LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen begrip bij abn amro

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
een vraag, een antwoord
Berichten: 706
Lid geworden op: 14 nov 2008 12:07

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door een vraag, een antwoord »

jonis schreef:
mh73 schreef: Maar dit topic heet: 'geen begrip bij abn amro'. Maar uiteindelijk is het de beslissing van TS zelf geweest om het zo te laten verlopen. Abn amro is een bedrijf en zal daarom altijd beslissingen nemen op zakelijke gronden. Als zij voor iedereen begrip moeten opbrengen kunnen zij meteen wel stoppen met het bedrijf, want dan is er geen normale bedrijfsvoering mogelijk.

Oh nee hoor.....dat was ook een gedwongen keuze van ABN: door de crisis en gebrek aan liquide middelen konden zij toen helemaal niet akkoord gaan met een verkoop "onder water"......door het verder verloop en licht herstel en veranderde omstandigheden nu is de situatie nu echter dat zoiets nu wel kan.

Dus het is wel erg makkelijk om alleen TS het in de schoenen te schuiven.
Er komt ook meer druk van de overheid op de banken om dit soort zaken netjes af te handelen, dat scheelt ook. Ontmoette als adviseur vaak onbegrip en weerstand bij geldverstrekkers, heb zelf een medewerkster van een dochter van bovengenoemde bank recent op haar zorgplicht moeten wijzen, omdat ze weigerden om beide ex-partners te informeren.

Maar dit is ook wel een lekker klaagforum, waarna iedereen wel weer een mening heeft en blijkbaar precies weet hoe het zit. Ik denk dat iedereen wel eens een verkeerde beslissing neemt in het leven.

roodrunner
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jun 2014 19:14

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door roodrunner »

ik begrijp de reactive van veel mensen!
en ik heb altijd mijn verandwoordelijkheid gedragen en dat doe ik nog
maar als ik 2 jaar geleden 15 duizend had Mogen zakken met de prijs had ik een serieuze koper maar dat is niet doorgegaan
mijn vriendin heeft 2 pubers en heeft co ouderschap dus kan en mag niet naar een andere plaats verhuizen
ik wil ook niet de schuld alleen bij de abn amro leggen maar als ze 2 jaar teug hadden meegewerkt had ik die 15 duizend nu allang afgelost en dat is wat ik bedoel !!!
tuurlijk ben ik een volwassen kerel en ik heb in mijn 51 jaar ook nog nooit een euro schuld gehad buiten mijn hypotheek dan
en inderdaad is mijn vriendin door een nieuwe regel sinds jan 2014 haar baan kwijt en ook zijn wij inderdaad alle toeslagen kwijtgeraakt maar goed als ik mijn huis 2 jaar geleden had verkocht was er nu ook financieel geen problem
ik ben en blijf verandwoordelijk voor de beslissingen die ik neem en dat weet ik ook heel goed en zal dat ook altijd blijven

witte angora
Berichten: 30996
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door witte angora »

roodrunner schreef: mijn vriendin heeft 2 pubers en heeft co ouderschap dus kan en mag niet naar een andere plaats verhuizen
Kijk, daar heb je inderdaad een beperking waar je niet omheen kunt.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door ruud_a »

maar wat verwacht u verder?
u hebt blijkbaar een onoplosbaar probleeem.

co-ouderschap en mag niet zomaar verhuizen, betekent blijkbaar niet dat het onmogelijk is.

het enige wat ik voor u kan oplossen is die telefoontjes.
gooi uw simkaart weg en koop een andere.
verander uw emailadres ook, en dan kan lindorf u alleen nog via de post benaderen.

dan bent u van die telefoontjes en daarna volgende de emails verlost.

mh73

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door mh73 »

een vraag, een antwoord schreef:Ik denk dat iedereen wel eens een verkeerde beslissing neemt in het leven.
Natuurlijk is dat zo, daar gaat het ook helemaal niet om. De narigheid is alleen dat een verkeerde beslissing wel eens verregaande financiële gevolgen kan hebben. En die gevolgen zul je dan moeten dragen, hoe vervelend dat ook is.

