ik heb mijn abonnement bij telfort verlengt, mijn oude abonnement eindigde op 11 juni,mijn verlenging hebben ze op 9 juni in laten gaan met dezelfde belbundel 150 min (abonnement inhoudelijk niet veranderd alleen met 24 maanden verlengd).
in die laatste periode heb ik 110 min verbruikt en toch krijg ik een rekening van bellen buiten bundel gepresenteerd.omdat ze zogenaamd mijn bundel in 2 gesplitst hebben 1 voor 29 en 1 voor 2 dagen
dus 140 in voor 29 en 10 voor 2 dagen.
heb in die laatste 2 dagen(9 en 10 juni) 20 min gebeld en moet dus 10 min voor bellen buiten bundel betalen. terwijl mijn oude abonnement gewoon tot 11 juni geldig was.
heeft iemand anders hier ook ervaring mee dat telfort verlengingsabonnementen eerder in laat gaan dan dat de oude eindigt?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort laat verlengingsab ingaan voordat oude is verlopen
-
xiquexique
-
miranda777
Re: telfort laat verlengingsab ingaan voordat oude is verlopen
Ik vind het een rare manier van zaken doen van Telfort. Zo belonen ze hun vaste klanten?
Vind dit niet correct. Ik zou zeggen dat hun systeem een fout maakt. Dien anders een klacht in, wellicht kom je daar verder mee.
Vind dit niet correct. Ik zou zeggen dat hun systeem een fout maakt. Dien anders een klacht in, wellicht kom je daar verder mee.