LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
In september heb ik via lightinthebox.nl een telefoonhoesje besteld. De verzendtijd zou tussen de 10 en 20 werkdagen bedragen. Toen ik na een maand nog geen hoesje had, heb ik contact met ze opgenomen via een e-mailadres op hun website. Hierop ontving ik nooit reactie, maar na 50 werkdagen is het hoesje toch bezorgd.
Helaas was had het product een andere kleur dan ik besteld had, waardoor ik alsnog contact met ze opgenomen heb.
Inmiddels heb ik via verschillende kanalen (mail/hun facebookpagina) mijn verhaal uitgelegd en gevraagd om een reactie, maar ik hoor niets. Slechts 1 keer heb ik een standaardreactie ontvangen in de vorm van een onleesbaar lange mail, zonder leestekens of werkende hyperlinks. Er lijkt ook geen klantenservice te bestaan die direct bereikbaar is.
Het gaat me inmiddels niet meer om het hoesje of het geld. Maar ik vind het zo frustrerend dat ik geen enkele reactie krijg na de ruim 8? klachten die ik via verschillende wegen heb ingediend.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze organisatie en wel weten hoe ik contact met ze kan opnemen?
Gr, TLC
Helaas was had het product een andere kleur dan ik besteld had, waardoor ik alsnog contact met ze opgenomen heb.
Inmiddels heb ik via verschillende kanalen (mail/hun facebookpagina) mijn verhaal uitgelegd en gevraagd om een reactie, maar ik hoor niets. Slechts 1 keer heb ik een standaardreactie ontvangen in de vorm van een onleesbaar lange mail, zonder leestekens of werkende hyperlinks. Er lijkt ook geen klantenservice te bestaan die direct bereikbaar is.
Het gaat me inmiddels niet meer om het hoesje of het geld. Maar ik vind het zo frustrerend dat ik geen enkele reactie krijg na de ruim 8? klachten die ik via verschillende wegen heb ingediend.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze organisatie en wel weten hoe ik contact met ze kan opnemen?
Gr, TLC
Laatst gewijzigd door Radar op 09 dec 2013 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd door de Moderator
Reden: Link verwijderd door de Moderator
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Misschien eens kijken bij de rubriek 'webwinkels'?
Of de zoekfunctie gebruiken, dan vind je er ook zo al wat.
Of de zoekfunctie gebruiken, dan vind je er ook zo al wat.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 dec 2013 12:01
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Ik heb een jas bij lightinthebox besteld.
Maar deze valt heel erg klein.
Heb de jas gister ontvangen. Ik heb meteen contact opgenomen dat ik de jas graag wil omruilen voor een maat groter.
Steeds kreeg ik een standaard automatisch bericht.
Ik heb al een paar keer opnieuw contact proberen op te nemen maar iedere keer een automatisch bericht.
Heb in het verleden ook schoenen besteld voor mij en me vriend. Daar helemaal geen klachten over. Had te spullen snel ontvangen en waren perfect.
De jas is ook heel erg mooi en had ik binnen 8 dagen thuis. Alleen ja veel te klein. Terwijl ik al 2 maten groter heb besteld.
De klantenservice is zeer slecht bij hun. Echt waardeloos.
Zou graag een duidelijk antwoord van hun willen hebben met wat ik nu kan doen met de jas.
En omruilen voor een maat groter.
Ik ga daar ieder geval niet meer bestellen want het is moedeloos.
Maar deze valt heel erg klein.
Heb de jas gister ontvangen. Ik heb meteen contact opgenomen dat ik de jas graag wil omruilen voor een maat groter.
Steeds kreeg ik een standaard automatisch bericht.
Ik heb al een paar keer opnieuw contact proberen op te nemen maar iedere keer een automatisch bericht.
Heb in het verleden ook schoenen besteld voor mij en me vriend. Daar helemaal geen klachten over. Had te spullen snel ontvangen en waren perfect.
De jas is ook heel erg mooi en had ik binnen 8 dagen thuis. Alleen ja veel te klein. Terwijl ik al 2 maten groter heb besteld.
De klantenservice is zeer slecht bij hun. Echt waardeloos.
Zou graag een duidelijk antwoord van hun willen hebben met wat ik nu kan doen met de jas.
En omruilen voor een maat groter.
Ik ga daar ieder geval niet meer bestellen want het is moedeloos.
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Ervaring met Lightinthebox..
Ik had een leuk braziliaans jack gevonden (maat XXL)via lightinthebox,
na 4 weken wachten eindelijk mijn pakket ontvangen. Bij het uitpakken
viel me al gelijk op dat kwaliteit van het jack onder de maat is/was.
