LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem service HollandsNieuwe, geen simkaart geleverd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Thom_K

Probleem service HollandsNieuwe, geen simkaart geleverd

Ongelezen bericht door Thom_K »

Hallo,

Op 4 juni heb ik via Belsimpel.nl een abonnement afgesloten bij HollandsNieuwe. Het abonnement ging pas 7 juli in, dit heb ik zelf aangegeven omdat ik voor die tijd bereikbaar moest blijven. Alles geregeld leek mij, maar op 4 juli zag ik een herinnering in mijn agenda dat mijn abo over zou gaan. Toen schoot mij te binnen dat ik nooit een simkaart heb ontvangen van HollandsNieuwe. Ik heb toen direct een mail gestuurd, en voor de zekerheid maar gebeld. Hier beginnen de problemen.

Het klantenservice nummer van HollandsNieuwe is als eerste een ramp om te vinden, maar na wat zoekwerk had ik hem gevonden. Bellen naar het klantenservice nummer is 0.45 cent per minuut, duur naar mijn inziens, maargoed, toch maar bellen. Je krijgt een grote hoeveelheid menu's om te doorlopen, en een ongelofelijk langzaam pratende vrouw die standaard info geeft waar je niets aan hebt, maar wat wel heel veel tijd rekt. Ik heb uiteindelijk 7! minuten gedaan voordat ik door de vele menu's was. Eenmaal in de wacht kwam ik er na 2 minuten achter dat er nog 20 wachtende voor mij waren! Ik had het toen al helemaal gehad, ik was al gefrustreerd door de achterlijke menu's en de tijd rekkende vrouw. Ik heb de telefoon er maar op gegooid want het grapje had al meer dan 4 euro gekost aan belkosten en ik was geen r**t verder. Direct een klacht ingediend maar nog helemaal niets van gehoord.

Ook van de mail die ik heb gestuurd niets gehoord. Ik ben nu al een week onbereikbaar en HollandsNieuwe reageert helemaal nergens op! Ik zit hier echt met de handen in het haar wat ik nog kan doen. Ik ga niet weer het service nummer bellen want je komt nergens en je gaat er failliet aan. Wat moet ik doen?!

Groeten,

Thom Kouwen

henk51

Re: Probleem service HollandsNieuwe, geen simkaart geleverd

Ongelezen bericht door henk51 »

TS schreef:
Op 4 juni heb ik via Belsimpel.nl een abonnement afgesloten bij HollandsNieuwe
Toen schoot mij te binnen dat ik nooit een simkaart heb ontvangen van HollandsNieuwe. Ik heb toen direct een mail gestuurd, en voor de zekerheid maar gebeld. Hier beginnen de problemen.
Je sluit een abonnement af via Belsimpel dat is uw aanspreekpunt te bereiken op 050-2103404 tot 18.00 vanavond. Laat hun het voor u regelen zij hebben kortere/snellere lijnen met HollandsNieuwe zij hebben het afgesloten voor u.

gr Henk

Annikaatje

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Ik blijf dit herhalen: probeer het via twitter!

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

Mee eens, maar wat TS ook doet, geef hier geen persoonlijke info af aan degene daar om vraagt zonder dat je echt zeker weet waar je gegevens blijven. Hier heeft HollandsNieuwe (nog) geen gehoor aan gegeven en zo blijft onduidelijk waar het heen gaat.
Voor HN. webcare...
door TROS Radar » 01 jul 2014 14:08
Bedrijven kunnen vanaf heden hun account op het Radar-forum laten verifiëren. Een geverifieerd account garandeert de identiteit van het bedrijf op het forum van Radar.

Geverifieerde accounts bevatten een groen vinkje achter hun forumnaam.

Om in aanmerking te komen voor een geverifieerd account moet;
1. .. het forumaccount gekoppeld zijn aan een officieel bedrijfs-e-mailadres
2. .. een verzoek verstuurd worden vanaf ditzelfde e-mailadres

Ieder bedrijf dat op het forum reageert (geverifieerd of niet), moet in de gebruikersnaam duidelijk aangeven dat het uit naam van het bedrijf spreekt (bijvoorbeeld door 'webcare' toe te voegen in de naam).

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

door Annikaatje » 12 jul 2014 11:35

Ik blijf dit herhalen: probeer het via twitter!
Ik blijf erbij waarom niet bellen naar Belsimpel,zij hebben alles geregeld en doorgegegeven.
Net als bij andere produkten de verkoper is eerste aanspreekpunt hoe vaak is dit al niet op dit forum verkondigd.

gr Henk

Thom_K

Ongelezen bericht door Thom_K »

Henk, ik heb Belsimpel gebeld en binnen 5 minuten inclusief in de wacht staan, was heb probleem gemeld aan de probleem oplossers van Belsimpel en zouden zij het oplossen. Ik neem aan dat HN voor hun wel fatsoenlijk bereikbaar is, verder vorderingen meldt ik hier.

Bedankt allemaal!

Groeten,

Thom

Gesloten