LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
baylamoon
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2014 00:11

SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door baylamoon »

Facebook adverteerde recent met een parfum van DKNY wat je kon testen voor een euro. Als je dan je creditcard gegevens op onderstaande site invulde kwam je automatisch in aanmerking voor dit aanbod....Althans, zo wilde men je doen geloven. Blijkt dat je dan automatisch het allerduurste (!) abonnement bij Backupbox had afgesloten om je foto's op te slaan! Voor 44 Euro per maand, wat dan automatisch elke maand van je creditcard word afgeschreven. Mijn moeder heeft dit gedaan, en kwam er na een maand achter. Zij heeft inmiddels haar creditcard laten blokkeren. Er zijn inmiddels vele gedupeerden. Ik heb bij Backupbox deze zaak aanhangig gemaakt. Hier is hun reactie:
Hello,
There is no abuse or hacking going on.
What a user does is, they go to the site, which is a sign up page for Backupbox.nu
They create an subscription account and get offered to possible become a DKNY product tester with their account.
Best regards

BackupBox.nu

Ik vind dit volledig misleidende reclame die Facebook 'legaal' verspreid!
Hieronder de link van Backupbox waarmee ze je erin laten trappen : dkny-parfum.com
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jun 2014 15:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd, namen, url

jolandavanooyen
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2014 20:01

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door jolandavanooyen »

Mij is hetzelfde overkomen. Ik dacht gratis DNKY parfum gekocht te hebben voor 1 euro. Daarvan kreeg ik bericht dat die zou worden afgeschreven onder de vermelding van Backupbox.nu. Dat is ook gebeurt, als ik als tester zou worden toegelaten wordt de parfum binnen 30 dagen opgestuurd. Een week later werd er 44 euro van mijn creditkaart afgeschreven, uiteraard geen parfum ontvangen. Ik weet niets over een abonnement. Dit is echt misleidend

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door newmikey »

jolandavanooyen schreef:Ik dacht gratis DNKY parfum gekocht te hebben voor 1 euro. Dit is echt misleidend
Maar ook ontzettend naief en gewoon uitgesproken dom om niet te spreken van geheel aan jezelf te wijten.

jolandavanooyen
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2014 20:01

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door jolandavanooyen »

Er werd duidelijk in de advertentie gezegd dat je hem waarschijnlijk ging testen en dat je voor het verzenden een vergoeding van 1 euro moest betalen. Nu blijkt dat je een abonnment afsluit voor dataopslag en dat je die 14 dagen voor 1 euro krijgt. Daarna 44 euro per maand. Ik ben dan misschien dom en vol zelfverwijt maar dat heb ik nergens gelezen. Ik heb wel 1 ding geleerd: nooit meer ingaan op facebook aanbiedingen. Dure les, dat wel.

EvelineF
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2014 16:10

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door EvelineF »

Wat hebben jullie gedaan om er weer vanaf te komen?

Flynder
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2014 13:09

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door Flynder »

Hier nog eentje..... Mmhh te mooi om waar te zijn is ook te mooi om waar te zijn. Maar dit is gewoon misleiding. Nergens werd er iets getoond dat je een account zou gaan aanmaken bij die Deense website. Ik heb akkoord gegeven voor de betaling van die ene euro, niet voor € 44,-. Mijn bank heeft gegevens opgevraagd bij die website en zij sturen een printscreen met daarop de melding dat Subscription status: cancelled is. Subscription cancelled by us, because of this chargeback. Nou, als het dan cancelled is, en als er sprake is van chargeback, waarheen is dan mijn € 44,-?