roodrunner
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jun 2014 19:14

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door roodrunner »

ik verwacht niks ruud
gewoon wel fijn om er ff over te praten
en voor elk problem is een oplossing
en verhuizen is wel onmogelijk de kinderen zitten hier op school en co ouderschap betekent dat ze de ene week bij ons zijn en de andere hele week bij hun vader !
als we naar mijn huis zouden verhuizen moet ik ze elke dag 120 km naar school rijden !
dus lijkt mij echt wel onmogelijk

witte angora
Berichten: 30996
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door witte angora »

mh73 schreef:
een vraag, een antwoord schreef:Ik denk dat iedereen wel eens een verkeerde beslissing neemt in het leven.
Natuurlijk is dat zo, daar gaat het ook helemaal niet om. De narigheid is alleen dat een verkeerde beslissing wel eens verregaande financiële gevolgen kan hebben. En die gevolgen zul je dan moeten dragen, hoe vervelend dat ook is.
Dat is ook helemaal waar. We zijn vaak gewend dat dingen bijna vanzelf gaan, en als je hoort van mensen die het tegenzit, dan realiseren we ons niet altijd dat het ons ook wel eens flink kan tegenzitten. Tot we ervoor komen te staan.

roodrunner
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jun 2014 19:14

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door roodrunner »

ik ga mijn verandwoording niet uit de weg en zal zeker de gevolgen zelf dragen daar gaat het ook niet om maar het is wel zo dat je er maar mee te maken krijgt dan ga je inderdaad anders denken !!!!
maar ik draag mijn Eigen verandwoording daar hoeft niemand bang voor te zijn
ook ten opzichte van mijn gezin ondanks die 50 euro in de week zullen wij eten de komende 3 jaar ook dat is mijn verandwoording !!!!!!!

ABN AMRO
verified
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 sep 2010 20:10

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

roodrunner schreef:ik ga mijn verandwoording niet uit de weg en zal zeker de gevolgen zelf dragen daar gaat het ook niet om maar het is wel zo dat je er maar mee te maken krijgt dan ga je inderdaad anders denken !!!!
maar ik draag mijn Eigen verandwoording daar hoeft niemand bang voor te zijn
ook ten opzichte van mijn gezin ondanks die 50 euro in de week zullen wij eten de komende 3 jaar ook dat is mijn verandwoording !!!!!!!
Beste Roodrunner,

Wat bevind jij je in een lastige situatie. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om het hoofd boven water te houden. Vanuit dit forum kan ik helaas niet meekijken naar je persoonlijke gegevens, maar ik wil graag meedenken over je situatie. Zou je het fijn vinden, als we contact met je opnemen? Je kunt een privébericht sturen met je telefoonnummer. We nemen dan contact met je op.

Ik hoor graag van je of je hier behoefte aan hebt.

Met vriendelijke groet,

Webcare ABN AMRO Bank N.V.
Mw. M. de Ridder

16again
Berichten: 16167
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door 16again »

ABN AMRO schreef:....ik wil graag meedenken over je situatie. Zou je het fijn vinden, als we contact met je opnemen?
Hartverwarmend dat charme offensief van ABN-AMRO, maar rijkelijk laat.
Als ik berichten van Roodrunner lees, had dat meedenken 2 jaar geleden plaats moeten vinden

roodrunner
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jun 2014 19:14

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door roodrunner »

ja het is inderdaad wel wat laat dat meedenk bericht van de abn amro !
maar zoals ik al vertelde ik ga mijn verandwoording niet uit de weg !
ik heb een pb gestuurd naar de abn amro ! ze Mogen altijd nog meedenken al verwacht ik niet dat ze nu nog iets kunnen doen !!!

maar ik blijf positief dat is ook het enigste wat je overeind houd in deze vervelende tijd
maar ook na deze gruwelijke stort regen komt er voor ons weer zonneschijn !!!!!!!!!!

roodrunner
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jun 2014 19:14

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door roodrunner »

jammer dat nu de abn amro heeft gereageerd het stil word hier !!!
ik heb een pb gestuurd met mijn telefoon nr maar niks vernomen van de bank !

ABN AMRO
verified
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 sep 2010 20:10

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Geachte Roosrunner,

Ik heb u vanavond telefonisch gesproken. Ik wil u hartelijk danken voor uw tijd. Ik vond het een prettig gesprek.

