LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door GJvdZ »

janneman22 schreef:Je krijgt tegenwoordig overal kanker van.
"Vroeger" ook hoor. Alleen waren er toen veel ziektes waaraan je eerder dood ging en die nu te genezen zijn.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door bianca82 »

weleda zarqa en eigen merk tuinen zit dat spul niet in (omdat iemand paar jaar terug in dit topic twijvelde over zarqa)

ook heb je (weet even niet meer welk merknaam t heeft) een deo van zout kristallen die je alleen met water bij moet vullen.

mijn persoonlijke mening is dat de testen allemaal elkaar tegenspreken dus ik hou t gewoon op mn eigen deo (overigens geen anti transpireer maar wel 1 waarvan ik niet binnen 10 min denk gadver ik ruik mezelf)

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door tennis »

GJvdZ schreef:
janneman22 schreef:Je krijgt tegenwoordig overal kanker van.
"Vroeger" ook hoor. Alleen waren er toen veel ziektes waaraan je eerder dood ging en die nu te genezen zijn.

Alleen hadden de ziektes toen ook nog andere namen!

On Topic

Ik heb gisteren in de winkel eens naar een product gekeken waar de Aluminium Chlorohydrate niet inzit, maar dan moet je wel heel lang zoeken!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door dhc »

Makita schreef:Vandaag kreeg ik ook weer dat doorzend mailtje over ALUMINIUM CHLORHYDRAAT in deo's.
Ik ben in 2001 al opzoek geweest naar deo's die en werken en geen aluminium chlorhydraat bevatten.
Helaas ben ik er nog geen een tegen gekomen die werkt. Het zweten vind ik geen probleem.
Mijn probleem is dat mijn zweet behoorlijk ruikt. Ik geef dans en aerobicslessen en dan is dit gewoon lastig.
Ook de deo van Weleda helpen niet tegen de zweetgeur.
Helaas werken den deo's met aluminium chlorhydraat wel, er zit geen overdreven geur aan.
Is het inmiddels wel al wetenschappelijk bewezen?

gr Makita
Kijk even op de site van het KWF en voer je vraag in....verder vindt je via Google allerlei verwijzingen naar deze hoax!

spaarvarkentje
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jan 2013 00:42

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door spaarvarkentje »

Op de zender arte tv is vorige week een documentaire uitgezonden over aluminium en verbindingen.
Daarin werd duidelijk dat dit zenuwgif niet alleen in deo's zit maar ook in tal van andere producten.
Wij leven nu in het aluminium-tijdperk en de economische belangen zijn zeer groot.
Wie duits kan lezen zie hier:
http://www.arte.tv/de/die-akte-alu/7313788.html

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door Isabel1 »

het maakt mij allemaal helemaal niet uit of zweten wel of niet een persoonlijk iets is. een anti transpirant veroorzaakt geen kanker. of het wel of niet gezond is: vecht het maar uit met zijn allen. maar verder wil of zal ik geen onderdeel van deze discussie zijn.

het is wetenschappelijk bewezen dat anti transpirant niet bijdraagt aan kanker: wil je dat zelf lezen: zoek op dan, geloof je dat niet: ik denk ook dat mijn planten tegen mij terug praten, is niet erg.

er zijn steeds meer van dit soort discussies op dit forum ,ik vind het ongepast, ongehoord en onbewezen. je mag van mij voeren wat je wilt ,maar ik hoef daar niet aan mee te doen. dus bij deze.

verder wilik wel melden dat ik alle medische dingen erken die getest zijn en alle niet-medische dingen die aantoon baar waar zijn ook. al het andere, als het alleen waar is als je erin gelooft: praat eens met mijn planten.

isabel (die het nu echt gehad heeft)

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

spaarvarkentje schreef:Op de zender arte tv is vorige week een documentaire uitgezonden over aluminium en verbindingen.
Daarin werd duidelijk dat dit zenuwgif niet alleen in deo's zit maar ook in tal van andere producten.
Wij leven nu in het aluminium-tijdperk en de economische belangen zijn zeer groot.
Wie duits kan lezen zie hier:
http://www.arte.tv/de/die-akte-alu/7313788.html

Ga dan ook achter de pc vandaan,komt ook straling vanaf.q
Tip,bouw een bunker,prop er eten in tot 2050 en je bent safe...

baseonfacts
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2013 16:31

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door baseonfacts »

Reactie op Elmer: "Onbegrijpelijk dat het nota bene het KWF dit tegenspreekt in een verschrikkelijk slappe aktie; fabels en feiten. Doet sterk vermoeden dat de costmetica industrie bij de KWF op schoot zit. Waarom laat het KWF met alle miljoenen inkomsten niet zelf deodorant micro-moleculair onderzoeken bij onze universiteiten".

