Ik wilde 3 weken geleden een nieuw abonnement bij Tele 2 afsluiten. Het gaat over telefoon, internet en tv.
We wilde een abonnement voor 2 jaar afsluiten maar blijkbaar mocht de persoon aan de telefoon dat niet behandelen.
Nadat ze overleg met haar leidinggevende had gehad kwamen ze met een oplossing.
Ze heeft vragen gesteld en ik heb anwoorden gegeven. Deze vragen en antwoorden zijn opgenomen en daarmee zou ik een 2 jarig abonnement kunnen krijgen.
Ik moest er op vertrouwen dat het goed zou komen.
Nu 3 weken later en enkele dagen voordat het abonnement in zou gaan bel ik met Tele 2 en bleek dat ik niet geregistreerd was.
Betekend dus dat ik, als ik een nieuw abonnement zou willen afsluiten, weer 3 tot 4 weken moeten wachten.
Betekend dus weer minimaal 3 weken geen internet.
Ik ben zeer teleurgesteld in Tele 2 maar mijn vriendin heeft alleen maar een bevestiging gekregen met wat ze al eens had ervaren.
Tele 2 is geen betrouwbare partner.
Maar blijkbaar wil Tele 2 geen nieuwe klanten hebben.
Ben benieuwd naar het antwoord van Tele 2.
Mogelijk dat ze mij toch wel als klant willen hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2
Re: Tele 2
Stuur de Webcare van Tele 2 een PB, misschien dat je dan geholpen wordt:
https://forum.www.trosradar.nl/memberli ... e&u=130500
https://forum.www.trosradar.nl/memberli ... e&u=130500
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele 2
Beste Arnold,
Ik vind het ontzettend jammer dat er problemen waren tijdens de aanvraag van het abonnement. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je bij ons een abonnement afsluit je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je diensten.
Je schrijft dat de persoon aan de telefoon dit niet kon behandelen, had je gebeld met ons gratis sales nummer 0800-1602? Als je me in een privébericht even je postcode, huisnummer en telefoonnummer stuurt, dan kan ik even met je mee kijken naar de status van de situatie. Je kunt ook altijd een berichtje achterlaten op ons forum https://forum.tele2.nl/ waar medewerkers en forumleden je graag verder helpen.
Ik zie je bericht graag tegemoet zodat ik kan kijken wat ik nog voor je kan betekenen.
Groetjes, Leonie
Ik vind het ontzettend jammer dat er problemen waren tijdens de aanvraag van het abonnement. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je bij ons een abonnement afsluit je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je diensten.
Je schrijft dat de persoon aan de telefoon dit niet kon behandelen, had je gebeld met ons gratis sales nummer 0800-1602? Als je me in een privébericht even je postcode, huisnummer en telefoonnummer stuurt, dan kan ik even met je mee kijken naar de status van de situatie. Je kunt ook altijd een berichtje achterlaten op ons forum https://forum.tele2.nl/ waar medewerkers en forumleden je graag verder helpen.
Ik zie je bericht graag tegemoet zodat ik kan kijken wat ik nog voor je kan betekenen.
Groetjes, Leonie
Re: Tele 2
Hey Arnold,
Ik wil je even laten weten dat je niet de enige bent. Bij mij had de vorige bewoner zich (te) laat afgemeld. Ik ben van internet afhankelijk voor mijn werk om mijn uitkering terug te verdienen. Werk ik niet, dan krijg ik een boete van de gemeente. De vorige bewoner heeft mij laten weten dat ik te bij de hand was en hij niet mee wilde werken aan het overzetten van het contract. Ik moet maar naar de bibliotheek gaan. Inmiddels is zijn contract afgesloten, maar de "lijn" is nog niet "vrij" gegeven. Ik moet maar bellen om het te vragen en het kan nog 3-6 (!) weken duren voordat de lijn vrij is. En dan mag ik nog ruim 3 weken wachten totdat de postduif gearriveerd is met mijn aansluiting. Hallo 21e eeuw!