Hoe hebben anderen dit opgelost? Als het al op te lossen is?

jolandavanooyen
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2014 20:01

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door jolandavanooyen »

De website waar ik toestemming heb gegeven voor die ene euro is waarschijnlijk http://dkny-parfum.com/. Daar staat nu Backupbox maar dat was nederlands met alleen iets over parfum testen. Ik heb echt niets gelezen over dataopslag en een abonnment. Ik kreeg op een bepaald moment (nadat die ene euro was afgeschreven) wel een bericht dat er een account was aangemaakt. Toen dacht ik nog dat ik daar mijn testresultaten zou moeten invoeren. Ik had ook begrepen dat die 1 euro was als tegemoet koming voor verzendkosten.

Dit is de bevestigingmail die ik ontvangen heb na het afschrift van die euro:

Wij hebben je betaling voor de ontvangen.


Belangrijke info voor de producttesters: wij maken je erop attent dat je aanvraag om producttester te worden nu zal worden beoordeeld. Indien je wordt geselecteerd om producttester te worden, ontvang je het parfum binnen 30 dagen per post.

Let op: de betaling staat als ‘BackupBox.nu’ op je rekeningsafschrift.

Je zojuist aangemaakte gebruikersaccount, dat is gekoppeld aan je aanvraag als producttester, heeft de gebruikers-id: XXXX
- je hebt dat ID nodig bij contacten met de klantenservice. - Je hebt dat account aangemaakt toen je je aanvraag deed.


Wie iets ziet staan over een abonnement mag het zeggen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Sorry hoor, maar ik zie alleen maar een site waar ik storage kan bestellen. Ik zie nergens iets over parfum.

marja81
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jun 2014 14:33

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door marja81 »

Het is mij ook overkomen,hoe kan ik er vanaf komen? De bank zegt niets te kunnen doen!

frevab
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jan 2009 00:36

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door frevab »

Mijn vrouw is er ook ingetrapt. Eerst werd de ene euro afgeschreven dus viel er nog niets op. Toen werd er 44 euro afgeboekt. Gelijk contact opgenomen met het bedrijf BackUpBox.nu maar hun antwoord was kort: je hebt een abonnement afgesloten. Aangedrongen op bewijs maar niets ontvangen. Hebben ook nooit een email ontvangen met inlog gegevens dus hoe hadden het kunnen gebruiken. Toen we klaagden kregen we de inloggegevens. Hebben we niet gebruikt een aangedrongen dat zij het vermeende abonnement laten vervallen. Dat hebben ze bevestigd maar de 44 euro willen ze niet terug betalen.
Als je verder zoekt op internet blijkt dat ze meer van dit soort akties doen. In frankrijk met testezunparfum.com en in nederland met dkny-parfum.com. Nu staat daar de pagina van BackUpBox op maar toen dus niet. Bewijs verdwenen. Als je opzoek wie de eigenaar is van de beide domeinen dan kom je bij een bedrijf in Panama wat al aangeeft dat het ene vooropgezet plan is om mensen op te lichten. BackUpBox doet daar kennelijk aan mee want ze ontvangen het geld. Heb wel op de de Facebook pagina van DKNY een bericht achtergelaten in de hoop dat zij iets doen. Ze gebruiken/misbruiken hun naam. Op zich kan iedereen een domein registreren wat nog niet bestaat. In dit geval zal dan DKNY stappen moeten ondernemen maar ja wat kan je doen tegen een bedrijf in Panama wat waarschijnlijk niet eens bestaat.
Zelf hebben wij dit gemeld bij consuwijzer.nl die wel blij zijn met dit soort meldingen zodat ze informatie hebben over hoe vaak dit voorkomt. Voor de rest kunnen ze ook niet veel doen buiten aandringen op europese wetgeving die dit soort bedrijven kunnen dwingen dit te stoppen en de schade te vergoeden/terug te betalen. Dus altijd melden ook op fora zoals deze.
Bank (in ons geval ING) zei telefonisch niets te kunnen doen maar consuwijzer is het daar niet helemaal mee eens. Op hun advies hebben we een formulier gedownload van de ING site "Betwiste transactie creditcard melden" en dit ingevuld en opgestuurd (gebruik deze link voor het formulier: http://www.ing.nl/Images/Betwiste_trans ... 1228092410

Iets verder zoekend op het web kom je bij het bedrijf Nedergaard Medier ApS als moederbedrijf van BackUpBox.nu met ene Nikolaj Nedergaard als direkteur (komt ook zelf voor op Facebook dus hem ook maar even een berichtje gestuurd. Kijken of hij reageert.