En ik had toch echt een maat XXL besteld, maar bij het passen lijkt/leek het iets
meer weg te hebben van een maatje S. Al bij al een slechte aankoop voor maar €15,66 (en dan was het al 80% afgeprijsd). Dus ik een klacht ingediend en de situatie uitgelegd bij lightinthebox onder het kopje: Mijn vragen...
In eerste instantie kreeg ik direct antwoord op mijn vragen, ze vroegen me om een foto te maken van het jack, en of ik meer details wilde vermelden bij de klacht. Zo gezegd zo gedaan.
Lightinthebox
Beste klant.
Onze excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.
Wij willen een coupon van USD $5 aanbieden als compensatie, die u bij een volgende bestelling kunt gebruiken. U hoeft het product niet terug te sturen. Gaat u akkoord met deze regeling?...
Klant
Dat zou helemaal mooi zijn voor jullie organisatie...
Nee ik ga niet akkoord.
Ik heb €15,77 betaald voor het product, omgerekend is dat $20.- dus dat wil ik ook terug ontvangen, wanneer ik jullie het product heb terug gestuurd. Want wat moet ik met een vest dat 4 maten te klein blijkt te zijn?
Ik zou graag de gegevens willen ontvangen om het product in goede orde te laten retourneren. Retourcode en adres gegevens aub.
Lightinthebox
Beste klant,
Dank u voor het winkelen bij LightInTheBox.com.
Het spijt ons dat het artikel niet aan uw verwachting voldoet en onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.
Volgens ons retourbeleid accepteren wij alleen de retournering indien het product kwaliteitsproblemen heeft, bijvoorbeeld problemen die te maken hebben met de grootte, kleur, uiterlijk, materiaal, handwerk, enz.
Indien er geen kwaliteitsproblem met het artikel is, terwijl u het gewoon niet leuk vindt of niet meer nodig hebt, zijn we helaas niet in staat om terugbetaling of vervanging voor u te regelen omdat al onze accessoires/jurken/schoenen op uw bestelling speciaal voor u worden gemaakt.
Bezoek de link hieronder voor meer informatie over onze retourbeleid:
http://www.lightinthebox.com/nl/index.p ... customized
Nogmaals, onze excuses voor eventuele verwarring of problemen bij uw recente klanten ervaring en wij horen graag van u als u verdere vragen hebt.
Klant
Lightinthebox er staat op jullie het volgende beschreven: Volgens ons retourbeleid accepteren wij alleen de retournering indien het product kwaliteitsproblemen heeft, bijvoorbeeld problemen die te maken hebben met de grootte, kleur, uiterlijk, materiaal, handwerk, enz.
Dat ben ik jullie aan het duidelijk maken.
1) Grootte/Maat klopt niet
2) Kwaliteit is onder de maat,
Als jullie 12dollar overmaken dan heb ik er vrede mee. dan gebruik ik het jack wel als poetsdoek.
Lightinthebox
Deze ticket is gesloten op June 11, 2014.
Wat moet ik hiermee? mijn verlies nemen? gerechtelijke stappen ondernemen?
Ik had een leuk braziliaans jack gevonden (maat XXL)via lightinthebox,
na 4 weken wachten eindelijk mijn pakket ontvangen. Bij het uitpakken
viel me al gelijk op dat kwaliteit van het jack onder de maat is/was.
En ik had toch echt een maat XXL besteld, maar bij het passen lijkt/leek het iets
meer weg te hebben van een maatje S. Al bij al een slechte aankoop voor maar €15,66 (en dan was het al 80% afgeprijsd). Dus ik een klacht ingediend en de situatie uitgelegd bij lightinthebox onder het kopje: Mijn vragen...
In eerste instantie kreeg ik direct antwoord op mijn vragen, ze vroegen me om een foto te maken van het jack, en of ik meer details wilde vermelden bij de klacht. Zo gezegd zo gedaan.
Lightinthebox
Beste klant.
Onze excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.
Wij willen een coupon van USD $5 aanbieden als compensatie, die u bij een volgende bestelling kunt gebruiken. U hoeft het product niet terug te sturen. Gaat u akkoord met deze regeling?...
Klant
Dat zou helemaal mooi zijn voor jullie organisatie...
Nee ik ga niet akkoord.
Ik heb €15,77 betaald voor het product, omgerekend is dat $20.- dus dat wil ik ook terug ontvangen, wanneer ik jullie het product heb terug gestuurd. Want wat moet ik met een vest dat 4 maten te klein blijkt te zijn?
Ik zou graag de gegevens willen ontvangen om het product in goede orde te laten retourneren. Retourcode en adres gegevens aub.
Lightinthebox
Beste klant,
Dank u voor het winkelen bij LightInTheBox.com.
Het spijt ons dat het artikel niet aan uw verwachting voldoet en onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.
