LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 06 mei 2014 11:44
Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
Beste mensen,
Gaarne zou ik u het volgende willen mededelen,
Ik heb in 2013 een stofzuiger gekregen van mijn ouders maar helaas bleek dat het snoer oprol systeem het snel begeven had, heb hier ook over gemaild met Princess.
Gaarne zou ik u voor het hele verhaal willen verwijzen naar http://www.klacht.nl/princess/klacht/pr ... consument/ hier heb ik de klacht gemeld, maar helaas vernemen wij niks van deze organisatie vandaar dat ik de klacht nogmaals plaats maar dan op deze site.
Inmiddels heb ik me Princess huishoud apparatuur de deur uit gegooid omdat ik zeer woedend bent over de service die maar zeer ver te zoeken is, echter vond ik dit jammer want mijn vertrouwen in Princess was erg groot en dat is hierdoor aanzienlijk verdwenen.
De stofzuiger heb ik nog in mijn bezit dit omdat ik kunt aantonen dat het snoersysteem niet goed functioneer.
Gaarne zie ik vooralsnog een oplossing in dit probleem.
Gaarne zou ik u het volgende willen mededelen,
Ik heb in 2013 een stofzuiger gekregen van mijn ouders maar helaas bleek dat het snoer oprol systeem het snel begeven had, heb hier ook over gemaild met Princess.
Gaarne zou ik u voor het hele verhaal willen verwijzen naar http://www.klacht.nl/princess/klacht/pr ... consument/ hier heb ik de klacht gemeld, maar helaas vernemen wij niks van deze organisatie vandaar dat ik de klacht nogmaals plaats maar dan op deze site.
Inmiddels heb ik me Princess huishoud apparatuur de deur uit gegooid omdat ik zeer woedend bent over de service die maar zeer ver te zoeken is, echter vond ik dit jammer want mijn vertrouwen in Princess was erg groot en dat is hierdoor aanzienlijk verdwenen.
De stofzuiger heb ik nog in mijn bezit dit omdat ik kunt aantonen dat het snoersysteem niet goed functioneer.
Gaarne zie ik vooralsnog een oplossing in dit probleem.
- Bijlagen
-
- Princess Stofzuiger 332925
- 2014-06-27 13-04-03.222.jpg (95.66 KiB) 3174 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
Gelukkig staat op klacht.nl wel het hele verhaal en niet het halve verhaal:
Heeft u of uw ouders toen met pin betaald? Eventueel kan een bankafschrift helpen, maar richt uw klacht dan in ieder geval richting het bedrijf waar het hoort.
Wat dus betekent dat de blokker u niet verder wil helpen omdat u geen bon meer heeft. Princess doet niets verkeerd. U heeft een overeenkomst met blokker, niet met princess, u eist nu uw garantie op, maar u kunt schijnbaar niet aantonen dat u ergens recht op heeft. En omdat princess geen uitzondering wil maken, gaat u hen zwart maken, terwijl u eigenlijk gewoon bij blokker moet zijn.Mijn Klacht:
Ik heb van mijn ouders een stofzuiger(332925) mogen ontvangen, het is een goede stofzuiger waar ik zeer tevreden over bent, maar nu heb ik een probleem met het snoer rol systeem, als ik het snoer eruit haal en steek de stekker in het stopcontact dan rolt het snoer ineens in terwijl ik hem eruit wilt hebben om te stofzuigen. Het probleem is echter dat ik helaas niet over een aankoop bon beschik gezien deze in mijn portemonnee zat die per ongeluk in de wasmachine is beland. De stofzuiger is gekocht bij Blokker te Utrecht maar zij willen/kunnen mij de service niet bieden omdat ik niet over een bon beschikt. Graag vraag ik via deze weg uw hulp ? en zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet,(Trouwe Princess gebruiker)
Reactie retour van Princess omdat ik het contactformulier had ingevuld op de site;
Geachte heer,
Vervelend om te lezen dat u problemen ondervindt aan uw apparaat.
