LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vering
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 aug 2008 15:37

Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel

Ongelezen bericht door vering »

Wij zijn nu weken (!!) verder en geen code ontvangen van Tele2. Heb nu het toestel laten unlocken hier in Winterswijk. Kosten : € 19.95 zoals ik al eerder meldde. 2e Probleempje : de software. Dit was specifiek Tele2 software op het toestel. Het is in opdracht van Tele2 aangepast door Samsung. Dit hebben ze mij laten zien en heeft Samsung via mail aan de telecomwinkel geschreven. Er moest dus een geheel nieuw software op van Samsung. Duurde bijna 2 weken voordat dit rond was. Aan de telecomwinkel alleen maar lof.

Kostenvergoeding ter hoogte van € 19.95 heb ik ingediend bij Tele2 via het vermelde adres. Hun antwoord : Krijg eenvoudig te hik maar je krijgt NIETS. Terwijl er een kopie van de factuur bij gevoegd was en een afdruk van het gesprek. Dingen beloven en daarna niets doen. ZEER SLECHT.

Er is nu 1 ding wat ik iedereen afraad : ga niet met Tele 2 in zee.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Hoi Vering,

Wat jammer om te lezen dat de gemaakte afspraken niet na zijn gekomen. Ik wil graag even met je kijken wat wij voor je kunnen betekenen!

Kun je mij in een privébericht een kopie van de brief sturen, de factuur en jouw gegevens:
- Naam
- Adres
- Telefoonnummer
- Telefoonnummer en IMEI-nummer van het toestel

Je kunt dit ook doen via het Tele2 forum!

Zie je bericht graag tegemoet.

Groeten,
Roos

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel

Ongelezen bericht door trail46 »

Denk dat forumleden beter even wachten tot duidelijk is naar wie al deze gegevens gaan.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 0&t=147472
door TROS Radar » 01 jul 2014 14:08
Bedrijven kunnen vanaf heden hun account op het Radar-forum laten verifiëren. Een geverifieerd account garandeert de identiteit van het bedrijf op het forum van Radar.

Geverifieerde accounts bevatten een groen vinkje achter hun forumnaam.

Om in aanmerking te komen voor een geverifieerd account moet;
1. .. het forumaccount gekoppeld zijn aan een officieel bedrijfs-e-mailadres
2. .. een verzoek verstuurd worden vanaf ditzelfde e-mailadres
enz....

vering
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 aug 2008 15:37

Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel

Ongelezen bericht door vering »

Gegevens door gegeven en nu (medio oktober 2014) nog geen antwoord. Loze beloftes.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel

Ongelezen bericht door olaf79 »

Gaat lekker bij Tele2. En dat voor die luttele 2 tientjes. Tsjonge tsjonge.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Tele2 kan geen Unluck code geven voor mijn mobiel toestel

Ongelezen bericht door GJvdZ »

vering schreef:2e Probleempje : de software. Dit was specifiek Tele2 software op het toestel. Het is in opdracht van Tele2 aangepast door Samsung. Dit hebben ze mij laten zien en heeft Samsung via mail aan de telecomwinkel geschreven. Er moest dus een geheel nieuw software op van Samsung. Duurde bijna 2 weken voordat dit rond was. Aan de telecomwinkel alleen maar lof.
Dit kan je Tele2 niet verwijten. Jij hebt met je volle verstand een toestel van Tele2 gekocht en dat zij daar andere software opzetten mag.

Gesloten