Volgens ons retourbeleid accepteren wij alleen de retournering indien het product kwaliteitsproblemen heeft, bijvoorbeeld problemen die te maken hebben met de grootte, kleur, uiterlijk, materiaal, handwerk, enz.
Indien er geen kwaliteitsproblem met het artikel is, terwijl u het gewoon niet leuk vindt of niet meer nodig hebt, zijn we helaas niet in staat om terugbetaling of vervanging voor u te regelen omdat al onze accessoires/jurken/schoenen op uw bestelling speciaal voor u worden gemaakt.
Bezoek de link hieronder voor meer informatie over onze retourbeleid:
http://www.lightinthebox.com/nl/index.p ... customized
Nogmaals, onze excuses voor eventuele verwarring of problemen bij uw recente klanten ervaring en wij horen graag van u als u verdere vragen hebt.
Klant
Lightinthebox er staat op jullie het volgende beschreven: Volgens ons retourbeleid accepteren wij alleen de retournering indien het product kwaliteitsproblemen heeft, bijvoorbeeld problemen die te maken hebben met de grootte, kleur, uiterlijk, materiaal, handwerk, enz.
Dat ben ik jullie aan het duidelijk maken.
1) Grootte/Maat klopt niet
2) Kwaliteit is onder de maat,
Als jullie 12dollar overmaken dan heb ik er vrede mee. dan gebruik ik het jack wel als poetsdoek.
Lightinthebox
Deze ticket is gesloten op June 11, 2014.
Wat moet ik hiermee? mijn verlies nemen? gerechtelijke stappen ondernemen?
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Ik denk dat er niet veel anders op zit dan je verlies te nemen, voor dat bedrag is het niet de moeite om gerechtelijke stappen te nemen. Zelfs als je rechtsbijstand hebt, zullen die waarschijnlijk niets doen voor zo'n bedrag.
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Jullie zijn er wel van op de hoogte dat dit een Chinese webwinkel is?
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Ik heb ook eens een product besteld dat defect bleek te zijn. Na het indienen van een klacht kreeg ik het bestelde product nogmaals opgestuurd. Tussen de 10 en 20 dagen kreeg ik het nieuwe product.
In mijn geval dus prima opgelost.
In mijn geval dus prima opgelost.
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Hoi,
Ik heb een uitlees softwear programe(vas 5054a odis v2.0 bluetooth vag diagnostische tool voor vw audi skoda zetel) waar ik nog niks ontvangen waar i heb een bedraag van 104 euro wel overgemaakt.dat is [ongefundeerde bewering verwijderd] niet hier in nederland hoort.schandalig
Opletten A U B.
m v g
Altaee
Ik heb een uitlees softwear programe(vas 5054a odis v2.0 bluetooth vag diagnostische tool voor vw audi skoda zetel) waar ik nog niks ontvangen waar i heb een bedraag van 104 euro wel overgemaakt.dat is [ongefundeerde bewering verwijderd] niet hier in nederland hoort.schandalig
Opletten A U B.
m v g
Altaee
Laatst gewijzigd door Radar op 18 jun 2015 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Wanneer is de bestelling geplaatst?altaee schreef:Hoi,
Ik heb een uitlees softwear programe(vas 5054a odis v2.0 bluetooth vag diagnostische tool voor vw audi skoda zetel) waar ik nog niks ontvangen waar i heb een bedraag van 104 euro wel overgemaakt.dat is [ongefundeerde bewering verwijderd] niet hier in nederland hoort.schandalig
Opletten A U B.
m v g
Altaee
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 nov 2015 07:18
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
ook ik vind het maar een wazig bedrijf ,mijn paket aan de deur heb ik meteen met de postbde terug laten sturen omdat ik invoersrechten er voor moest betalen dit is is septemer geweest na heel vaak mailen en gewoon standaard brieven terug kreeg me hele moeilijke handelingen om weer een mail te sturen nog niks,ze zeggen gewoon we hebben nog niks ontvangen en oja het hele bedrsg van 40 euro kreeg ik niet terug het werd 36 euro zeiden ze in het begin al ,zal nooit meer iets daar bestellen en zal ook iedereen waarschuwen voor hun trage handelingen
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Daar kan de verzender weinig aan doen, daarvoor moet je bij de douane / belastingdienst zijn.omdat ik invoersrechten er voor moest betalen
Re: Lightinthebox geeft niet thuis bij klacht
Ben bang dat ze in China een NL XXL niet eens snappen, zijn maar kleine mennekes en vrouwkes daar .En ik had toch echt een maat XXL besteld, maar bij het passen lijkt/leek het iets
meer weg te hebben van een maatje S.
Maatvoeringen verschillen in NL al tussen winkels, alsook in landen, een Italiaanse maat "L" is al een hele andere dan een NL laat staan de verschillen tussen NL en Chinese lichamen.