Ik zit ergens heel erg mee in mijn maag en vraag mij af of andere dit zelfde hebben meegemaakt en hoe dat is afgelopen.
En wat zijn eigenlijk mijn rechten en plichten in deze situatie ?
Ergens in januari hebben wij een reis naar Kroatie geboekt.
Met 3 kleine kinderen in een 3 kamer appartement.
Bevestiging ontvangen, aanbetaling gedaan, laatste betaling gedaan.
En nu zo'n 2 en een halve week voor vertrek de reisbescheiden ontvangen.
In dit schrijven wordt opeens gesproken over een 2 kamer appartement.
Ik heb de boekingsbevestiging er bij gepakt en hier staat toch echte een 3 kamerappartement op.
Ik heb de vakantiediscounter (hier is bij geboekt) gemaild en kreeg vrij snel daarna een telefoontje van een vriendelijke medewerker van de klantenservice.
Hij was er in gedoken en was inderdaad tot de conclusie gekomen dat Neckermann (reisorganisatie) een fout had gemaakt.
In dat systeem was onze 3 kamer appartement in eens veranderd in een 2 kamer appartement.
Hij zei ook dat Neckermann geen 3 kamer appartementen meer beschikbaar heeft.
Zij hebben hun mensen in Kroatie zelf gevraagd om een oplossing te bedenken.
Ik heb nog gevraagd aan de medewerker van Vakantiedicounter naar zijn ervaringen en die had wel een goed gevoel dat het allemaal goed zal gaan aflopen.
Voor hem was een tijdsindicatie geven voor het terugkoppelen van informatie moeilijk daar hij zelf ook in afwachting was op de reactie van Neckermann, maar hij had het "hoger opgespeeld" en verwachtte gisteren of vandaag met een oplossing te kunnen komen.
Misschien heel fout, maar heel wantrouwend heb ik hier geen goed gevoel bij.
Iemand ervaring ? tips ?
Ondertussen rest mij niets anders dan afwachten.....
Ik had al vakantiestress