Averey
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2014 23:38

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door Averey »

Ook ik ben gescammed, omdat ik mn creditcard niet heel goed in de gaten hou inmiddels 3 x 44 euro betaald. Ik heb inderdaad ook DKNY gemaild en ga morgen de bank maar eens bellen.
Gezien een reclame niet misleidend mag zijn is het per Nederlandse wet gewoon verboden zo abonnees te werven. Gezien ik advocaten in mijn familie heb die kunnen helpen ga ik ook zeker kijken of er juridische stappen mogelijk zijn.

frevab
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jan 2009 00:36

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door frevab »

Averey schreef:Ook ik ben gescammed, omdat ik mn creditcard niet heel goed in de gaten hou inmiddels 3 x 44 euro betaald. Ik heb inderdaad ook DKNY gemaild en ga morgen de bank maar eens bellen.
Gezien een reclame niet misleidend mag zijn is het per Nederlandse wet gewoon verboden zo abonnees te werven. Gezien ik advocaten in mijn familie heb die kunnen helpen ga ik ook zeker kijken of er juridische stappen mogelijk zijn.

Via ING wel voorlopig het geld terugontvangen. ING zegt onderzoek in te gaan stellen.

Wel inmiddels bij de Deense ombudsman een klacht ingediend. Kunnen er nog weinig mee schreven ze terug maar zijn wel dankbaar voor de melding. Probleem is dat het een Deens bedrijf is en geen Nederlands en de wetten in de EU nog niet overal hetzelfde zijn.

Hun reactie:

quote
We acknowledge receipt of your email of June 16th regarding BackupBox.dk who according to your information, are misleading people by advertising a DKNY perfume test for 1 EURO, but have charged 44 EURO for digital storage.

The Consumer Ombudsman puts a strong emphasis on examining all the queries and complaints that he receives; however, not all complaints will be investigated in detail.

The Consumer Ombudsman takes the following factors into consideration when determining whether to investigate further the complaint at hand:
- the relevancy of the complaint, i.e. does the core of the problem affect many consumers, and has it resulted in many complaints;
- the severity of the matter for the individual consumer; and
- the generality of the problem, i.e. whether the problem cuts across different trades or sectors.

On closer examination, we have decided not to take further steps in relation to your complaint. Your complaint is nonetheless of considerable help to us as it provides us with valuable insight into the issues that consumers come across on the market. Thereby, we can look into problems whose solution will benefit as many consumers as possible.

In general we can inform, that according to the Danish legislation (Betalingstjenesteloven § 74) the payment institute of the payer, is obligated to refund the amount paid, if the payment transaction is carried out in accordance with an agreement about sale of goods or services in distance selling, and;
1) The charged amount is higher than the amount agreed upon.
2) The agreed good or service has not been delivered.
3) That a right to regret according to the agreement or the law has been used, by not accepting the delivery of the good or the service.
It is required, that the payer in vain has raised an objection to the company charging the amount, before raising the objection to the payment institute.

This provision applies to payments transactions carried out in Denmark, if the payer and the receiver of the payment are established in Denmark or in another country within the European Union.

By using the following link, you can find an English version of the mentioned legislation: https://www.finanstilsynet.dk/~/media/R ... 1_new.ashx

Thank you for your e-mail.
unquote

het e-mail adres van degene die ons geantwoord heeft is [email protected]

Omdat er drie keer bij je is afgeschreven en niet gereclameerd hebt zal het moeilijk worden te betwisten of je geen abonnement hebt afgesloten bij BackUpBox. Ik heb zoiets wel eens eerder gehad met een wazig bedrijf in een wazig land en dus gelijk maar mijn creditcard laten blokkeren om te voorkomen dat ze nog meer geld ontvangen. Nadeel is dat je dan een nieuwe creditcard krijgt met een nieuw creditcard nummer.

