LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte Service Woningbouw verening
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 25 mei 2013 18:20
Slechte Service Woningbouw verening
Hoi,
ik woon in een duplexwoning, ik woon er met plezier. ondanks dat het slecht is geïsoleerd is het een fijn eigen plekje.
er zit in alle vertrekken nog enkele glas. dus zomer heb ik de kachel uit. winters ook vaak.
omdat de jaarafrekening anders niet te betalen valt. met paar extra truien aan is nog wel te doen.
Nu heb ik op 18 april 2014 een reparatie verzoek gedaan, i.v.m mijn voordeur die ontzettend klemmende gaten onder in de deur. en eigenlijk verrot en toe aan vervang was.
Ze hebben het toen ook toe gezegd. Maar de deur moest eerst worden besteld.
dit zou zo 6 weken duren. na de 6 weken weer gebeld.
De deur was wel binnen maar het glas moest nog worden besteld/geplaatst worden
en hij moest nog 3 x in de verf. dus dat kon nog een aantal weken duren.
Nu heb ik vorige week weer gebeld. maar nu waren erg onduidelijk.
nu zou de deur wel in de werkplaats zijn. maar nog geen glas.
ik zou er nog worden over terug gebeld.
ze hebben wel gebeld. maar omdat ik niet aanwezig was. mijn voicemail ingesproken.
en ik begrijp er uit dat er nu wel glas is maar geen deur in de werk plaats.
Het is allemaal zo onduidelijk.
we zijn van af morgen op 11 juli 2014.
11 weken verder. en ik heb nog geen nieuwe deur.
Heeft iemand advies, of tips
Wat zijn mijn rechten hier voor.
vriendelijke groet Anna
ik woon in een duplexwoning, ik woon er met plezier. ondanks dat het slecht is geïsoleerd is het een fijn eigen plekje.
er zit in alle vertrekken nog enkele glas. dus zomer heb ik de kachel uit. winters ook vaak.
omdat de jaarafrekening anders niet te betalen valt. met paar extra truien aan is nog wel te doen.
Nu heb ik op 18 april 2014 een reparatie verzoek gedaan, i.v.m mijn voordeur die ontzettend klemmende gaten onder in de deur. en eigenlijk verrot en toe aan vervang was.
Ze hebben het toen ook toe gezegd. Maar de deur moest eerst worden besteld.
dit zou zo 6 weken duren. na de 6 weken weer gebeld.
De deur was wel binnen maar het glas moest nog worden besteld/geplaatst worden
en hij moest nog 3 x in de verf. dus dat kon nog een aantal weken duren.
Nu heb ik vorige week weer gebeld. maar nu waren erg onduidelijk.
nu zou de deur wel in de werkplaats zijn. maar nog geen glas.
ik zou er nog worden over terug gebeld.
ze hebben wel gebeld. maar omdat ik niet aanwezig was. mijn voicemail ingesproken.
en ik begrijp er uit dat er nu wel glas is maar geen deur in de werk plaats.
Het is allemaal zo onduidelijk.
we zijn van af morgen op 11 juli 2014.
11 weken verder. en ik heb nog geen nieuwe deur.
Heeft iemand advies, of tips
Wat zijn mijn rechten hier voor.
vriendelijke groet Anna
-
- Berichten: 715
- Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39
Re: Slechte Service Woningbouw verening
Blijven vragen en aanhouden. Zo werkt het tegenwoordig.
Re: Slechte Service Woningbouw verening
vroeger had ieder huis enkel glas.
daar stonden dan 's winters ijsbloemen op.
Maar goede en juist opgehangen gordijnen doen ook wonderen voor isolatie.
daar stonden dan 's winters ijsbloemen op.
Maar goede en juist opgehangen gordijnen doen ook wonderen voor isolatie.
Re: Slechte Service Woningbouw verening
Wat heeft het verhaal over enkel glas etc te maken met je verzoek de voordeur te repareren?
Re: Slechte Service Woningbouw verening
Het was denk ik dubbel glas, maar ze hebben de helft er uit gehaald voor de voordeur.kweenie schreef:Wat heeft het verhaal over enkel glas etc te maken met je verzoek de voordeur te repareren?
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 25 mei 2013 18:20
Re: Slechte Service Woningbouw verening
hoi.
ik leg uit wat de situatie is.
want het maakt toch verschil of je een deur met enkel of dubbel glas besteldt
Maar wat is een normale levertijd. iemand een idee.?
ik leg uit wat de situatie is.
want het maakt toch verschil of je een deur met enkel of dubbel glas besteldt
Maar wat is een normale levertijd. iemand een idee.?
Re: Slechte Service Woningbouw verening
Nee, u benoemt allerlei bijzaken die niets met het probleem te maken hebben. Dat u enkele beglazing heeft in uw woning heeft helemaal niets te maken met de lange levertijd van de deur.dierenvriend22 schreef:
ik leg uit wat de situatie is.
Wat een normale levertijd is weet ik niet, maar ik vind het inderdaad wel lang duren. Ik snap dat ze de deur en het glas misschien speciaal moeten bestellen, dit omdat er niet zomaar een willekeurige deur in zal gaan, te denken aan aanzicht en dergelijke. Is het een aparte deur met speciaal glas? Glas in lood zou langer kunnen duren bijvoorbeeld, of aparte kleuren glas.dierenvriend22 schreef: want het maakt toch verschil of je een deur met enkel of dubbel glas besteldt
Maar wat is een normale levertijd. iemand een idee.?
U zou dit kunnen melden bij de Woonbond, eventuele huurdersvereniging of een ander orgaan.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 25 mei 2013 18:20
Re: Slechte Service Woningbouw verening
Hoi,
ik probeerde uitleggen wat van soort woning in woon.
dit soort glas zit er in boven en onder
http://www.vriesiaglastotaal.nl/images/ ... /brute.jpg
en zo soort deur moet er worden besteld
http://www.norhtgo.nl/uploads/door/136.jpg
vriendelijke groet anna
ik probeerde uitleggen wat van soort woning in woon.
dit soort glas zit er in boven en onder
http://www.vriesiaglastotaal.nl/images/ ... /brute.jpg
en zo soort deur moet er worden besteld
http://www.norhtgo.nl/uploads/door/136.jpg
vriendelijke groet anna
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Slechte Service Woningbouw verening
Print onderstaand formulier uit, vul die in en stuur die naar je verhuurder:
http://www.huurcommissie.nl/uploads/med ... urders.pdf
Zie uitleg http://www.huurcommissie.nl/onderwerpen ... -gebreken/
Per 1 juli is de huurverlaging die de Huurcommissie aan de verhuurder oplegt fors verhoogd.
http://www.huurcommissie.nl/uploads/med ... urders.pdf
Zie uitleg http://www.huurcommissie.nl/onderwerpen ... -gebreken/
Per 1 juli is de huurverlaging die de Huurcommissie aan de verhuurder oplegt fors verhoogd.
Re: Slechte Service Woningbouw verening
Indien mogelijk, liever persoonlijk bij de woningstichting langs gaan dan bellen of mailen.