LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo slechte service

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
chevinzjohnat
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2014 20:14

ziggo slechte service

Ongelezen bericht door chevinzjohnat »

Ik heb sinds 14 juli ziggo en geloof dat is geen verbetering.


Monteur is langs geweest en dat was allemaal oké,  ik heb een basis pakket besteld in juni (tv,internet en bellen met extra zender fox sport) dat moet niet moeilijk zijn denk je.


Het begon met geen fox sport en geen tv kijken op de tablet, ik gebeld naar ziggo dat moet binnen 24uur zichtbaar zijn op u tv zei de medewerker, maar na 24 uur geen fox sport ik weer bellen naar ziggo en toen gaven ze aan dat klopt want u heeft geen fox sport besteld!!!!!!! Maar ik ga het voor u in orde maken maar krijg ik dan ook nog die korting erbij die ik in juni zou krijgen van 4 maanden voor 50% van het fox sport abonnement,  nee die aktie hebben wij nooit gehad werd er gezegd "maar jullie hebben mij zelf een bevestigingsbrief gestuurd" oh dan zal het wel goed zijn zei de medewerker.


Ik had vanuit mijn werk gebeld, kom ik thuis doet de huis telefoon het niet meer, ik weer bellen. Werd mij verteld dat ik vandaag de telefoon heb opgezegd (wat niet zo is) zegt de gene van de klantenservice "ik zie het al mijn collega heeft het niet goed gedaan" binnen 24 uur kunt u weer bellen. Vandaag thuis gekomen en nog geen telefoon ik weer bellen met de geweldige klantenservice van ziggo dat mijn telefoon het nog niet doet, klopt geeft de medewerker aan u heeft een andere pakket besteld (standaard + pakket) en de modem is onderweg en alles wordt 30 juli geactiveerd "ik heb niets besteld" ik wil dat mijn telefoon het weer gaat doen, oke dan ga ik dit voor u annuleren en dan kunt u donderdag weer gebruiken maken van u telefoon, "hoelang" jullie hebben mij binnen een uur afgesloten en nu moet ik 5 dagen wachten voordat mijn telefoon weer kan gebruiken.


Het enige wat hoor is hier kan ik niets aan doen (deed jullie er maar wat aan) ze doen ook als of het normaal is en dat ik niet moet zeuren.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: ziggo slechte service

Ongelezen bericht door berndv »

Ben ik niet gewend van Ziggo, heb het zelf hier thuis ook en storingen worden snel verholpen. Zou dan toch de overname met UPC zijn uitwerking hebben?

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ziggo slechte service

Ongelezen bericht door eleven »

berndv schreef:Ben ik niet gewend van Ziggo, heb het zelf hier thuis ook en storingen worden snel verholpen. Zou dan toch de overname met UPC zijn uitwerking hebben?
Ook bij Ziggo kunnen dingen niet zo lopen, zoals het moet zijn.
Maar ook ik heb goede ervaring met dit bedrijf, dus geen negatief beeld voor mij.

Zita1
Berichten: 64
Lid geworden op: 25 apr 2013 17:05

Re: ziggo slechte service

Ongelezen bericht door Zita1 »

Werdt laatst meteen geholpen en ook goede service!

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: ziggo slechte service

Ongelezen bericht door sadfly »

Zo slecht is ziggo ook niet, een foutjes zijn er altijd. zeker als er in de vakantie invallers zijn bv.
EN als je zwart op with hebt staan wat voor pakket en extra's je hebt dan komt het echt wel goed.

Acoma
Berichten: 50
Lid geworden op: 17 feb 2014 22:14

Re: ziggo slechte service

Ongelezen bericht door Acoma »

Dat ben ik ook helemaal niet gewend van Ziggo.

Dat de aanvraag van Fox Sports niet goed is verlopen kan ik begrijpen, daar valt mee te leven.
Maar dat iemand dan per ongeluk de telefoon deactiveert ipv Fox Sport toevoegt?
En dat hebben ze dan weer verkeerd opgelost..

Dat is echt amateuristisch, ben ik niet van ze gewend.

Gesloten