Belangrijk is in ieder geval een klacht indienen. Wij hebben zowel bij consuwijzer.nl gedaan als dus bij de Deense ombudsman. Hoe meer klachten hoe serieuzer er naar gekeken zal worden. Het verbaasd mij hoe weinig er nog te vinden is over dit bedrijf op internet dus veel mensen zullen hun verlies maar nemen en komen dit soort bedrijven er mee weg.

Depmeister
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2014 11:50

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door Depmeister »

:twisted: Hallo allemaal, ik ben er ook ingetrapt. Net mijn laatste creditcardafschrift gekregen en daar stond een "vreemde" afschrijving op. Mailbox gecheckt en via Google hier terecht gekomen. Ik ben klant bij SNS en heb net gebeld. Creditcard laten blokkeren en ik kreeg de tip om een misbruikformulier in te vullen en op te sturen om het geld terug te krijgen. Een klacht ga ik zeker nog indienen en ik zal het ook melden bij FB; succes allemaal!

Antoinetta55
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2014 11:05

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door Antoinetta55 »

Hallo medegedupeerden.
Ik ben er dus ook ingetrapt. Heb nooit een mail over een abonnement ontvangen.
Net als Averey heb ik de afschrijvingen niet in de gaten gehouden en wel omdat ik die kaart zelden gebruik. Heb net, op advies van VISA, een mail gezonden naar Backupbox dat ik het er niet mee eens ben en nooit een abonnement af gesloten heb.
Van VISA krijg ik een formulier wat ik in moet vullen met het nodige mailverkeer en zij gaan er mee aan de slag. Helaas kan mijn kaart niet geblokkeerd worden.
Las in een reactie onder over de Deense Ombudsman. Heeft U daar een mailadres van misschien?
Hoop dat het snel opgelost kan worden. Voor ons allemaal.
Succes!

frevab
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jan 2009 00:36

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door frevab »

Dit is de tekst die ik naar de Deense ombudsman gestuurd hebt. Gelieve deze niet 1 op 1 over te nemen maar pas hem hier en daar aan je eigen gegevens en omstandigheden.

Het email adres van de Deense ombudsman is [email protected]

---

Dear Sirs

I have a complaint about a Danisch Company who is misleading people and cashing money.

They place an add on Facebook that you can get a DKNY perfume tester. You have to pay € 1.00 to cover postage to send the perfume.

My wife paid this with her credit card.

Nothing happened. She awaited the post.

Some time later she noticed € 44,00 was charged to her credit card that she did not recognize. She contacted to company and they claimed she had subscribed to digital storage space on internet.

We replied that we had not subscribed to such a service. The company claimed we had but did not supply any proof of this. They only said we could log in to the account and cancel it. They would not refund the € 44,00 paid.

We had never received any login details before so if we had subscribed we have never been able to use it. We refused to use the log in details they supplied now and insisted that they cancel the subscription themselves which they confirmed.

Still we want our money back as we have been mislead.

We have searched the internet about complaints and there are some. Also we have checked the back ground of the company and also looked at the registration of some of the internet domains they are using.

First the company:
BackupBox.nu ApS
Hammerensgade 1, 2
1267 København K
Cvr-nr: 33863101

The director is Nikolaj Nedergaard

We have found two internet domains they are or have used to misleading people in this way. If you open these internet addresses they show the website of BackUpBox.nu but before they showed a page about the perfume testing. The domains suggest this as well. Why otherwise would they use these domains. When you do a “Who Is” on these domains they are registered by a Company in Panama. Why Panama if it is legit ?
http://dkny-parfum.com and http://testezunparfum.com

Why use perfume testers to sell your Backup product? First I though they are a victim themselves because their website has been misused but they payments are made to BackUpBox.nu Aps.

