LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij is helemaal gek geworden!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
JPTV

Nederlandse Energie Maatschappij is helemaal gek geworden!

Ongelezen bericht door JPTV »

Nederlandse Energie Maatschappij is helemaal gek geworden!

Ik krijg een verzoek binnen om de meterstanden door te geven. Nu heb ik een dubbele meter voor elektra maar het bovenste telwerk staat al ruim 10 jaar stil en telwerk 2 (onderste) registreert al die jaren het verbruik.

Nu staat op de meterstandenkaart en op internet:

Telwerk 1 (Boven) doorgeven:

En telwerk 2 is zelfs doorgestreept, terwijl telwerk 2 het enige telwerk is dat nog werkt. Zeer verwarrend dus!!! Ik heb voor na enige twijfel telwerk 2 ingevuld in vakje telwerk 1, maar voor de zekerheid de Nederlandse Energie Maatschappij gebeld. Ze hebben het nagekeken en melden mij dat ze inderdaad alleen de stand van telwerk 2 (onder) nodig hadden. Ik vroeg waarom ze op internet en op het formulier dan vragen om telwerk 1 boven? En dat dit zeer verwarrend is met het verzoek of ze dit z.s.m. aan kunnen passen. Daarop werd geantwoord dat ze maar een stand nodig hebben en daarom naar telwerk 1 vragen (ik zie de logica niet) en dat het nu niet anders kan.

Dat is toch vragen om moeilijkheden!

Zijn ze nou echt helemaal gek geworden???

EDIT OPLICHTING
------------------------------------------------------------

De Nederlandse Energie Maatschappij heeft mij eerder al opgelicht! Onder valse voorwendselen ben ik bij hen ondergebracht. Ik ben telefonisch benaderd door de Nederlandse Energie Maatschappij met de mededeling dat ik 25% op de levering van het gas ging besparen. 25% besparen op gas is heel veel. Diverse keren gevraagd of het echt zo is en steeds met Ja beantwoord. Ik moest het gewoon proberen want anders was ik een dief van mijn eigen portemonnee volgens de medewerker en ik had 7 dagen de tijd om alles te bekijken en kon met een simpel briefje dat ik zou ontvangen heel makkelijk van de deal afzien!!!

Ik heb dus een dag later toen ik alle formulieren ontving alles heel goed nagekeken want ik vertrouwde het niet. En jawel hoor, het gas was even duur of zelfs nog iets duurder. Waar zat het hem nou in... de kosten van de levering! Daar zat slechts een paar Euro verschil in, terwijl door de telefoon duidelijk de suggestie werd gewekt dat het gas 25% goedkoper was. Sterker nog, ik heb meerdere keren gevraagd; “Hoe kan het gas nu 25% goedkoper zijn?” en “Dus ik ga echt 25% minder betalen voor mijn GAS?!” Hierop antwoorde de verkoper duidelijk met; JA!!!
En niet; “Nee meneer, alleen 25% korting op de LEVERING van het gas”

Ik was zo boos dat ik direct de brief om van de deal af te zien zeer zorgvuldig heb ingevuld en ondertekend (want ik wist dat ik geen foutjes moest maken) en direct (dus ruim op tijd) op de post gedaan.

Zo dan ben ik er vanaf, ik wilde absoluut niet met deze onbetrouwbare organisatie in zee, al waren ze 50% goedkoper, die vieze oplichters! Maar dat viel even tegen, want ruim een half jaar later ontving ik een nota... maar niet van mijn ouwe vertrouwde NRE. NEE, van die f***ing Nederlandse Energie Maatschappij!! Toen ik belde dat ik netjes geannuleerd had, deden ze alsof ze van niets wisten, en ik was dus mooi onterecht weggekaapt bij de NRE.

OPLICHTERS!!! :evil:

Nooit zal ik nog ooit een ding via de telefoon afsluiten of toezeggen... NOOIT!

Dankzij de Nederlandse Energie Maatschappij

DE OPLICHTERS!!! JA PURE OPLICHTING!!!

NLEnergie
Contacteer:

Re: Nederlandse Energie Maatschappij is helemaal gek geworden!

Ongelezen bericht door NLEnergie »

Geachte JPTV,

Wat vervelend om te lezen dat het doorgeven van de meterstanden voor u onduidelijk is. Als u uw gegevens toestuurt via [email protected] dan kunnen wij voor u controleren of de meterstanden goed door ons zijn ontvangen. Wij nemen uw punt over de telwerken mee voor verbeteringen in de toekomst.

Zodra wij uw gegevens ontvangen, zullen wij ook uw melding met betrekking tot het door u geannuleerde contract nakijken.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice NLE

ruud_a

Re: Nederlandse Energie Maatschappij is helemaal gek geworden!

Ongelezen bericht door ruud_a »

en had u die brief aangetekend verstuurd?
er zijn nogal wat klachten over de bezorging van de post namelijk.

Gesloten