Ik kreeg gisteren de folder in de bus.
En eerlijk is eerlijk; in tegenstelling tot de mailing staan hierin wel duidelijk de uitzonderingen.
Het zou een hoop frustraties hebben bespaard als ze in de mailing ook zo duidelijk waren geweest.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laat je niet beduvelen door de Gamma
Re: Laat je niet beduvelen door de Gamma
Klopt inderdaad... ik kwam vroeger vaak bij Gamma en Karwei (Beiden van Intergamma, dus zelfde beleid)
Heel vaak acties 20% korting op artikel naar keuze "met uitzondering van extra goedkoop artikelen" Ondertussen is de
halve winkel volgeplakt met "extra goedkoop" stickers. Ze mogen de marketing mijnheer/mevrouw die dit bedacht heeft wel een
schop geven, want het werkt precies averechts. Vroeger ging ik er regelmatig naartoe ivm een kortingsactie... tegenwoordig laat ik
ze links liggen. Je komt er pas in de winkel achter dat men het "extra goedkoop"vindt.
Was er afgelopen zaterdag toch maar weer eens een keertje: "30% korting op alle Ceta bever beits" "muv extra goedkoop artikelen"
De beits die ik wilde was natuurlijk "extra goedkoop" Wat bij Gamma en Karwei staat voor "net zo duur als bij iedere andere bouwmarkt en duurder als een webshop". Dus zelfs als ze in de folder een bepaald merk promoten kom je er pas in de winkel achter dat het niet geldt.
Heb ook al eens voor een winkel een bord zien staan: "20% korting op ... " zonder de kleine "muv"lettertjes, maar helaas waren die lettertjes wel van toepassing.
Dit soort misleidende reclame zou verboden moeten worden.
Buiten dat.. je kan ik de bouwmarkt tuinstoelen... bbq's...televisies...snoep kopen, maar een ijzerboortje van 16mm hebben ze niet.
Zoek om deze reden steeds vaker mijn toevlucht tot webshops, dan maar een dag langer wachten.
Advies: Laat je niet meer door kortingsacties naar Gamma en Karwei lokken, kans is groot dat de korting toch niet geldt
Denk dat ik mijn kluspas maar inlever bij Blendtec: http://www.willitblend.com/
Heel vaak acties 20% korting op artikel naar keuze "met uitzondering van extra goedkoop artikelen" Ondertussen is de
halve winkel volgeplakt met "extra goedkoop" stickers. Ze mogen de marketing mijnheer/mevrouw die dit bedacht heeft wel een
schop geven, want het werkt precies averechts. Vroeger ging ik er regelmatig naartoe ivm een kortingsactie... tegenwoordig laat ik
ze links liggen. Je komt er pas in de winkel achter dat men het "extra goedkoop"vindt.
Was er afgelopen zaterdag toch maar weer eens een keertje: "30% korting op alle Ceta bever beits" "muv extra goedkoop artikelen"
De beits die ik wilde was natuurlijk "extra goedkoop" Wat bij Gamma en Karwei staat voor "net zo duur als bij iedere andere bouwmarkt en duurder als een webshop". Dus zelfs als ze in de folder een bepaald merk promoten kom je er pas in de winkel achter dat het niet geldt.
Heb ook al eens voor een winkel een bord zien staan: "20% korting op ... " zonder de kleine "muv"lettertjes, maar helaas waren die lettertjes wel van toepassing.
Dit soort misleidende reclame zou verboden moeten worden.
Buiten dat.. je kan ik de bouwmarkt tuinstoelen... bbq's...televisies...snoep kopen, maar een ijzerboortje van 16mm hebben ze niet.
Zoek om deze reden steeds vaker mijn toevlucht tot webshops, dan maar een dag langer wachten.
Advies: Laat je niet meer door kortingsacties naar Gamma en Karwei lokken, kans is groot dat de korting toch niet geldt
Denk dat ik mijn kluspas maar inlever bij Blendtec: http://www.willitblend.com/
Da's ook geen boorTJE meer, de meeste hand- en zelfs kolomboormachines krijg je die niet eens in als je geen afgedraaide versie hebt.maar een ijzerboortje van 16mm hebben ze niet
Zocht wel een afgedraaide... Praxis had het gewoon (en ook nog wel groter).
Maar geldt ook voor andere producten... probeer eens wat RVS schroeven bij een doorsnee bouwmarkt te kopen.
De keus is doorgaans bedroevend.
Maar geldt ook voor andere producten... probeer eens wat RVS schroeven bij een doorsnee bouwmarkt te kopen.
De keus is doorgaans bedroevend.
Gevaarlijke conclusie en de basis van problemen op basis van verkeerde aannames. Als het precies hetzelfde is hoef je geen aparte formules in de markt te zetten.marcelgl schreef:Klopt inderdaad... ik kwam vroeger vaak bij Gamma en Karwei (Beiden van Intergamma, dus zelfde beleid)
-
- Contacteer:
GJvdZ schreef:Gevaarlijke conclusie en de basis van problemen op basis van verkeerde aannames. Als het precies hetzelfde is hoef je geen aparte formules in de markt te zetten.marcelgl schreef:Klopt inderdaad... ik kwam vroeger vaak bij Gamma en Karwei (Beiden van Intergamma, dus zelfde beleid)
Maar tis wel waar !
Gamma en Karwei komen uitdezelfde koker van Intergamma --> http://www.intergamma.nl/index.jsp
Weet niet of nog bestaat maar tijd terug was er een Gamma franchiser in Maarssen welke ook een meubelformule had.