Ik heb bij Only24.nl 2 polo's besteld in maat L. Deze maat viel ontzettend klein uit, dus voor eigen rekening teruggestuurd. Er is mij per email beloofd, dat 'als ik binnen 30 dagen een omruil zal doen dat dit zonder verzendkosten kan worden gedaan, omdat dit onder omruilen valt’.
Ik kon dan via de Klantenservice een 'omruilbestelling' doen. Klantenservice zou dit met de Administratie regelen.
Ik had tot 16 juni 2014 de tijd om deze omruilbestelling te doen.
Op 9 juni 2014 is ineens het bedrag van mijn bestelling minus 1 cent echter op mijn rekening teruggestort, dus voordat mijn omruiltermijn voorbij is en dus ook mijn kans om zonder verzendkosten een omruilbestelling te doen.
Hierover weer een email gestuurd, maar ik kreeg te horen ‘dat de administratie mijn order heeft afgesloten en ik dus niet meer in aanmerking kom om gebruik te maken van de omruilbestelling.
Dit is (zwart op wit) tegen jullie eigen Verkoopvoorwaarden in, de gemaakte afspraak wordt niet nagekomen en ik had nog tijd om een omruilbestelling te kunnen plaatsen.
Ik vind e.e.a dan ook niet correct en niet eerlijk afgehandeld.
Men had zich op z'n minst kunnen verontschuldigen, dat de belofte niet is nagekomen en dat ik inderdaad nog tijd had om een omruilbestelling te doen. Ik heb nu voor niets € 6,75 uitgegeven. Op Facebook op hun site (Only24.nl) heb ik bij een andere klant met eenzelfde klacht mijn verhaal neergezet, maar ik word ook hier afgescheept. Ik vind dat ik niet eerlijk ben behandeld. Ik heb het idee geopperd om een waardebon aan mij te geven, maar dit bericht is op Facebook door Only24.nl weggehaald. Wat kan ik nog doen en zijn er andere lotgenoten met een dergelijke ervaring?
Met vriendelijke groet,
Peggy
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat als een webwinkel een belofte niet nakomt?
Wat als een webwinkel een belofte niet nakomt?
Laatst gewijzigd door PeggyE op 19 jun 2014 16:31, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat als een webwinkel een belofte niet nakomt?
hoelang hebt u die polo's in huis gehad?
Op Dinsdag 20 mei jl ontvangen en de volgende dag 21 mei jl gelijk geretourneerd. Ook gelijk een email gestuurd hierover om de zaak kort te sluiten.
Facebook klachten aanpassen of verwijderen is zowiezo "Not done" , als je niet tegen kritiek kunt moet je niet op sociale media willen zitten.
@bprosman: ik vind dat ook een teken van niet eerlijk zijn. En nu zal ik wel worden doodgezwegen, want de andere klant die dezelfde klacht heeft als ik wacht al 6 maanden.
Het is voor mij een principekwestie. Buiten het feit, dat Only24.nl hun eigen belofte niet nakomt; binnen de tijd die daar voor staat mij de kans ontneemt om een omruilbestelling te doen; het aankoopbedrag minus 1 cent (?) terugstort op mijn rekening en dan is de zaak voor hen kennelijk afgedaan.
Wat kan ik nog doen om mijn recht te krijgen, of moet ik alles gewoon accepteren als klant?
Het is voor mij een principekwestie. Buiten het feit, dat Only24.nl hun eigen belofte niet nakomt; binnen de tijd die daar voor staat mij de kans ontneemt om een omruilbestelling te doen; het aankoopbedrag minus 1 cent (?) terugstort op mijn rekening en dan is de zaak voor hen kennelijk afgedaan.
Wat kan ik nog doen om mijn recht te krijgen, of moet ik alles gewoon accepteren als klant?
Laatst gewijzigd door PeggyE op 18 jun 2014 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben bang dat je het alleen kunt accepteren , het bedrag is te klein om er verder wat mee te doen. Misschien helpt het bericht hier , in ieder geval hebben ze wel bereikt dat ik er nooit ga bestellen.
@bprosman:
Ik koop al 12 jaar werkelijk van alles online, maar zo'n slechte aftersales/service heb ik nog nooit meegemaakt.
De reden waarom ik mijn ervaring hier heb neergezet is om inderdaad andere mensen te waarschuwen.
Ik koop al 12 jaar werkelijk van alles online, maar zo'n slechte aftersales/service heb ik nog nooit meegemaakt.
De reden waarom ik mijn ervaring hier heb neergezet is om inderdaad andere mensen te waarschuwen.