LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] versleten jas
versleten jas
ik heb via marktplaats voor 35 euro een creenstone jas overgenomen van mevr W [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] te veghel. Zij heeft mij na ontvangst van het geld een verleten jas met gaten in buitenkant en voering ,kapotte zakrits en ontbrekende drukknoop opgestuurd, eigenlijk nog te slecht voor de zak van max. OP mailtjes mijnerzijds om de jas terug te brengen wordt niet gereageerd. Ik baal daarvan en koop niks meer op die site,
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jun 2014 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Re: versleten jas
Lijkt mij wel verstandig om de naam van deze mevrouw even weg te halen. Met sites als marktplaats moet je niets laten versturen maar het gewoon zelf even ophalen. Kun je kijken wat het is.
-
Ja,dat weet je met mo,je kan het treffen of niet...
Daarom wat hier bovenstaande zei....ophalen..
Je bent wel in overtreding van de regels...wat bovenstaande hier ook zegt.Ik vind jammer voor je,maar je kan sommige dingen verwachten van mp,kan mp niks aan doen maar jullie samen,zei verkoopt....en jij koopt...dan had je moeten gasn kijken.
Nu beschuldig je ook mp nog eens,koop er nooit meer wat....??
Daarom wat hier bovenstaande zei....ophalen..
Je bent wel in overtreding van de regels...wat bovenstaande hier ook zegt.Ik vind jammer voor je,maar je kan sommige dingen verwachten van mp,kan mp niks aan doen maar jullie samen,zei verkoopt....en jij koopt...dan had je moeten gasn kijken.
Nu beschuldig je ook mp nog eens,koop er nooit meer wat....??
OT : Wat ik mij afvraag is of je vooraf wel goed contact hebt gehad.
Heb je om een foto gevraagd,stond er een foto bij de advertentie,met andere woorden wat heb je vantevoren gezien of heb je gewoon iets gekocht zonder het gezien te hebben.
Heb je om een foto gevraagd,stond er een foto bij de advertentie,met andere woorden wat heb je vantevoren gezien of heb je gewoon iets gekocht zonder het gezien te hebben.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jun 2014 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic uitingen verwijderd
Ik hoop dat je je ook realiseert dat je iemand niet zomaar een oplichter kan noemen want in dit geval weten we helemaal niet of de verkoper van Marktplaats daadwerkelijk een oplichter is.Josephien12 schreef:Nee, we praten hier over een forum waar consumenten elkaar waarschuwen voor narigheid. Dat is erg handig. Maar u heeft zeker liever dat die oplichters vrij hun gang kunnen gaan.
Het kan zomaar zo zijn dat TS gewoon niet goed heeft gelezen wat verkoper aanbood.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jun 2014 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
hoi, er stond een foto bij van een mooie jas. en hij is dus aan alle kanten gescheurd. Het contact ging heel snel, maar toen ik daarna verkoopster mailde dat jas er beroerd aan toe was gaf ze geen enkele reactie meer, (heb denk ik met tussenpoos 5 mailtjes gestuurd.) Op die manier kun je rijk worden door de zak van max te verkopen. Het gekke was dat ze hem aangetekend verstuurde, wat me achteraf nog meer het gevoel gaf dat het opzet was. Dat ik haar naam erbij vermeldde was eigenlijk om anderen te behoeden.
[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]gilas schreef:Ik hoop dat je je ook realiseert dat je iemand niet zomaar een oplichter kan noemen want in dit geval weten we helemaal niet of de verkoper van Marktplaats daadwerkelijk een oplichter is.Josephien12 schreef:Nee, we praten hier over een forum waar consumenten elkaar waarschuwen voor narigheid. Dat is erg handig. Maar u heeft zeker liever dat die oplichters vrij hun gang kunnen gaan.
Het kan zomaar zo zijn dat TS gewoon niet goed heeft gelezen wat verkoper aanbood.
@carolinaa, je moet maar zo denken: ze heeft hem aangetekend verzonden, dus dat bedrag minus jouw €35,00 is ze "rijker" geworden; dus 2 verliezers. En eerlijk gezegd, aan een foto heb je niets, dat kan natuurlijk een heel andere jas zijn geweest, blijkt nu wel. Wat ik al eerder schreef: gewoon zelf ophalen. Kan je daar bedanken voor het aangeboden spul.
[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 18 jun 2014 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
En bedankt voor het weghalen van de naam van deze mevrouw. Niets staat haar in de weg om nog meer mensen te duperen. Jammer dat de privacy van een oplichter zwaarder weegt dan het behoeden van toekomstige slachtoffers.
Voor namen noemen moet je niet bij mij zijn, dat staat in de reglementen. Men kan zich "opgelicht" voelen, wat al snel geroepen word, maar ik gaf duidelijk aan dat namen niet mogen, ook niet op Kassa, wat jij beweerde. Daarom ben ik het er totaal niet mee eens dat juist mijn commentaar, volledig on topic, is weggehaald. Als het een echte oplichter is komt dat wel via Marktplaats of Google tot uitdrukking, plus de TS kan aanmelding doen als ze zich opgelicht voelt. Kan digitaal, dus is zo gebeurt. Wij zijn alleen maar forumleden; geen rechters.Josephien12 schreef:En bedankt voor het weghalen van de naam van deze mevrouw. Niets staat haar in de weg om nog meer mensen te duperen. Jammer dat de privacy van een oplichter zwaarder weegt dan het behoeden van toekomstige slachtoffers.tenormin schreef:
P.S. Aan de mods: bedankt voor het weghalen van een correct geschreven commentaar.
-
Echt waar? Ik zie op dit forum wel heel erg vaak de opmerking staan: We horen het maar van een kant.tenormin schreef: Wij zijn alleen maar forumleden; geen rechters.
Overdrijven is ook een vak.Josephien12 schreef:En bedankt voor het weghalen van de naam van deze mevrouw. Niets staat haar in de weg om nog meer mensen te duperen. Jammer dat de privacy van een oplichter zwaarder weegt dan het behoeden van toekomstige slachtoffers.tenormin schreef:
P.S. Aan de mods: bedankt voor het weghalen van een correct geschreven commentaar.
Er staat gewoon in de forumregels dat het niet mag en dan heb je je er aan te houden.
Als je dan zo graag wil weten wie het is stuur je die persoon maar een PB.
En nogmaals,iemand zomaar een oplichter noemen mag ook niet,aangezien je totaal geen bewijs hebt.
Dat heeft TS eventueel en die is dan degene die enige actie kan ondernemen.
-
gilas schreef:Overdrijven is ook een vak.Josephien12 schreef:En bedankt voor het weghalen van de naam van deze mevrouw. Niets staat haar in de weg om nog meer mensen te duperen. Jammer dat de privacy van een oplichter zwaarder weegt dan het behoeden van toekomstige slachtoffers.tenormin schreef:
Er staat gewoon in de forumregels dat het niet mag en dan heb je je er aan te houden.
Als je dan zo graag wil weten wie het is stuur je die persoon maar een PB.
En nogmaals,iemand zomaar een oplichter noemen mag ook niet,aangezien je totaal geen bewijs hebt.
Dat heeft TS eventueel en die is dan degene die enige actie kan ondernemen.
Helemaal mee eens en,ze kan nu waarschuwen voor die naam,maar Mischien verkoopt kev volgende week onder andere naam...gebeurd erg veel
Regels zijn regels..