun 2014 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonsgegevens verwijderd

sadfly

Re: reparatie laptop euregio pc service

Ongelezen bericht door sadfly »

Als ik zie wat er hier in de posting is verwijderd en aangepast heeft staat man van de winkel meschien wel volledig in het recht, en ontbreekt er wat info in het verhaal.

mestreech31

Dus als de naam wordt verwijderd, heeft hij gelijk?
En hoe zit het dan met respect naar klant, indien hij je 2 keer onvoldoende informeert, of onjuist.
Had beter moeten weten, toen hij de 1e keer alle andere zaken afkraakte, en alleen zijn zaak alles goed deed.

mestreech31

Mijn verhaal hier is precies zoals omschreven.
te gek dat in 2014 een ondernemer , klant alleen wil helpen als hij met U aangesproken wordt.
respect is goed, geen probleem.....maar van beide parijen.
Heb trouwens ondernemer gezegd dat ik dit op radar zou plaatsen.
(Bovengeplaatste reacties van ondernemer denk ik)

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

snuffel1 schreef:Volgens mij is het verhaal complexer dan u schrijft. Een ondernemer zet u niet zomaar buiten de deur daar moet u wel iets voor doen.
Dat weet ik zo net nog niet. 55 euri voor een rapportje is snel verdient, en sommige "ondernemers" zijn inderdaad niet zo van de langdurige relatie met de klant.
Als winkelier met U aangesproken willen worden? Wat is hij, de paus of zo. Hij mag blij zijn dat hij klanten heeft en in ieder geval nog wordt aangesproken.

Gesloten