LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan een hond vermenselijken?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Hondenbaasje

Kan een hond vermenselijken?

Ongelezen bericht door Hondenbaasje »

De naam van het onderwerp spreekt voor zich.... reacties?

Woef

Re: Kan een hond vermenselijken?

Ongelezen bericht door Woef »

Geplaatst op 25 Aug 2004 13:01 door Hondenbaasje


--------------------------------------------------------------------------------

De naam van het onderwerp spreekt voor zich.... reacties?
Snap niet goed wat dit op een consumentenforum doet! maar dat schijnt hier de gewoonte te zijn en te mogen.
Antwoord op je vraag: Nee, een hond "vermenselijkt" niet. Wel zie ik hier op het forum dat sommige mensen zich op een hondse manier gedragen.

Gast

Re: Kan een hond vermenselijken?

Ongelezen bericht door Gast »

Nou hond en baas zijn consumenten. Dus kan het hier een plaatsje hebben. En het is wel weer eens wat anders dan dat gezei-k over brokken en broodfokkers. Na 12.897.454 topics weten we daar ondertussen wel genoeg over!

Hondenbasinnetje

Re: Kan een hond vermenselijken?

Ongelezen bericht door Hondenbasinnetje »

Ik ben wel van mening dat een hond kan vermenselijken, ik heb echt honderden verhalen over mijn hond die fratsen uithaalt waarvan je denkt; dit is geen hond meer. Wellicht een goede actie van Hondenbaasje om dit onderwerp te plaatsen, worden er tenminste nog eens leuke verhalen over honden uitgewisseld i.p.v. dat eeuwige gemekker over brokken. Dus mensen... kom op met die leukeverhalen! Geef dit forum een opfrisser!

Broodjeaap

Re: Kan een hond vermenselijken?

Ongelezen bericht door Broodjeaap »

Nee, een hond is een hond met dierlijke eigenschappen die ver onder de mens staat. Een mens kan wel verhondsen en dat is goed voor de baas/hond-relatie. Het 'lezen' van hondentaal levert juist die leuke verhalen op. :twisted:

Gast

Re: Kan een hond vermenselijken?

Ongelezen bericht door Gast »

Onze hond is net een mens hij eet met de pot mee gaat daarna op het potje laat een boertje en heeft ook een baan als politiehond.

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Kan een hond vermenselijken?

Ongelezen bericht door Radar »

Dit is geen consumentenonderwerp.
Erg interessant, maar ik doe er toch een slotje op.

Radar Internetredactie

Gesloten