LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Poststuk verdwenen Post.nl

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
JurgenCruts

Poststuk verdwenen Post.nl

Ongelezen bericht door JurgenCruts »

Op 16 april 2014 een artikel (dartcabinet) besteld via BOL.Com .De De verwachte leverdag zou 26 april 2014 zijn. Nu is op Maandag 25 april schijnbaar een koerier van Post.nl aan mijn adres geweest daar ik niet aanwezig was werdt er dus een briefje in de bus gedaan zodat ze de dag erna weer een poging zullen doen om het artikel te afleveren .Na deze dag waar ik de hele dag thuis ben geweest is er niemand aan de deur geweest .

Nu heb ik 30 april eens op de site van post.nl gekeken en met de niet thuiscode een gekeken naar de status van mijn bestelling .Tot mijn grote verbazing is er schijnbaar geleverd door een koerier van post.nl geleverd en voor het artikel afgetekend ???????? Nu kun je op die site kijken naar de handtekening .En dan zie je een handtekening die NIET van mij is .
Dus gelijk contact gezocht met Post.nl die verwijzen je gewoon door naar de leverancier en verder niks .
Maar de leverancier die verwijst je weer naar Post.nl omdat er afgetekend is .Dus van het kastje naar de muur .
Eindconclusie 60 euro weg voor het artikel , en niks ontvangen .
Wat kan ik hier tegen doen ??????
Ga morgen eens het distributiecentrum hier in Maastricht eens verblijden met een bezoekje van mij en eens om opheldering vragen .Denk dat er politie bij gaat komen , volgens mij is dit Diefstal en Valsheid in geschrifte .

specialK

Re: Poststuk verdwenen Post.nl

Ongelezen bericht door specialK »

En...? Heeft het bezoek aan DC in Maastricht je verder geholpen?

Eres

Ongelezen bericht door Eres »

Ik heb een aangetekende brief verstuurd.
Deze is nu al 2 weken onderweg, bij tracktrace staat de levering nog steeds vermeld als wordt voorbereid door de verzender?
Volgens mij heeft de verzender alles al aangeleverd en dus moet daar staan Postnl i.p.v verzender.
Ik mag dus aannemen dat de brief is verdwenen met alle gevolgen van dien.
Hier betaal je €7,95 voor en als je klagen wilt, mag je een 0900 nr bellen tegen € 0,45 per minuut, kassa je creëert een fout en verdient er aan.
Hoe slim zijn het bedrijfsleven en ander organisaties/overheid toch in NL.
Mailen naar postnl heeft geen nut, er wordt gewoon niet gereageerd (slechts ontvangstbevestiging), logisch want er moet via de telef verdiend worden.
En de consument, ach wie/wat zijn wij???

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Welkom bij de club van gedupeerden van PostNL. Zoek maar eens op dit forum en je zult er velen met gelijlke verhalen tegenkomen.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

De verkoper is wettelijk gezien aansprakelijk tot het moment waarop jij het pakketje hebt ontvangen. De bewijslast door voor ligt bij de verkoper.

Junohill

Ongelezen bericht door Junohill »

Een door mij besteld pakket is door de afzender verzonden als brievenbus pakket met een track&Trace code.
Dit pakket is nooit bij mij afgeleverd, ondanks dat dit bij track&Trace wel wordt vermeld!
Ik heb hieromtrent een klacht ingediend, maar Post.nl maakt zich hier wel erg makkelijk mee af dat het om een "niet geregistreerde zending " gaat volgens hen.
Ik vraag me af waarvoor track&trace dan dient?? de pakket dienst moet toch ergens het pakket hebben afgemeld. dit gaat electronisch, en moet dus altijd traceerbaar zijn waar, hoe laat, en wie deze zending heeft afgemeld. maar ik lees steeds vaker dat Post.nl hier de plank volledig mis slaat, en consumenten aan hun lot overlaat! deze consumenten daarentegen hebben helemaal géén keuze bij wie ze hun post onderbrengen! dit in tegenstelling tot zakelijke gebruikers.
Dat dit jaarlijks véél consumenten héél véél geld kost deert Post.nl blijkbaar niet!!!
Slechte zaak Post.nl!!!

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Je moet je beklag doen bij de afzender.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het lijkt steeds erger te worden met PostNL

In één week tijd een zeer goed verpakt pakket aan gort gesmeten. En een brief die ik binnen de provincie verzond, kwam nooit aan.

Schade claimen is nooit mogelijk: PostNL is ingedekt door de Postwet. Een antieke wet nog van vóór de privatisering. Daar PostNL nu misbruik van.

brombeer48

Ongelezen bericht door brombeer48 »

Ja Postnl maakt er een zooitje van, deze maand al 2 brievenbus pakketjes spoorloos! Beiden vrijdags op de post gedaan en de week erna spoorloos....

Gesloten