LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pro Assist (T-Mobile gegarandeerd)

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Gydo01
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2014 15:29

Pro Assist (T-Mobile gegarandeerd)

Ongelezen bericht door Gydo01 »

Beste mensen,

Ik vraag mij af in hoeverre mensen problemen hebben gehad met een telefoonverzekering bij pro-assist. Ik heb zelf een Samsung Galaxy SIII en betaal 8.95,- premie per maand. Daarvoor zou de telefoon volledig gedekt moeten zijn.
Een aantal maanden geleden begonnen de problemen met dit toestel. Het begon met (in mijn ogen software matige fouten) zoals het wegvallen van de netwerkverbinding en internetverbinding wanneer ik langer dan 1 minuut belde. Strepen op het beeldscherm als ik meerdere apps tegelijk open heb staan. De camera die zwart/wit op beeldscherm gaf wanneer ik hem wou gebruiken. Op een gegeven moment startte de telefoon automatisch opnieuw op en met de melding; Operating System gestopt.
Toen heb ik gebeld met Pro-Assist om het toestel op te laten halen, alles zou helemaal in orde komen en maximaal zes weken later zou het toestel klaar moeten zijn. Nu ben ik zo'n twee of drie maanden verder, 4 keer op laten halen en teruggekregen. Telkens met dezelfde klachten.
Nu heb ik het toestel vandaag weer terug gekregen, en nu nog steeds strepen in het beeldscherm met als bijkomend mankement dat mensen mij niet kunnen horen als ik bel. Ik heb twee uur nadat ik het toestel terug kreeg weer gebeld met Pro-Assist met dit verhaal, en krijg ik nu na de vierde keer te horen dat het toestel wel héél veel gebruikersschade heeft...
Dit terwijl de vorige jongedame aan de telefoon mij heeft gezegd dat ze er nou alles aan zouden doen om mij een nieuw toestel te brengen omdat het inderdaad lijkt dat de telefoon gewoon total loss is. Heeft iemand ook dit soort ervaringen met dit bedrijf? Of tips wat ik kan/zou moeten doen? Alles is welkom.

Groet Gydo.

Gesloten