Ik kan je uit de droom helpen Elmer: omdat het hier gaat om KWF kanker-instandhouding. Dit is een mega-industrie. In VS is al 36 jaar bekend dat de meeste kankersoorten te genezen zijn met hennepolie, maar dit wordt in de doofpot gestopt. Hier is in VS destijds al onderzoek naar gedaan en in Spanje met als uitkomst de genezende werking hiervan. Ik heb onlangs het KWF gemaild en gebeld met de vraag waarom hier in NL niet alsnog onderzoek naar gedaan wordt en dan krijg je er in eerste instantie helemaal geen antwoord op en uiteindelijk een vaag antwoord waar ik geen genoegen mee neem. Mijn dochter heeft kanker gehad. Ik neem geen genoegen met deze rare gang van zaken. Wil het liefst een open, voor iedereen zichtbare rekening openen en dan maar zelf via betrouwbare wetenschappers/onderzoekers (meeste alleen in dienst van farmaceutische industrie) geld inzamelen en dan onderzoek laten verrichten. En dan op zo'n manier dat al het geld alleen aangewend wordt voor dit onderzoek!! De rekening waarop iedereen kan storten zou dan gewoon openbaar gemaakt kunnen worden, of online ter inzage.

kuklos
Berichten: 10156
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door kuklos »

baseonfacts schreef:In VS is al 36 jaar bekend dat de meeste kankersoorten te genezen zijn met hennepolie, maar dit wordt in de doofpot gestopt. Hier is in VS destijds al onderzoek naar gedaan en in Spanje met als uitkomst de genezende werking hiervan.
Heb je hier ook bewijs van?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door bprosman »

In VS is al 36 jaar bekend dat de meeste kankersoorten te genezen zijn met hennepolie, maar dit wordt in de doofpot gestopt.
Waarschijnlijk doen ze dat omdat alle oncologen van nature sadisten zijn en mensen graag zien sterven. :?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja,wil wel bewijzen en resultaten lezen....

Spannend hoor,hoe sommige in de ban van iets raken...
Feiten,bewijzen en mensen die de kanker na tien jr nog steeds overwonnen hebben,dan ga ik pas ergens in. Geloven.

Heb je de feiten???

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door sjohie »

baseonfacts schreef:Reactie op Elmer: "Onbegrijpelijk dat het nota bene het KWF dit tegenspreekt in een verschrikkelijk slappe aktie; fabels en feiten. Doet sterk vermoeden dat de costmetica industrie bij de KWF op schoot zit. Waarom laat het KWF met alle miljoenen inkomsten niet zelf deodorant micro-moleculair onderzoeken bij onze universiteiten".

Ik kan je uit de droom helpen Elmer: omdat het hier gaat om KWF kanker-instandhouding. Dit is een mega-industrie. In VS is al 36 jaar bekend dat de meeste kankersoorten te genezen zijn met hennepolie, maar dit wordt in de doofpot gestopt. Hier is in VS destijds al onderzoek naar gedaan en in Spanje met als uitkomst de genezende werking hiervan. Ik heb onlangs het KWF gemaild en gebeld met de vraag waarom hier in NL niet alsnog onderzoek naar gedaan wordt en dan krijg je er in eerste instantie helemaal geen antwoord op en uiteindelijk een vaag antwoord waar ik geen genoegen mee neem. Mijn dochter heeft kanker gehad. Ik neem geen genoegen met deze rare gang van zaken. Wil het liefst een open, voor iedereen zichtbare rekening openen en dan maar zelf via betrouwbare wetenschappers/onderzoekers (meeste alleen in dienst van farmaceutische industrie) geld inzamelen en dan onderzoek laten verrichten. En dan op zo'n manier dat al het geld alleen aangewend wordt voor dit onderzoek!! De rekening waarop iedereen kan storten zou dan gewoon openbaar gemaakt kunnen worden, of online ter inzage.
Ben jij register-accountant, biochemicus of oncoloog, zeg maar iemand die verstand heeft van de materie in kwestie, of blaat je maar wat internetpagina's of youtube filmpjes na?

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door sjohie »

Overigens valt hier te lezen, dat externe factoren mogelijk een rol kunnen spelen in het ontwikkelen van borstkanker, maar dat vermoeden komt door onderzoek/resultaten bij vrouwen met een verminderde werking van de BRCA1 en BRCA2 genen, welke een rol spelen bij de onderdrukking van beginnende tumoren, ook wel negatieve cellen genoemd. Er is dus zeker geen causaal verband tussen het gebruik van deo, en het krijgen van borstkanker.

