LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keurkozijn failliet, Geen garantie meer

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
.o.o.s.t.

Keurkozijn failliet, Geen garantie meer

Ongelezen bericht door .o.o.s.t. »

Vandaag heb ik contact gehad met Keurkozijn.

De naam is over genomen en het telefoonnummer ook.
Alle onderdelen van het bedrijf zijn Failliet, en mijn garantie certificaat stelt niks meer voor :cry:
Ik kan een monteur bij mijn schuifpui krijgen en dat kost me €99.00.
Ik kan ook een servicebeurt laten doen en dat kost ook €99.00.

Ik ben van menig dat als je wat over neemt en klanten hebben een probleem dat je dit netje moet oplossen.
Zij hebben niet gevraagd om een failliet bedrijf, en een certificaat dat niks meer waard is.
Wat 10 jaar geldig hoort te zijn. dus ik zou tot 2021 Garantie moeten hebben op mijn pui.

Graag jullie ervaringen en ideeën.

crazyme

Re: Keurkozijn failliet, Geen garantie meer

Ongelezen bericht door crazyme »

Zo werkt het helaas in real life.

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Tja, het bedrijf dat onze dakkapel en kozijnen heeft geplaatst was ook failliet een jaar nadat ze de kozijnen bij ons geplaatst hadden. Gelukkig hebben wij er nog geen problemen mee gehad, maar anders kost het je gewoon geld.
Als een ander bedrijf het over neemt, is het toch een ander bedrijf, niet verantwoordelijk voor hetgeen ze bij jou hebben geïnstalleerd. Doen ze het wel, dan is het alleen maar coulance.

pulluku

Ongelezen bericht door pulluku »

Men moet KEURKOZIJN links laten liggen. Je wordt opgelicht, na een paar jaar laten ze zich failliet verklaren en maken weer een doorstart. Dan ben je gewoon je garantie en service kwijt.
Gewoon NIET MET KEURKOZIJN IN ZEE GAAN.

U BENT GEWAARSCHUWD.....

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

pulluku schreef:Men moet KEURKOZIJN links laten liggen. Je wordt opgelicht, na een paar jaar laten ze zich failliet verklaren en maken weer een doorstart. Dan ben je gewoon je garantie en service kwijt.
Gewoon NIET MET KEURKOZIJN IN ZEE GAAN.

U BENT GEWAARSCHUWD.....
Bron?

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Uhmm, iemand al gedacht aan fabrieks garantie ?
Mits keurkozijn de fabriek was natuurlijk.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

aan fabrieksgarantie heb je weinig indien het probleem veroorzaakt wordt door verkeerde plaatsing/montage

lily hope

Ongelezen bericht door lily hope »

Ook wij werden benadert door de firma die keurkozijn zou hebben overgenomen,met het verhaal dat keurkozijn failliet zou zijn.Als we problemen hadden of een onderhoudsbeurt nodig hadden konden we ten alle tijden bellen voor een afspraak, uiteraard tegen betaling want de garantie was vervallen omdat keurkozijn niet meer bestond. Nou en bedankt!

We zouden recht op de garantie( van keurkozijn) kunnen behouden als we een nieuw product bij hun zouden bestellen.
Op de eerste plaats hebben wij al alles van kunststof dus wat moeten we dan nog bestellen?
En ten tweede laat ik me niet dwingen om iets te kopen alleen om nog recht op de garantie te kunnen behoouden.Wie denken ze wel wie ze zijn?

Ik moet er wel bij vertellen dat wij altijd goede zaken met Keurkozijn hebben gedaan.Bij ons kwamen ze altijd hun afspraken na en hebben goede producten geleverd, netjes gewerkt.Ook het financiële werd netjes afgehandeld.Alles was bespreekbaar en bij een probleem werd dit netjes opgelost.

2 Jaar geleden hebben we als laatste een nieuwe voordeur besteld bij keurkozijn.toppie!
8 jaar geleden hebben we een dakkapel laten plaatsen met vliegenhorren.Eentje is me een keer gevallen waardoor het net beschadigd was. Dit heb ik aangegeven bij het plaatsen van de voordeur. Geen probleem ik kreeg gewoon een nieuwe en heb er niks voor hoeven te betalen, zelfs na 8 jaar nog niet. Dat noemde ik nog eens service.Jammer dat Keurkozijn er niet meer is.

Quark

Ongelezen bericht door Quark »

Het bedrijf dat onze Profel kozijnen heeft geplaatst ging vlak daarna failliet. Toen wij problemen kregen met 1 van de ramen, hebben we contact opgenomen met de fabrikant Profel, die er keurig voor zorgde dat een andere dealer van hun dit onder garantie repareerde. Ik neem aan dat keurkozijn ook zijn kozijnen ergens afneemt.

Barre Barry

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Quark schreef:Ik neem aan dat keurkozijn ook zijn kozijnen ergens afneemt.
Niet meer.

Quark

Ongelezen bericht door Quark »

Barre Barry schreef:
Quark schreef:Ik neem aan dat keurkozijn ook zijn kozijnen ergens afneemt.
Niet meer.
Dus keur kozijn had zijn eigen fabriek ?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Op bezoek op de site zie ik dat ze sinds 1930 bestaan dus vertrouwde oude firma zonder enige overname of zo....

Een met vele keurmerken en lijkt netjes.
Ik vermoed dat als ze deze klanten geen garantie geven ik beter ook verder kan zoeken, en goedkoop, ja ik heb al 5 andere offertjes en de duurste was ruim onder hun prijzen!

Gesloten