LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canal digitaal en online waardeloos

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
hcblids

canal digitaal en online waardeloos

Ongelezen bericht door hcblids »

Mij klacht

heb ik gebeld met canel digitaal toen zei de meneer aan de telefoon dat die zo internet en bellen via glasvezel konden regelen zonder ip-tv

tijdje niks meer gehoord heb ik weer gebeld met canel digitaal krijg ik een vrouw aan de lijn blijkt er niks te zijn geregeld, zij zal het alsnog regelen, denk je dat alles geregeld is het weer niet goed geregeld

bel ik weer met canel digitaal kunnen ze er niks meer van vinden van een aanmelding van online zij sturen me naar online te bellen, de vrouw kan niks vinden in systeem over een bestelling, zij zegt dat ik vervolgens contact moet nemen met canel digitaal, dus ik bel weer met canel digitaal wordt ik door verbonden hun met internet en bellen afdeling ze kunnen niks vinden, en wordt gezegd dat ik weer contact opnemen moet met online

ik bel online, krijg ik een meneer aan de lijn, ik vraag hem of hij wat kan vinden, vindt hij een bestel datum 18 juni, maar kon geen einddatum geven gewoon belachelijk, alles in 1 pakket terwijl ik duidelijk heb gezegd heb dat ik dat niet besteld had, het gaat in dit geval om me oma, die hier helemaal niet goed van wordt, noem dit prutswerk die er nu helemaal klaar mee is wil alleen internet en bellen en geen ip-tv

Wordt ik weer naar canel digitaal doorverwezen, bel ik weer met canel digitaal wordt ik weer naar online verwezen, weer met online weer gebeld, toen was ik er zelf ook klaar mee, hij verwees mij weer door naar online opzeggingen, dus ik online opzegging gebeld, krijg ik een meneer aan de lijn, ik kan de boel niet opzeggen moet schriftelijk omdat ik buiten de 2 weken zit bedenktijd zit terwijl ik nog helemaal niks van hun heb gehoord of gezien, ook de einddatum niet bekend is

het zou 17 juli worden aangesloten internet en bellen, me oma zit zonder telefoon, als er wat gebeurt kan ze niet eens bellen naar 17 juli, gewoon waardeloos

moet ook meerdere keren canel digitaal en online bellen, 0900 nummers kosten handenvol geld hun denk dat het geld op me rug groeit of zo

het is echt waardeloos de eene fout naar de ander fout niet te filmen dit is net de moppie show echt niet te geloven

Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd
laat me niet graag doen voor de gek houden

Ben der helemaal klaar mee!!!

Har06

Re: canal digitaal en online waardeloos

Ongelezen bericht door Har06 »

En wat gebeurt ernu met CD ? :?: :idea:

Gesloten