We would like to know if you have received more complaints about this company/companies/person.

Kind regards

frevab
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jan 2009 00:36

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door frevab »

Hallo andere gedupeerden. Hoe zijn jullie er ingetrapt? Is dat ook via een Facebook advertentie geweest? Als dat niet via Facebook geweest is dan graag vermelden hoe jullie op de misleidende website terecht zijn gekomen. Dan kunnen we nog meer informatie verzamelen want ze gebruiken kennelijk iedere keer een andere website waar je op terecht komt.

Antoinetta55
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2014 11:05

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door Antoinetta55 »

frevab schreef:Dit is de tekst die ik naar de Deense ombudsman gestuurd hebt. Gelieve deze niet 1 op 1 over te nemen maar pas hem hier en daar aan je eigen gegevens en omstandigheden.

Het email adres van de Deense ombudsman is [email protected]

---

Dear Sirs

I have a complaint about a Danisch Company who is misleading people and cashing money.

They place an add on Facebook that you can get a DKNY perfume tester. You have to pay € 1.00 to cover postage to send the perfume.

My wife paid this with her credit card.

Nothing happened. She awaited the post.

Some time later she noticed € 44,00 was charged to her credit card that she did not recognize. She contacted to company and they claimed she had subscribed to digital storage space on internet.

We replied that we had not subscribed to such a service. The company claimed we had but did not supply any proof of this. They only said we could log in to the account and cancel it. They would not refund the € 44,00 paid.

We had never received any login details before so if we had subscribed we have never been able to use it. We refused to use the log in details they supplied now and insisted that they cancel the subscription themselves which they confirmed.

Still we want our money back as we have been mislead.

We have searched the internet about complaints and there are some. Also we have checked the back ground of the company and also looked at the registration of some of the internet domains they are using.

First the company:
BackupBox.nu ApS
Hammerensgade 1, 2
1267 København K
Cvr-nr: 33863101

The director is Nikolaj Nedergaard

We have found two internet domains they are or have used to misleading people in this way. If you open these internet addresses they show the website of BackUpBox.nu but before they showed a page about the perfume testing. The domains suggest this as well. Why otherwise would they use these domains. When you do a “Who Is” on these domains they are registered by a Company in Panama. Why Panama if it is legit ?
http://dkny-parfum.com and http://testezunparfum.com

Why use perfume testers to sell your Backup product? First I though they are a victim themselves because their website has been misused but they payments are made to BackUpBox.nu Aps.

We would like to know if you have received more complaints about this company/companies/person.

Kind regards

Bedankt Prevab. Heb hem aangepast en verzonden. Heeft U zelf inmiddels al een reactie ontvangen?
Het vervelende is dat ik het via Visa heb gedaan, anders kon ik wel mijn kaart laten blokkeren. Dus het gaat nog gewoon door. Hoop dat men er daar snel wat aan doet.

frevab
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jan 2009 00:36

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door frevab »

Antoinetta55 schreef: Bedankt Frevab. Heb hem aangepast en verzonden. Heeft U zelf inmiddels al een reactie ontvangen?
Het vervelende is dat ik het via Visa heb gedaan, anders kon ik wel mijn kaart laten blokkeren. Dus het gaat nog gewoon door. Hoop dat men er daar snel wat aan doet.
[/quote]


De reactie van de Deense consumentenbond heb ik in mijn bericht van 26 juni hierboven weergegeven.

Visa is ook gewoon een creditcard dus die kan je altijd laten blokkeren zoals gebeurt als je hem bijvoorbeeld kwijtgeraakt bent. Dan wordt de card ook geblokkeerd.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door Julie4444 »

frevab schreef:Dit is de tekst die ik naar de Deense ombudsman gestuurd hebt. Gelieve deze niet 1 op 1 over te nemen maar pas hem hier en daar aan je eigen gegevens en omstandigheden.

