Wij zijn nu weken (!!) verder en geen code ontvangen van Tele2. Heb nu het toestel laten unlocken hier in Winterswijk. Kosten : € 19.95 zoals ik al eerder meldde. 2e Probleempje : de software. Dit was specifiek Tele2 software op het toestel. Het is in opdracht van Tele2 aangepast door Samsung. Dit hebben ze mij laten zien en heeft Samsung via mail aan de telecomwinkel geschreven. Er moest dus een geheel nieuw software op van Samsung. Duurde bijna 2 weken voordat dit rond was. Aan de telecomwinkel alleen maar lof.
Kostenvergoeding ter hoogte van € 19.95 heb ik ingediend bij Tele2 via het vermelde adres. Hun antwoord : Krijg eenvoudig te hik maar je krijgt NIETS. Terwijl er een kopie van de factuur bij gevoegd was en een afdruk van het gesprek. Dingen beloven en daarna niets doen. ZEER SLECHT.
Er is nu 1 ding wat ik iedereen afraad : ga niet met Tele 2 in zee.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel
-
Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel
Hoi Vering,
Wat jammer om te lezen dat de gemaakte afspraken niet na zijn gekomen. Ik wil graag even met je kijken wat wij voor je kunnen betekenen!
Kun je mij in een privébericht een kopie van de brief sturen, de factuur en jouw gegevens:
- Naam
- Adres
- Telefoonnummer
- Telefoonnummer en IMEI-nummer van het toestel
Je kunt dit ook doen via het Tele2 forum!
Zie je bericht graag tegemoet.
Groeten,
Roos
Wat jammer om te lezen dat de gemaakte afspraken niet na zijn gekomen. Ik wil graag even met je kijken wat wij voor je kunnen betekenen!
Kun je mij in een privébericht een kopie van de brief sturen, de factuur en jouw gegevens:
- Naam
- Adres
- Telefoonnummer
- Telefoonnummer en IMEI-nummer van het toestel
Je kunt dit ook doen via het Tele2 forum!
Zie je bericht graag tegemoet.
Groeten,
Roos
Denk dat forumleden beter even wachten tot duidelijk is naar wie al deze gegevens gaan.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0&t=147472
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0&t=147472
enz....door TROS Radar » 01 jul 2014 14:08
Bedrijven kunnen vanaf heden hun account op het Radar-forum laten verifiëren. Een geverifieerd account garandeert de identiteit van het bedrijf op het forum van Radar.
Geverifieerde accounts bevatten een groen vinkje achter hun forumnaam.
Om in aanmerking te komen voor een geverifieerd account moet;
1. .. het forumaccount gekoppeld zijn aan een officieel bedrijfs-e-mailadres
2. .. een verzoek verstuurd worden vanaf ditzelfde e-mailadres
Gegevens door gegeven en nu (medio oktober 2014) nog geen antwoord. Loze beloftes.
Gaat lekker bij Tele2. En dat voor die luttele 2 tientjes. Tsjonge tsjonge.
Dit kan je Tele2 niet verwijten. Jij hebt met je volle verstand een toestel van Tele2 gekocht en dat zij daar andere software opzetten mag.vering schreef:2e Probleempje : de software. Dit was specifiek Tele2 software op het toestel. Het is in opdracht van Tele2 aangepast door Samsung. Dit hebben ze mij laten zien en heeft Samsung via mail aan de telecomwinkel geschreven. Er moest dus een geheel nieuw software op van Samsung. Duurde bijna 2 weken voordat dit rond was. Aan de telecomwinkel alleen maar lof.