Een leidinggevende krijg ik niet aan de lijn en er is niemand die mijn eventuele boete gaat betalen of er voor kan zorgen dat ik binnen afzienbare tijd thuis internet en tv heb. Zou voor mijn dochter ook leuk en fijn zijn. Dan kan ze net als andere kinderen uit haar klas tv kijken.....
Ik begrijp bepaalde dingen echt niet. Ook in mijn verhaal. Ik werd naar een andere provider gestuurd.... Dat zou me over 2 jaar 30 euro extra kosten.... Is wel een nieuwe broek of bijna een week eten.....
Ik hoop dat het bij jou ook snel opgelost is.
Groet en geduld schijnt een schone zaak te zijn......
Ik wil je even laten weten dat je niet de enige bent. Bij mij had de vorige bewoner zich (te) laat afgemeld. Ik ben van internet afhankelijk voor mijn werk om mijn uitkering terug te verdienen. Werk ik niet, dan krijg ik een boete van de gemeente. De vorige bewoner heeft mij laten weten dat ik te bij de hand was en hij niet mee wilde werken aan het overzetten van het contract. Ik moet maar naar de bibliotheek gaan. Inmiddels is zijn contract afgesloten, maar de "lijn" is nog niet "vrij" gegeven. Ik moet maar bellen om het te vragen en het kan nog 3-6 (!) weken duren voordat de lijn vrij is. En dan mag ik nog ruim 3 weken wachten totdat de postduif gearriveerd is met mijn aansluiting. Hallo 21e eeuw!
Een leidinggevende krijg ik niet aan de lijn en er is niemand die mijn eventuele boete gaat betalen of er voor kan zorgen dat ik binnen afzienbare tijd thuis internet en tv heb. Zou voor mijn dochter ook leuk en fijn zijn. Dan kan ze net als andere kinderen uit haar klas tv kijken.....
Ik begrijp bepaalde dingen echt niet. Ook in mijn verhaal. Ik werd naar een andere provider gestuurd.... Dat zou me over 2 jaar 30 euro extra kosten.... Is wel een nieuwe broek of bijna een week eten.....
Ik hoop dat het bij jou ook snel opgelost is.
Groet en geduld schijnt een schone zaak te zijn......
Re: Tele 2
Mijn handy met Tele2 kaartje deed het opeens niet meer in het buitenland. Ik moest ieder keer het Handy opnieuw opstarten en een 1 voor mijn pin invoeren zodat hij wel met een buitenlands net kon verbinden.
Nu gaat dit in België niet meer en kan ik geen verbinding met een netwerk maken.
Ik dus gebeld.
Nu moet ik volgens Tele 2 klantenservice een nieuwe sim hebben, ik had nog een oud kaartje in het handy.
Dit kost dan 15 euro, en het kaartje voor mijn vrouw dus ook nog vervangen voor 15 euro.
Dus ik moet nu 30 euro betalen zodat ik weer in het buitenland bereikbaar ben. Schandalig.
Ik woon aan de grens bij Duitsland en heb erg slecht ontvangst. Dus ik geloof dat we maar eens naar een andere aanbieder gaan zoeken.
Jammer bijna 2 jaar te vrede geweest, geen idee waarom nu alles verandert.
Jammer maar geen tele2 meer voor mij.
Nu gaat dit in België niet meer en kan ik geen verbinding met een netwerk maken.
Ik dus gebeld.
Nu moet ik volgens Tele 2 klantenservice een nieuwe sim hebben, ik had nog een oud kaartje in het handy.
Dit kost dan 15 euro, en het kaartje voor mijn vrouw dus ook nog vervangen voor 15 euro.
Dus ik moet nu 30 euro betalen zodat ik weer in het buitenland bereikbaar ben. Schandalig.
Ik woon aan de grens bij Duitsland en heb erg slecht ontvangst. Dus ik geloof dat we maar eens naar een andere aanbieder gaan zoeken.
Jammer bijna 2 jaar te vrede geweest, geen idee waarom nu alles verandert.
Jammer maar geen tele2 meer voor mij.