Het email adres van de Deense ombudsman is [email protected]
Indien het helpt hier een gecorrigeerde variant van bovenstaande brief. Het Engels was nogal gebroken. Ik zou aannemen dat de Denen potentiële klachten serieuzer nemen wanneer het taalgebruik iets passender is. Ik heb inhoudelijk niet echt iets aangepast maar eigenlijk alleen even de grammaticale en vocabulaire/duidelijkheid issues eruit gehaald voor als iemand uw brief als voorbeeld wenst te gebruiken.

---
Frevab's brief met grammar check schreef: Dear sir/madam,

I would like to file a complaint about a Danisch Company engaged in misleading people and scamming them out of their money.

They use Facebook advertisements saying users can become a DKNY perfume tester. They would have to pay € 1.00 to cover costs for postage.

My wife paid this amount with her credit card.

She waited for the perfume to be delivered, but nothing happened.

Some time later (voeg hier een tijdsperiode toe, dus "one week", month, etc, later), she noticed € 44,00 was charged to her credit card, but she had not given permission for any charge of this amount and she did not know what the charge was for. She contacted to company and they claimed she had subscribed to digital storage space on internet.

We replied that we had not subscribed to such a service. The company claimed we had, but refused to supply any proof to support their claim. They only said we could log in to an account and cancel the subscription, and that they would not refund the € 44,00 paid.

We had never received any login details before this communication, so if we had (knowingly) subscribed we never would have been been able to use the subscription. Naturally, since we had no knowledge of this alleged subscription, we would not have used it if they had provided these details beforehand. Instead of using their details, we insisted that they cancel the subscription themselves, which they confirmed.

Still, we would like our money back as we have been misled.

We have searched the internet for complaints and there are some [tenzij MANY is deze zin sowieso niet relevant]. In addition, we have looked into the company's background and registration of some of the internet domains they are using to find their victims.

Company information:
BackupBox.nu ApS
Hammerensgade 1, 2
1267 København K
Cvr-nr: 33863101

The director is Nikolaj Nedergaard.

We have found two internet domains they are or have been using to get people to fall for their scam. If you visit these sites, they now show the website of BackUpBox.nu, but before they showed a page calling for perfume testers. The domains suggest this as well. There is no other logical explanation as to why they would otherwise use these domains. They they are registered by a company in Panama.

http://dkny-parfum.com and http://testezunparfum.com

There is no possible legal explanation as to why they would advertise nigh free perfume samples in order to sell a Backup service product.

First I though they are a victim themselves because their website has been misused but they payments are made to BackUpBox.nu Aps. [deze laatste zin begrijp ik niet; de zin is nogal onlogisch]

We would like to know if you have received more complaints about this company.

Kind regards,

Antoinetta55
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2014 11:05

Re: SCAM Backupbox i.s.m. Facebook!!! DKNY-Parfum test

Ongelezen bericht door Antoinetta55 »

Hallo medegedupeerden,
Van Visa heb ik het geld terug. Zij hebben het terug gehaald bij BackUpBox en een klacht ingediend vanwege fraude. Het was bekend. :evil:
Ben wel benieuwd of BackUpBox er tegen in gaat ( of al gegaan is) en het alsnog probeert te innen.
Ik ben hen wel tot het laatst blijven bestoken met tegenreactie's dat ik het er niet mee eens was.

Heb eergister nog deze reactie van de Deense Ombudsman ontvangen;

The Danish Consumer Ombudsman acknowledge receipt of your email of 4th July 2014 regarding BackupBox.nu.

We have decided to investigate your complaint.

You will hear from us again if we need more information.

On behalf of
The Consumer Ombudsman

Mette Saabye Maaløe

BA. Jur.
Direkte tlf.: 4171 5209

E-mail: [email protected]

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf. +45 4171 5151

Gesloten