Helaas moet ik u melden dat ook wij niets voor u kunnen betekenen wanneer u niet in het bezit bent van de aankoopbon.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Lindsey
Customer Satisfaction
Princess Nova
Ik had wel verwacht dat Princess Service zou geven, maar dit heb ik verkeerd ingeschat schijnbaar
Gewenste Oplossing:
Dat mijn probleem als trouwe Princess gebruiker uit coulance opgelost zou kunnen worden, dat ik de aankoopnota per ongeluk in de was zou hebben zitten wil niet zeggen dat ik dat bewust heb gedaan! Waar gaat het heen in NL met die bedrijven die de consument vertrappen ? Service vind ik belangrijker dan de prijs!
Heeft u of uw ouders toen met pin betaald? Eventueel kan een bankafschrift helpen, maar richt uw klacht dan in ieder geval richting het bedrijf waar het hoort.
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
Jammer dat u niet het eerlijke verhaal verteld.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 06 mei 2014 11:44
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
@berndv bedankt voor uw bericht, helaas ziet blokker geen mogelijkheid om mij te helpen gezien ik geen kassabon kan overhandigen, helaas hebben mijn ouders contant betaald anders had uiteraard de banktransactie als kassabon kunnen gelden. Gezien deze probleem kwestie wat ik ook telefonische met Princess heb besproken zouden ze toch zichzelf wat flexibeler op kunnen stellen lijkt mij en ja ik ben het met u eens dat Blokker ook zichzelf van een goede kant kunt laten zien maar hun houden zich vast aan het feit de Kassabon! Tja je kunt inderdaad van het kastje naar de muur springen al met al zoek ik toch naar een oplossing hierin wie nu het vingertje naar wie gaat wijzen dat maakt voor mij echter niets uit indien het probleem maar opgelost zou kunnen worden dat is het belangrijkst lijkt mij. Indien je blokker spreekt wijzen hun naar Princess en visa versa.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 06 mei 2014 11:44
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
, jammer dat u niet goed leest, ik heb echter een doorverwijzing vermeld dus uw reactie hierop vind ik niet relevant.sjoegel schreef:Jammer dat u niet het eerlijke verhaal verteld.
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
jammer dat u niet zuiniger op uw bon bent geweest.hoe kunt u anders aantonen waar wanneer die stofzuiger is gekocht en dat u nog garantie hebt en wie die moet afhandelen?JvS Advies schreef:@berndv bedankt voor uw bericht, helaas ziet blokker geen mogelijkheid om mij te helpen gezien ik geen kassabon kan overhandigen, helaas hebben mijn ouders contant betaald anders had uiteraard de banktransactie als kassabon kunnen gelden. Gezien deze probleem kwestie wat ik ook telefonische met Princess heb besproken zouden ze toch zichzelf wat flexibeler op kunnen stellen lijkt mij en ja ik ben het met u eens dat Blokker ook zichzelf van een goede kant kunt laten zien maar hun houden zich vast aan het feit de Kassabon! Tja je kunt inderdaad van het kastje naar de muur springen al met al zoek ik toch naar een oplossing hierin wie nu het vingertje naar wie gaat wijzen dat maakt voor mij echter niets uit indien het probleem maar opgelost zou kunnen worden dat is het belangrijkst lijkt mij. Indien je blokker spreekt wijzen hun naar Princess en visa versa.
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
Maar u wijst met uw vinger naar princess die feitelijk niets, maar dan ook niets met u te maken hebben. Daarnaast, als u met 1 vinger naar princess wijst, wijst u met 3 vingers naar de echte schuldige. Dat zij u niet tegemoetkomen mag u flauw vinden, maar wel terecht. U wilt een oplossing, en die kan er waarschijnlijk ook wel komen, maar niet op de manier die u wenst, namelijk dat u de reparatie zelf betaalt.JvS Advies schreef:wie nu het vingertje naar wie gaat wijzen dat maakt voor mij echter niets uit indien het probleem maar opgelost zou kunnen worden dat is het belangrijkst lijkt mij.
