LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scooter kopen maar geen tenaamstelling

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Hillywood
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2014 15:01

Scooter kopen maar geen tenaamstelling

Ongelezen bericht door Hillywood »

Wie weet hier raad mee ik kan een snor scooter kopen van me buurman een retro scooter deze man heeft de scooter nieuw gekocht in 2009 ik heb de bon gezien hij heeft kenteken plus papieren maar de man heeft hem nooit op zijn naam gezet en verzekert en ik zie wel de overschrijving en voertuigbewijs maar geen tenaamstelling de papieren zitten wel aan elkaar zoals je ze krijgt van de rdw als je nieuwe papieren aanvraagt alleen is er een papiertje blanco waar normaal tenaamstelling zit wie o wie help mij

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Scooter kopen maar geen tenaamstelling

Ongelezen bericht door berndv »

Hillywood schreef:wie o wie help mij
De RDW?

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: Scooter kopen maar geen tenaamstelling

Ongelezen bericht door 1JanV »

Je kunt gewoon naar het postkantoor als er maar een tenaamstelling document bij zit, dat is het deel waarop vermeld staat CONTROLE LETTER (----). dat is het deel dat rechts boven aan zit. als de man hem nooit op naam heeft gezet kan er ook geen formulier met zijn naam bij zitten (links boven aan). en blanco groen krijgt hij niet. dus is volgens mij het kenteken geheel.

Moedt
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2013 12:30

Re: Scooter kopen maar geen tenaamstelling

Ongelezen bericht door Moedt »

Kijk even bij de RDW wat er staat als je dat kenteken opvraagt.

Gesloten