LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hartman Tuinstoelen

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Shirke
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2011 11:27

Hartman Tuinstoelen

Ongelezen bericht door Shirke »

Beste Mensen ,

Ik heb ,nog steeds, mijn Hartman tuinstoelen die zijn nu dan alweer een jaartje of 30 en in fantastische staat .
Nu wil ik overgaan naar de modernere versie , aluminium met zitting van textileen > merk Da Vinci met teak armleuning .
Heeft iemand ervaring met deze stoelen ? Ik kan nergens iets hierover vinden , natuurlijk wel de aantrekkelijke beschrijvingen van de verkopers maar ik heb liever een reactie de kopers en gebruikers van dit merk .
Met spanning wacht ik op uw reacties !!!
Vast hartelijk bedankt >>>>> en ....

:idea: De stoelen die ik al jaaaaaaaren in gebruik heb zijn van het merk Senator , zwaarder als de stoelen die ze nu verkopen maar wel gewoonweg fantastisch . :D

Shirke

gurby28
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jun 2009 12:32

Re: Hartman Tuinstoelen

Ongelezen bericht door gurby28 »

Genoemde Hartman DaVinci set van 4 stoelen hebben wij nu bijna 4 jaar.
Zitten erg lekker en bevallen prima.
Bij 1 stoel is 2 jaar geleden de bevestiging van een armsteun - waar die scharniert - kapot gegaan. Het schroefdraad was weggesleten. Gelukkig kregen wij direct een nieuwe stoel mee. Vervolgens met een 2e stoel nog een keer iets gehad (weet niet meer precies wat er toen was) en toen na een paar weken weer een nieuwe stoel ontvangen.

Inmiddels geen garantie meer volgens mij dus hopen dat er de komende 30 jaar niks aan mankeert.
Zou ze overigens wel weer kopen als ik opnieuw voor de keuze stond, het zijn mooie en fijne stoelen.

Her
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2012 12:35

Re: Hartman Tuinstoelen

Ongelezen bericht door Her »

Wij hebben sinds vier jaar Hartman stoelen van het Davinchi / Cellini. Dit zijn verstelbare stoelen van alluminium met all weather stof. Helaas hebben we al twee keer met visite gehad dat er iemand door de stoel klapt. De laatste keer is de stoel volledig afgebroken. Wij zijn zeer zuinig op onze spullen, in de winter staan ze in de berging en met nat weer afgedekt. je kon geen slijtage zien. De service van Hartman in echter belabberd slecht. Omdat de garantie is verlopen doen ze niets. Wij hadden Hartman gekocht vanwege het verwachte jarenlange plezier van een tuinmeubelset. Echter de Kwaliteit en de Serivice zijn niet meer aanwezig. Ze kennen geen meerdere klachten over stoelen die kapot gaan. De stoel is afgebroken op de schroeven en het aluminium. Mijn advies koop geen stoelen van Hartman. Beide zaken zoeken niet naar een oplossing.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jun 2014 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Lasterlijke uitspraken verwijderd

MAXIEM

Re: Hartman Tuinstoelen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

…op verzoek van de radarredactie is dit verwijzingsbericht gewist…

ruudvanhooff
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2012 17:51

Re: Hartman Tuinstoelen

Ongelezen bericht door ruudvanhooff »

Ik heb de afgelopen 9 jaar diverse HARTMAN tuinstoelen gekocht. Het gaat om de Florion standenstoel.
9 jaar geleden dus 4 st en deze sneuvelden al binnen 4 jaar. Geen bon meer, dus geen garantie.
Weer 4 nieuwe Florions gekocht, weer bij BLOKKER en tot mijn verbazing sneuvelden deze ook 1 voor 1.
Nu wel de bon bewaard. Ik liet weten geen nieuwe stoelen meer te willen, maar mijn geld terug.
Dat kan, was het antwoord, maar er gaat 20% per jaar van de aankoopsom af, dus 4jaar 80%.
Het restant was dus € 8,65 per stoel, nieuw € 26,36. Ik heb daar tegen geprotesteerd en vond dat ik het volledige bedrag terug moest krijgen.
Er staat niets op de bon over 20% , alleen 5 jaar garantie.
Nu mijnheer Hartman maar eens kontakten en vragen wat zij hier van vinden, anders geen stoelen van HARTMAN meer.
BLOKKER is niet meer mijn winkel, zei doen geen enkele moeite iets voor de klant te doen.
De baas beslist, pff

hethof
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 apr 2004 10:41

Re: Hartman Tuinstoelen

Ongelezen bericht door hethof »

Ik heb het zelfde met dit type stoel. Reactie Hartman: Ja meneer, maar dit zijn onze goedkoopste stoelen. Waarom verkoopt men zulke rotzooi??? Inmiddels is er nog maar een garantietermijn van 2 jaar van toepassing.

riddert
Berichten: 2156
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Hartman Tuinstoelen

Ongelezen bericht door riddert »

hethof schreef:Ik heb het zelfde met dit type stoel. Reactie Hartman: Ja meneer, maar dit zijn onze goedkoopste stoelen. Waarom verkoopt men zulke rotzooi??? Inmiddels is er nog maar een garantietermijn van 2 jaar van toepassing.
Waarom blijven mensen toch altijd zulke rotzooi kopen?

hethof
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 apr 2004 10:41

Re: Hartman Tuinstoelen

Ongelezen bericht door hethof »

Omdat je niet van tevoren weet, dat het rotzooi is. Hartman is toch een befaamd merk.

Gesloten