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
of de stofzuiger zelf openschroeft, want waarschijnlijk is het maar een klein probleempje.berndv schreef:Maar u wijst met uw vinger naar princess die feitelijk niets, maar dan ook niets met u te maken hebben. Daarnaast, als u met 1 vinger naar princess wijst, wijst u met 3 vingers naar de echte schuldige. Dat zij u niet tegemoetkomen mag u flauw vinden, maar wel terecht. U wilt een oplossing, en die kan er waarschijnlijk ook wel komen, maar niet op de manier die u wenst, namelijk dat u de reparatie zelf betaalt.JvS Advies schreef:wie nu het vingertje naar wie gaat wijzen dat maakt voor mij echter niets uit indien het probleem maar opgelost zou kunnen worden dat is het belangrijkst lijkt mij.
zo ingewikkeld zitten die automatische haspels nu ook weer niet in elkaar.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 06 mei 2014 11:44
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
Ja ruud je hebt helemaal gelijk, maar als je hectische bezig bent en een klein kind vraag de aandacht dan ben je even het overzicht kwijt en tja ongeluk zit in een klein hoekje oeff en normaliter kijkt vrouw lief de zakken nog even na voordat het de was ingaat maarja ook hier kan het over het hoofd gezien worden oefffruud_a schreef:jammer dat u niet zuiniger op uw bon bent geweest.hoe kunt u anders aantonen waar wanneer die stofzuiger is gekocht en dat u nog garantie hebt en wie die moet afhandelen?JvS Advies schreef:@berndv bedankt voor uw bericht, helaas ziet blokker geen mogelijkheid om mij te helpen gezien ik geen kassabon kan overhandigen, helaas hebben mijn ouders contant betaald anders had uiteraard de banktransactie als kassabon kunnen gelden. Gezien deze probleem kwestie wat ik ook telefonische met Princess heb besproken zouden ze toch zichzelf wat flexibeler op kunnen stellen lijkt mij en ja ik ben het met u eens dat Blokker ook zichzelf van een goede kant kunt laten zien maar hun houden zich vast aan het feit de Kassabon! Tja je kunt inderdaad van het kastje naar de muur springen al met al zoek ik toch naar een oplossing hierin wie nu het vingertje naar wie gaat wijzen dat maakt voor mij echter niets uit indien het probleem maar opgelost zou kunnen worden dat is het belangrijkst lijkt mij. Indien je blokker spreekt wijzen hun naar Princess en visa versa.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 06 mei 2014 11:44
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
Ruud daar heb je een punt haha helaas heb ik 2 linkse handen maar morgen word inderdaad de stofzuiger opengemaakt om te kijken wat het probleem is en of er misschien een onderdeel gehaald kan worden bij een Handymanruud_a schreef:of de stofzuiger zelf openschroeft, want waarschijnlijk is het maar een klein probleempje.berndv schreef:Maar u wijst met uw vinger naar princess die feitelijk niets, maar dan ook niets met u te maken hebben. Daarnaast, als u met 1 vinger naar princess wijst, wijst u met 3 vingers naar de echte schuldige. Dat zij u niet tegemoetkomen mag u flauw vinden, maar wel terecht. U wilt een oplossing, en die kan er waarschijnlijk ook wel komen, maar niet op de manier die u wenst, namelijk dat u de reparatie zelf betaalt.JvS Advies schreef:wie nu het vingertje naar wie gaat wijzen dat maakt voor mij echter niets uit indien het probleem maar opgelost zou kunnen worden dat is het belangrijkst lijkt mij.
zo ingewikkeld zitten die automatische haspels nu ook weer niet in elkaar.
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
En dan ga je als frustratie al je apparatuur de deur uitdoen? Dan ben je echt heel boos....
Overdreven, zo duur is dat spul niet...en je stofzuiger doet gewoon wat ie moet doen, snoertje rol jezelf even op. Next.
Overdreven, zo duur is dat spul niet...en je stofzuiger doet gewoon wat ie moet doen, snoertje rol jezelf even op. Next.
-
- Berichten: 715
- Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
Volledig eens. Probeer het te maken of rol het gewoon op. Lukt maken niet en blijft het oprollen je irriteren, koop voor honderd euro een degelijke nieuwe (miele philips enz)en gebruik die princess op de slaapkamers/zolder of geef het weg aan een studentdhc schreef:En dan ga je als frustratie al je apparatuur de deur uitdoen? Dan ben je echt heel boos....
Overdreven, zo duur is dat spul niet...en je stofzuiger doet gewoon wat ie moet doen, snoertje rol jezelf even op. Next.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Princess zet klant opzij i.v.m. stofzuiger
Waarom? You get what you pay for.mijn vertrouwen in Princess was erg groot