LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Computercriminaliteit

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Williamvwijk

Computercriminaliteit

Ongelezen bericht door Williamvwijk »

Voor ons profielwerkstuk doen we een onderzoek over computercriminaliteit.
Hiervoor hebben wij een enquête opgesteld mbv Google Docs.
U helpt ons heel erg met het invullen dan deze enquête.
Heeft u op- en/of aanmerkingen dan horen wij het graag.

De Enquête:
https://docs.google.com/forms/d/1d1qIOG ... =send_form

puma73

Re: Computercriminaliteit

Ongelezen bericht door puma73 »

Er is hier een subforum voor dit soort onzin, dat subforum heet "onderzoek". Studentjes, eerst forum onderzoeken, dan plaatsen.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

puma73 schreef:Er is hier een subforum voor dit soort onzin, dat subforum heet "onderzoek". Studentjes, eerst forum onderzoeken, dan plaatsen.
Wat is er voor onzin aan als scholieren/studenten dit soort initiatieven ontplooien? En jouw term "Studentjes" klinkt alsof je zelf gefrustreerd bent dat je niet hebt gestudeerd.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Williamvwijk schreef:Voor ons profielwerkstuk doen we een onderzoek over computercriminaliteit.
Hiervoor hebben wij een enquête opgesteld mbv Google Docs.
U helpt ons heel erg met het invullen dan deze enquête.
Heeft u op- en/of aanmerkingen dan horen wij het graag.

De Enquête:
https://docs.google.com/forms/d/1d1qIOG ... =send_form
Als ik de enquête naar waarheid moet invullen, doe ik het niet, want niemand gaat mijn geboortedatum, of ik van welke sites download aan.
Dus om dit te verbergen heb ik de enquête fout ingevuld.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

GJvdZ schreef:
puma73 schreef:Er is hier een subforum voor dit soort onzin, dat subforum heet "onderzoek". Studentjes, eerst forum onderzoeken, dan plaatsen.
Wat is er voor onzin aan als scholieren/studenten dit soort initiatieven ontplooien? En jouw term "Studentjes" klinkt alsof je zelf gefrustreerd bent dat je niet hebt gestudeerd.
Het zijn over het algemeen jongelui die later kaderfuncties willen gaan vervullen, ze laten nu al zien dat ze niet in staat zijn om de juiste zaken op de juiste plaats te zetten.

Enne, jij zult er nooit achterkomen of ik wel of niet gestudeerd heb en hoe hoog mijn afgeronde opleiding is. Misschien heb ik wel een afgeronde officiersopleiding gedaan op de KMA.

Gesloten