| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smoke away
-
claudandus
Re: smoke away
nou een iedeetje voor iedereen die rookt en er vanaf wilt...
koop een waterpijp koop wat wiet en...
ruim 4 keer meer rookplezier en...
alles gaat erop dus...
zelfs de blaadjes waar je normaal thee van zet
EN de stokjes dus
live wise live high like me....
groeten uit high amsterdam
claudandus
p.s. dit is niet bedoelt als reclame
koop een waterpijp koop wat wiet en...
ruim 4 keer meer rookplezier en...
alles gaat erop dus...
zelfs de blaadjes waar je normaal thee van zet
EN de stokjes dus
live wise live high like me....
groeten uit high amsterdam
claudandus
p.s. dit is niet bedoelt als reclame
-
claudandus
wie ik?En een uitkering zeker ?
nee juist niet
ik werk in aalsmeer bij de brandnetel teelt
geintje
LOL
blessed be...
claudandus
-
coumans
Eindelijk een reactie gekregen van Eurotv. Ik krijg mijn geld dus mooi niet terug om allerlei vage redenen. Uiteraard leg ik mij hierbij niet neer.
Heb wel degelijk alles in goede staat teruggezonden. Ik heb dan ook onmiddellijk protest aangetekend tegen deze onzin. Hoop dat alles nog in orde komt met behulp van de reeds ingeschakelde stichting de Ombudsman.
Heb wel degelijk alles in goede staat teruggezonden. Ik heb dan ook onmiddellijk protest aangetekend tegen deze onzin. Hoop dat alles nog in orde komt met behulp van de reeds ingeschakelde stichting de Ombudsman.
-
yvon w
Het is al heel wat dat je een bericht van eurotv hebt gekregen, alleen hebben ze het verkeerde antwoord gegeven!! De ombudsman is er flink mee bezig, en we hopen inderdaad resultaat te boeken, en anders gaan we in september de publiciteit in. Nog even geduld, en nogmaals, iedereen die dit leest en hetzelfde probleem hebben, schrijven naar stichting de ombudsman. Succes verder.
-
yvon w
Waarschuwing!!! Eurotv zend weer uit bij net 5. Koop er niks, want de voorwaarden zijn niet goed geld terug, maar naar je geld kan je fluiten!! Ook kan het zo zijn dat ze geld van je rekening afhalen en dat je het bestelde helemaal nooit krijgt. Dus niet doen!!!! Ben je helaas toch gedupeerd schijf dan naar stichting de ombudsman, daar zijn ze met de zaak bezig.
-
Gast
Ik zag trouwens dat ook op http://www.consumentenbond.nl nu een oproep staat ivm EuroTV en smoke away. Ben benieuwd of dat wat oplevert.
ik heb een tegoedbon gekregen van eurotv,maar dat wil ik niet,ik wil mijn geld terug.ze zeggen dat ik na een telefoontje van eurotv akkoord ben gegaan met de tegoedbon.ik kan je vertellen ik heb nooit telefoon gehad.callcenter gebeld,en weer van de kast naar de muur gestuurd,criminelen zijn het.
-
yvon w
hoi allemaal.
Eindelijk, ik heb mijn geld terug van eurotv!! Ik moest er wel lid door worden van de consumentenbond wat me toch ook weer bijna 35 euro gekost heb, maar wel met het resultaat dat ik mijn geld terug heb. Ook ik kon kiezen uit een tegoedbon van 85 euro en 2 bioscoopkaartjes of mijn geld terug. Natuurlijk ben ik niet met die waardebon akkoord gegaan want ik koop nooit meer wat bij eurotv!! Voor degene die hun geld nog niet terug hebben, mailen naar [email protected] tav. mevr. Kuiper. Dat is degene die mij gebeld heb en zei dat zij bevoegd was om iedereen zijn of haar geld terug te geven. Allemaal succes gewenst, en er is hoop, dat zie je maar. Groetjes, yvonne.
Eindelijk, ik heb mijn geld terug van eurotv!! Ik moest er wel lid door worden van de consumentenbond wat me toch ook weer bijna 35 euro gekost heb, maar wel met het resultaat dat ik mijn geld terug heb. Ook ik kon kiezen uit een tegoedbon van 85 euro en 2 bioscoopkaartjes of mijn geld terug. Natuurlijk ben ik niet met die waardebon akkoord gegaan want ik koop nooit meer wat bij eurotv!! Voor degene die hun geld nog niet terug hebben, mailen naar [email protected] tav. mevr. Kuiper. Dat is degene die mij gebeld heb en zei dat zij bevoegd was om iedereen zijn of haar geld terug te geven. Allemaal succes gewenst, en er is hoop, dat zie je maar. Groetjes, yvonne.
-
coumans
HOERA!!!!
Na 10 maanden heb ik dan toch uiteindelijk telefonisch contact gehad met ene mevrouw Kuiper van Eurotv. Ik ben accoord gegaan met een waardebon van Eurotv om eindelijk het verhaal van smokeaway te kunnen afsluiten. Dit succes is mede te danken aan de bemiddeling van stichting de Ombudsman!!!!! Ik hoop alleen dat een bestelling met de waardebon nu wel allemaal goed gaat!
Na 10 maanden heb ik dan toch uiteindelijk telefonisch contact gehad met ene mevrouw Kuiper van Eurotv. Ik ben accoord gegaan met een waardebon van Eurotv om eindelijk het verhaal van smokeaway te kunnen afsluiten. Dit succes is mede te danken aan de bemiddeling van stichting de Ombudsman!!!!! Ik hoop alleen dat een bestelling met de waardebon nu wel allemaal goed gaat!
-
yvon w
Mij werd ook een waardebon aangeboden, maar mooi dat ik daar niet ingetrapt ben. Ik wil nooit en te nimmer iets met eurotv te maken hebben, en als je een waardebon accepteerd moet je daar toch weer iets bestellen en afwachten of je niet weer 10 maanden ellende heb!! Met mij, hebben nu meer mensen hun geld terug gekregen, en ik moet helaas constateren dat het niet komt door ombudsman of trosradar of door kassa, maar door het doorzettingsvermogen van onszelf en in mijn geval door inzet van de consumentenbond, want toen hun zich er mee gingen bemoeien had ik binnen 2 weken mijn geld terug!! Het is voor mij een goede leerschool geweest, want nu weet ik op wie je kan bouwen als je als consument een probleem heb, en ik zal nooit meer iets via de tv kopen.
Hoi Yvon !!!!!!!!!
Hoe ist nou ?
St de Ombudsman consumentenbond TROS-RADAR ze krijgen allemaal complimenten i.v.m. de zaak EUROTV. Nou ik geef in dit dossier mezelf en jou een GROOT COMPLIMENT !!!!!!
Wij zijn mijn inziens de enige die echt hebben doorgerbeten.
Gr.Flip en de rest v.d. Kinderboerderij
Hoe ist nou ?
St de Ombudsman consumentenbond TROS-RADAR ze krijgen allemaal complimenten i.v.m. de zaak EUROTV. Nou ik geef in dit dossier mezelf en jou een GROOT COMPLIMENT !!!!!!
Wij zijn mijn inziens de enige die echt hebben doorgerbeten.
Gr.Flip en de rest v.d. Kinderboerderij