Na ons gesprek ben ik een onderzoek gestart. In dit onderzoek wordt er gekeken naar het proces voordat uw gegevens werden overgedragen aan Lindorff. Hiervan ontvangt u een schriftelijke bevestiging.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. D. Piquet

roodrunner
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jun 2014 19:14

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door roodrunner »

gister inderdaad een gesprek gehad met de abn amro !
een heel positief gesprek en ook zeker begrip en meedenken van de abn amro
bedankt hiervoor
dit was het gesprek wat ik zo graag 2 jaar geleden had gehad !!
maar ik kan hierdoor de titel van dit forum ontkrachten ! want er is dus wel degelijk begrip bij de abn amro
ik heb er in iedergeval een veel beter gevoel over na dit gesprek
dus nogmaals dank hiervoor

Moedt
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2013 12:30

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door Moedt »

een vraag, een antwoord schreef:Leg op een forum maar eens uit wat het totale probleem is, dat kan eigenlijk niet..
Ben aan de hand van reacties wel eens benaderd door vvragenstellers en het zit altijd anders dan je zelf denkt. Soms ontrbreekt bij de vragen enige vorm van zelfreflectie, maar net zo vaak gaat het om een groot persoonlijk drama. Wist jij b.v. begin 2008 hoe de huizenmarkt zich zou ontwikkelen?
Begin 2008 was alles nog goed en groeiden bomen tot in de hemel en toen barstte de bankencrisis uit.
Nou...........
Ik wist al tien jaar dat het niet vol te houden was en dat was ook niet zo moeilijk lijkt mij.

roodrunner
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jun 2014 19:14

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door roodrunner »

tja als ik ook weet wat er over 10 jaar gaat gebeuren dan was er niks gebeurt !!!!!
maar ik leef vandaag en kan en wil me geen zorgen maken over wat er over 10 jaar gaat gebeuren !!!!!
maar als je zo goed 10 jaar vooruit kan kijken zou ik er iets meer mee doen dan een andwoord op een forum !!!!!!

16again
Berichten: 16167
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door 16again »

roodrunner schreef:gister inderdaad een gesprek gehad met de abn amro !
een heel positief gesprek en ook zeker begrip en meedenken van de abn amro
bedankt hiervoor
dit was het gesprek wat ik zo graag 2 jaar geleden had gehad !!
maar ik kan hierdoor de titel van dit forum ontkrachten ! want er is dus wel degelijk begrip bij de abn amro
ik heb er in iedergeval een veel beter gevoel over na dit gesprek
dus nogmaals dank hiervoor
Mooi dat (wederzijds?) begrip, maar is er nu iets aan je situatie veranderd?

witte angora
Berichten: 30996
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door witte angora »

roodrunner schreef:tja als ik ook weet wat er over 10 jaar gaat gebeuren dan was er niks gebeurt !!!!!
maar ik leef vandaag en kan en wil me geen zorgen maken over wat er over 10 jaar gaat gebeuren !!!!!
maar als je zo goed 10 jaar vooruit kan kijken zou ik er iets meer mee doen dan een andwoord op een forum !!!!!!
Het probleem is gewoon dat mensen niet luisteren omdat ze (in die tijd guldens) eurotekens in de ogen en oren hebben, en hun hele denkpatroon laten hersenspoelen door hebzucht. Heus, als je wat langer meeloopt op deze aardbol dan zie je dat er niets nieuws onder de zon is. Wat nu gebeurd is met de huizenmarkt, is 30 jaar geleden gebeurd met de postzegelmarkt, enzovoorts, enzovoorts.

Veel dingen zijn niet zo moeilijk. Je moet alleen je ogen en oren open hebben, en je gezonde verstand gebruiken. En je moet bereid zijn om te leren uit het verleden.

roodrunner
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jun 2014 19:14

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door roodrunner »

nee er is nog niks veranderd maar ze zijn er wel mee bezig en komen er op terug en daar heb ik vertrouwen in dus ik wacht het wel af !!
ik loop al 52 jaar mee op deze aardbol en weet echt wel wat er speeld maar als je zo negatief moet zijn over alles dan kun je helemaal niks meer !!!!!!!

ABN AMRO
verified
Berichten: 200
Lid geworden op: 28 sep 2010 20:10

Re: geen begrip bij abn amro

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Geachte Roodrunner,

Bedankt voor uw reactie.

Goed om te lezen dat u vertrouwen hebt in een goede afwikkeling. Ik raad u aan dit af te wachten.
Als wij nog iets voor u kunnen doen, horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. F. Kamsma

Gesloten