LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben ik opgelicht door www.pcdiscount.nl ?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Groens77

Ben ik opgelicht door www.pcdiscount.nl ?

Ongelezen bericht door Groens77 »

Ik heb via internet een 2ehandse computer gekocht en betaald via http://www.pcdiscount.nl

Omdat ik helemaal geen bevestigingsmail had ontvangen besloot contact op te nemen maar er wordt niet opgenomen en een voicemail bericht achterlaten kan niet omdat de voicemailbox vol zit.

Wanneer ik via http://www.sidn.nl verder zoek naar contact gegevens mbt pcdiscount.nl krijg ik als email adres [email protected] beide geregistreerd via dezelfde provider AXC

Maar op het adres van AXC krijg ik wel een andere provider: http://www.ispgids.com/isp/versio maar dat telefoon nummer blijkt afgesloten.

En op hetzelfde adres is al vaker een faillissement uitgesproken de afgelopen jaren.

Er is verder over het bedrijf ook weinig te vinden.

Dus volgens mij ziet het er naar uit dat ik mijn geld kwijt ben.

Pas dus op als je ook ergens een tweedehandse pc wilt kopen dat je eerst even belt. Vreselijk dat dat tegenwoordig voort moet zeg.

eleven

Re: Ben ik opgelicht door www.pcdiscount.nl ?

Ongelezen bericht door eleven »

Omdat ik helemaal geen bevestigingsmail had ontvangen besloot contact op te nemen maar er wordt niet opgenomen en een voicemail bericht achterlaten kan niet omdat de voicemailbox vol zit.

In het weekend geprobeerd te bellen?
Ook via klantenservice geprobeerd?
[email protected]

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 via het nummer 070 - 2015026

Groens77

eleven schreef:

[email protected]

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 via het nummer 070 - 2015026

Ja gebeld op door de weekse dag.

e-mail komt niet aan en komt terug.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Groens77 schreef:
eleven schreef:

[email protected]

Ja gebeld op door de weekse dag.

e-mail komt niet aan en komt terug.
Misschien storing?

Groens77

Dat lijkt me niet.

De telefoon wordt niet opgenomen, De voicemail box zit vol, De e-mails komen niet aan.

Nu zie ik dat er op de site ook geen reviews zijn ingevuld. Ik was vermoedelijk de 11e klant te zien aan mijn klantnummer.

"U kunt ons telefonisch bereiken. Op werldagen van 10:00 tot 17:00 en op zaterdag van 10:00 tot 21:00 "

Ook aan de tekst is vrij weinig aandacht besteed tenzij iemand weet wat werldagen zijn.

In 2011 stond de domeinnaam te koop voor 1500,-

Dus ik denk dat iemand misbruik maakt van de naamsbekendheid van het domein en zo wat knaken hoopt te vangen.

Het rekeningnummer waar mijn geld heen is is van stichting Derden Gelden, ik zal morgen de rabobank bellen om deze in te lichten hierover zodat ze misschien kunnen overwegen om de rekening te blokkeren zodat niet nog meer mensen mogelijk hier de dupe van worden.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Als je betaald hebt via creditcard kan je een betwistte transactie indienen, en via die route misschien je geld nog terugkrijgen?

Overigens is het adres wat bij het kvk nummer (van sky electronics) hoort,

Sky Electronics
Oosterhesselenstraat 141
2545SP 's-Gravenhage

Dat huis is eigendom van een particulier, misschien is bij hem/haar nog info te krijgen?

Groens77

Ik heb inmiddels een mail gestuurd gehad naar Sky Electronics de reactie was als volgt

Geachte heer,

Onze webshop is nog niet klaar voor gebruik. U heeft per ongeluk wel een bestellin g geplaatst. Wij zullen hierdoor binnen 2 w erkdagen het door u betaalde bedrag terusgtorten op uw rekening.

Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

Martijn Linkens.

(inclusief spelfouten).

--

Daarna had ik gevraagd of ze op de webshop willen aangeven dat deze nog niet in gebruik is.

Dat doen ze echter niet; ze laten je gewoon je bestelling uitzoeken en al je gegevens invullen enkel kom je er dan aan het eind achter dat je de bestelling niet kan betalen omdat zij op dit moment de verzend optie hebben uitgeschakeld.

Blijf het raar vinden dat zij geen melding maken op de website daar mensen nu onnodig lang op deze website blijven hangen om aan het eind van de procedure te concluderen dat zij alsnog geen betaling kunnen doen. Een kleine melding op de hoofdpagina van de website lijkt me dat op te lossen.

Ik heb dat getest en het klopt dat je geen bestelling kan plaatsen.
Je kan wel de winkelwagen vullen en alles invullen maar je kan de verzendoptie niet kiezen waardoor een pakket niet kan worden betaald.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Tsja het zou kunnen kloppen.
Aan de andere kant, het is een perfect truc om persoonsgegevens te vergaren. Ik betwijfel of dat zo wel mag...

Gesloten