LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting Clubgolf

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
baseboz

Stichting Clubgolf

Ongelezen bericht door baseboz »

Vanaf april getracht abonnement op te zeggen. Tot mei contact gehad. Clubkaart per post retour gestuurd op hun verzoek, maar geen bevestiging van opzegging en geen retour teveel betaalde abonnementsgeld. Vanaf juni wordt niet meer gereageerd op herhaaldelijke telefoontjes en emails. Tot grote verbazing op 26 juli nieuwe handicapkaart voor volgend seizoen ontvangen met aanbod over lessen, terwijl in eerdere correspondentie is vermeld dat ik golfsport niet meer beoefen. Duidelijk is dat opzegging niet is vermeld. Telefonisch eerst alleen via telefoniste (wilde niet doorverbinden), krijg nu alleen nog maar antwoordapparaat. Wordt nergens meer op gereageerd.

dhc

Re: Stichting Clubgolf

Ongelezen bericht door dhc »

En de vraag is?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

dhc schreef:En de vraag is?
"Hoe kom ik van dat abonnement af". :mrgreen:

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

dhc schreef:En de vraag is?
tja wat zou de vraag nu zijn ????????????

dhc

Geen idee...dit is stoom afblazen en ergernis uiten, meer niet....Ik heb altijd geleerd me helder uit te drukken,voor raadspelletjes moet je elders zijn.

Topictitel verwijst ook naar een waarschuwing, een vraag zie ik nergens..

Har06

dhc schreef:Geen idee...dit is stoom afblazen en ergernis uiten, meer niet....Ik heb altijd geleerd me helder uit te drukken,voor raadspelletjes moet je elders zijn.

Topictitel verwijst ook naar een waarschuwing, een vraag zie ik nergens..
heb jij ervaring met Golfclub??? vrmoedelijk wel gezien je reacties

dhc

Uiteraard, en ook met onderbroeken, gezondheidspillen, deo's met aluchloride, inlegzooltjes én...de Texelse wonderdekens.

baseboz

Ongelezen bericht door baseboz »

Wat te doen??? en Kan ik mijn geld terugkrijgen?

dhc

U heeft al betaald? . Stuur een brief dat u bijtijds heeft opgezegd, daarvan geen bevestiging heeft ontvangen maar dat u van hun vordert het bedrag terug te storten. Doen ze dat niet, dreig met een incassoprocedure.. Verwijs tevens naar hun AV die niet kloppen: een opzegtermijn van DRIE maanden bij een jaarcontract is verboden.
Meldt tevens dat u volhardt en hun eventuele gang naar de rechter met vertrouwen tegemoet ziet.
Heb de site even bekeken: schimmig, goedkoop en amateuristisch.

Har06

dhc schreef:U heeft al betaald? . Stuur een brief dat u bijtijds heeft opgezegd, daarvan geen bevestiging heeft ontvangen maar dat u van hun vordert het bedrag terug te storten. Doen ze dat niet, dreig met een incassoprocedure.. Verwijs tevens naar hun AV die niet kloppen: een opzegtermijn van DRIE maanden bij een jaarcontract is verboden.
Meldt tevens dat u volhardt en hun eventuele gang naar de rechter met vertrouwen tegemoet ziet.Heb de site even bekeken: schimmig, goedkoop en amateuristisch.
dhc U bent goed op de hoogte van deze materie, zelf ervaringen met die club??,.

om mensen de gang naar de rechter te adviseren is over de top, zelden gaan prive personen naar de rechter gezien de bijbehorende kosten en de twijfel over hun eigen recht cq gelijkheid

dhc

Lezen.....niet TS maar het bedrijf zou naar de rechter kunnen stappen..

En nogmaals, ik ben de CEO, CFO en hr manager van de golfclub.

tenormin

dhc schreef:En nogmaals, ik ben de CEO, CFO en hr manager van de golfclub.
Zelfs al had een etmaal 48 uur: kan helemaal niet. (En een hole in one sla je niet). :mrgreen:

dhc

Is maar een klein clubje, dus kan best...en jij weet hoe goed ik ben?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Ik weet het niet met die opzegtermijn. Er wordt in de voorwaarden gesproken over contributie en ik kan nergens vinden waar je "lid" van bent. Maar als het hier om een vereniging gaat, dan is die opzegtermijn niet raar.

dhc

Opzegtermijn van drie maanden is bij een lidmaatschap van een jaar niet toegestaan.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

dhc schreef:Opzegtermijn van drie maanden is bij een lidmaatschap van een jaar niet toegestaan.
Inderdaad, heb het nog even nagekeken, is Max 2 maand. Tevens voldoet de website daarvoor ook niet aan de wettelijke regels omtrent het duidelijk maken hoe er op te zeggen is.

tenormin

berndv schreef:
dhc schreef:Opzegtermijn van drie maanden is bij een lidmaatschap van een jaar niet toegestaan.
Inderdaad, heb het nog even nagekeken, is Max 2 maand. Tevens voldoet de website daarvoor ook niet aan de wettelijke regels omtrent het duidelijk maken hoe er op te zeggen is.
Nou, heb ook even gevraagd aan iemand die lid is van een golfclub. Gaat eigenlijk hetzelfde als lid van de ANWB (wat een vergelijking); maar is wel zo. Althans, hij heeft mij de statuten door laten lezen van zijn lidmaatschap. Conclusie: (kan mijnerzijds verkeerd geïnterpreteerd zijn): opzeggen voor het eind van dat lopende jaar.

Har06

tenormin schreef:
berndv schreef:
Nou, heb ook even gevraagd aan iemand die lid is van een golfclub. Gaat eigenlijk hetzelfde als lid van de ANWB (wat een vergelijking); maar is wel zo. Althans, hij heeft mij de statuten door laten lezen van zijn lidmaatschap. Conclusie: (kan mijnerzijds verkeerd geïnterpreteerd zijn): opzeggen voor het eind van dat lopende jaar.

2 mnd voor het aflopende jaar

tenormin

@har06, dacht dat men wel begreep dat je niet op 31 december moet opzeggen. Je kan zelfs je lidmaatschap opzeggen als je een lidmaatschap afsluit. Doe ik met alles wat als minimum een jaar heeft.
No problems.

Har06

tenormin schreef:@har06, dacht dat men wel begreep dat je niet op 31 december moet opzeggen. Je kan zelfs je lidmaatschap opzeggen als je een lidmaatschap afsluit. Doe ik met alles wat als minimum een jaar heeft.
No problems.

Als iedereen dat begreep, kon je dit forum wel sluiten :D

Gesloten