Wat denken jullie hiervan? En is iemand zo dom geweest om over te stappen?

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ja ik!Saan57 schreef:Jullie hebben vast de energie overstap advertentie op TV gezien met als presentatrice de bekende ondernemer Mvr. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Deze beweerd dat 91% van mensen teveel betaald, was het meest overdreven is dat ik ooit heb gehoord. Ik zou aan 2 tot 3% denken, maar 91% Woooooho!![]()
Wat dat vastrecht betreft, dat is voor administratiekosten he, maar ze hebben ook administratiekosten van €2,82 per maand per 'factuur' (zo noemen ze die nietszeggende codes op je bankafschrift). Dat komt er gewoon bij!hawkwind schreef:Ja ik!Saan57 schreef:Jullie hebben vast de energie overstap advertentie op TV gezien met als presentatrice de bekende ondernemer Mvr. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Deze beweerd dat 91% van mensen teveel betaald, was het meest overdreven is dat ik ooit heb gehoord. Ik zou aan 2 tot 3% denken, maar 91% Woooooho!![]()
Verwacht persoonlijk een verdere stijging van de energieprijzen ivm instabiliteit in oa: Rusland/Oekraine/Syrie/Iran/Irak etc. Olieprijzen stijgen ook met de week.
Contract verlengt bij Essent van 1 jaar naar 3 jaar:
3 jarig , elec laag 18,+ cent , elec hoog 20,+ cent , gas 60,+ cent , vastrecht 2 euro per maand per product.
Lagere tarieven vond ik niet zo snel op de div. energiesites
Ciao
2 euro per maand vastrecht is vrij laag.Geip Suusje schreef:Wat dat vastrecht betreft, dat is voor administratiekosten he, maar ze hebben ook administratiekosten van €2,82 per maand per 'factuur' (zo noemen ze die nietszeggende codes op je bankafschrift). Dat komt er gewoon bij!hawkwind schreef:Ja ik!Saan57 schreef:Jullie hebben vast de energie overstap advertentie op TV gezien met als presentatrice de bekende ondernemer Mvr. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Deze beweerd dat 91% van mensen teveel betaald, was het meest overdreven is dat ik ooit heb gehoord. Ik zou aan 2 tot 3% denken, maar 91% Woooooho!![]()
Verwacht persoonlijk een verdere stijging van de energieprijzen ivm instabiliteit in oa: Rusland/Oekraine/Syrie/Iran/Irak etc. Olieprijzen stijgen ook met de week.
Contract verlengt bij Essent van 1 jaar naar 3 jaar:
3 jarig , elec laag 18,+ cent , elec hoog 20,+ cent , gas 60,+ cent , vastrecht 2 euro per maand per product.
Lagere tarieven vond ik niet zo snel op de div. energiesites
Ciao
Persoonlijk vind ik het niet zo eerlijk van Essent om administratiekosten dubbel te rekenen. Ik vraag me af of ze dit uit kunnen leggen...
Je bent wel èrg te spreken over je energieleverancier hè.hawkwind schreef: Die 2,82 euro heeft essent niet bedacht , maar is goedgekeurd door de ons zo gewaardeerde kamerleden
Even naar Easyswitsch, kan je zelf ook: [El ; Gas ; Vastrecht/+Adm.kosten]Saan57 schreef:Ik ben benieuwd wie van de overstappers maar zoveel zal besparen??Ik ben benieuwd wie van de overstappers maar zoveel zal besparen??
Maar easyswitch is toch van dat zelfde clubje "Geld, Geld, Geld" ten kosten van wat het wie ook mag kosten, zolang wij onze zakken vullen?Geip Suusje schreef:Even naar Easyswitsch, kan je zelf ook: [El ; Gas ; Vastrecht/+Adm.kosten]Saan57 schreef:Ik ben benieuwd wie van de overstappers maar zoveel zal besparen??Ik ben benieuwd wie van de overstappers maar zoveel zal besparen??
Eassent 3 jaar:
Totaal incl. btw & Energiebelastingen € 0,2198 € 0,6434 2x€41,96/j+13x€2,82/mnd
Greenchoice 1 jaar:
Totaal incl. btw & Energiebelastingen € 0,2067 € 0,5917 2x€24,25/j
Bij 2000m3 en 2000kWh per jaar levert dit een verschil op van 26,2(El)+103,40(Gas)+{35,42+36,66}(Vr/Adm) = €201,68/jaar op een energierekening van ca €140/mnd=€1680/jaar.
Geip Suusje schreef:http://www.nugeld.nl/portemonnee/381753 ... udigd.html
Consumenten die de afgelopen drie jaar elk jaar overstapten betaalden gemiddeld bijna 1150 euro minder.