Een ander onderzoek gaat in op de vraag waar in het borstweefsel Aluminiumchloorhydraat zich op kan hopen, en het lijkt er op dat dit meer in de buitenste laag gebeurd, en dat is in veel gevallen niet waar tumoren ontstaan. :wink:

Er is dus geen wetenschappelijk bewijs hiervoor, enkel wat vermoedens en toevalligheden. en dat is heel begrijpelijk niet iets waar een KWF hun schaarse R&D gelden aan willen besteden op basis van 1 mailtje van een tros-radar forumgebruiker.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door GJvdZ »

baseonfacts schreef:In VS is al 36 jaar bekend dat de meeste kankersoorten te genezen zijn met hennepolie, maar dit wordt in de doofpot gestopt.
Wanneer opent jouw kliniek waar je alle kankerpatienten gaat genezen met deze wonderolie? Het ergste is dat er waarschijnlijk nog veel wanhopige patienten in deze kwakzalverij zullen trappen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

GJvdZ schreef:
baseonfacts schreef:In VS is al 36 jaar bekend dat de meeste kankersoorten te genezen zijn met hennepolie, maar dit wordt in de doofpot gestopt.
Wanneer opent jouw kliniek waar je alle kankerpatienten gaat genezen met deze wonderolie? Het ergste is dat er waarschijnlijk nog veel wanhopige patienten in deze kwakzalverij zullen trappen.

IDD !!! Wanhopige mensen zat!

ronnyponny
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jul 2014 22:33

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door ronnyponny »

Zie hier: Nieuwe inzichten in de discussie "Aluminium en Kanker".

http://www1.wdr.de/fernsehen/ratgeber/h ... um110.html

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door sjohie »

Welja, ik ga even een Duits filmpje van 45 minuten bekijken. Hier kan je overigens alle relevante chemische en toxicologische gegevens over Aluminium vinden, en zonder 45 minuten film te kijken, meteen lezen dat de ontstane kankercellen, waargenomen bij subcutaan (oftewel injecteren) toepassen, worden toegedicht aan de reactie van een lichaam op op die manier geïnjecteerde vreemde stof in het algemeen, niet aan het geïnjecteerde zelf. Dit nog los van het feit dat er geen enkele reden is om aluminium te injecteren in je lijf, tenzij tijdens een medische test.

ronnyponny
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jul 2014 22:33

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door ronnyponny »

sjohie schreef:Welja, ik ga even een Duits filmpje van 45 minuten bekijken. Hier kan je overigens alle relevante chemische en toxicologische gegevens over Aluminium vinden, en zonder 45 minuten film te kijken, meteen lezen dat de ontstane kankercellen, waargenomen bij subcutaan (oftewel injecteren) toepassen, worden toegedicht aan de reactie van een lichaam op op die manier geïnjecteerde vreemde stof in het algemeen, niet aan het geïnjecteerde zelf. Dit nog los van het feit dat er geen enkele reden is om aluminium te injecteren in je lijf, tenzij tijdens een medische test.
Het niet de moeite nemen van een filmpje leidt dus tot totaal niet relevante reacties zoals hierboven. Overigens de link werkt niet, kostte me overigens 2 tellen. Heb aan die 45 minuten meer gehad. :?

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door sjohie »

ronnyponny schreef:
sjohie schreef:Welja, ik ga even een Duits filmpje van 45 minuten bekijken. Hier kan je overigens alle relevante chemische en toxicologische gegevens over Aluminium vinden, en zonder 45 minuten film te kijken, meteen lezen dat de ontstane kankercellen, waargenomen bij subcutaan (oftewel injecteren) toepassen, worden toegedicht aan de reactie van een lichaam op op die manier geïnjecteerde vreemde stof in het algemeen, niet aan het geïnjecteerde zelf. Dit nog los van het feit dat er geen enkele reden is om aluminium te injecteren in je lijf, tenzij tijdens een medische test.
Het niet de moeite nemen van een filmpje leidt dus tot totaal niet relevante reacties zoals hierboven. Overigens de link werkt niet, kostte me overigens 2 tellen. Heb aan die 45 minuten meer gehad. :?
Probeer het eens via deze directe link dan? http://gestis-en.itrust.de/nxt/gateway. ... 007130.xml dit zit achter mijn hyperlink, en werkt hier gewoon.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Kanker door aluminum chlorohydrate in deo

Ongelezen bericht door gilas »

ronnyponny schreef:
sjohie schreef:Welja, ik ga even een Duits filmpje van 45 minuten bekijken. Hier kan je overigens alle relevante chemische en toxicologische gegevens over Aluminium vinden, en zonder 45 minuten film te kijken, meteen lezen dat de ontstane kankercellen, waargenomen bij subcutaan (oftewel injecteren) toepassen, worden toegedicht aan de reactie van een lichaam op op die manier geïnjecteerde vreemde stof in het algemeen, niet aan het geïnjecteerde zelf. Dit nog los van het feit dat er geen enkele reden is om aluminium te injecteren in je lijf, tenzij tijdens een medische test.
Het niet de moeite nemen van een filmpje leidt dus tot totaal niet relevante reacties zoals hierboven. Overigens de link werkt niet, kostte me overigens 2 tellen. Heb aan die 45 minuten meer gehad. :?
De link werkt wel maar jij heb gewoon tunnelvisie en wil alleen lezen wat in jouw straatje past.

Gesloten